Gjest Antarctica Skrevet 5. januar 2015 #26 Skrevet 5. januar 2015 Du er gravid. Blir dumpa. Fortsetter å ha sex med fyren. Håper dere kan bli en familie. Han interesserer seg ikke for noen av dere. Du vil bruke dine penger på ham. Han klikker på deg for ting han ikke har noe med og for ting som er helt høl i hue. Du kaller ham kontrollfrik -men mener barnet har godt av å leve med han bak 4 vegger .. Hallo?? Er det noen hjemme? Den tråden som er inne på fordommer .... As we speak! Hadde jeg gjetta så ville jeg trodd ex narkoman på deg (da synker iq'en litt) fortsatt narkoman på han! Evt psykiatri. Siste alternativet må være at du er 15 år. I hodet hvertfall ... Sorry men det her er helt krise .. Men for all del, han er slem mot deg! Ikke godta det Anonymous poster hash: a5dfd...090 Jeg synes det er utorlig styggt gjort av deg å skrive noe sånt til en person over nettet, og dømme en person på den måten pga situasjonen jeg har opplevd med min eks. Du kan ikke dømme folk slik, og bare tro at de er ex narkomaner. Verken jeg eller min eks har aldri rørt dop i våre liv. Vi drikker ikke alkohol en gang. Gå å ta deg en bolle du!Anonymous poster hash: aae70...5a2 Er du sikker på at han ikke er på noe slags dop...? Det ville jeg i alle fall ha forlangt test på hvis han vil ha samvær, for den atferden hans er ikke normal. Og dette sier jeg ikke for å være stygg, men for å være snill.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #27 Skrevet 5. januar 2015 Du er gravid. Blir dumpa. Fortsetter å ha sex med fyren. Håper dere kan bli en familie. Han interesserer seg ikke for noen av dere. Du vil bruke dine penger på ham. Han klikker på deg for ting han ikke har noe med og for ting som er helt høl i hue. Du kaller ham kontrollfrik -men mener barnet har godt av å leve med han bak 4 vegger .. Hallo?? Er det noen hjemme? Den tråden som er inne på fordommer .... As we speak! Hadde jeg gjetta så ville jeg trodd ex narkoman på deg (da synker iq'en litt) fortsatt narkoman på han! Evt psykiatri. Siste alternativet må være at du er 15 år. I hodet hvertfall ... Sorry men det her er helt krise .. Men for all del, han er slem mot deg! Ikke godta det Anonymous poster hash: a5dfd...090 Jeg synes det er utorlig styggt gjort av deg å skrive noe sånt til en person over nettet, og dømme en person på den måten pga situasjonen jeg har opplevd med min eks. Du kan ikke dømme folk slik, og bare tro at de er ex narkomaner. Verken jeg eller min eks har aldri rørt dop i våre liv. Vi drikker ikke alkohol en gang. Gå å ta deg en bolle du!Anonymous poster hash: aae70...5a2 Er du sikker på at han ikke er på noe slags dop...? Det ville jeg i alle fall ha forlangt test på hvis han vil ha samvær, for den atferden hans er ikke normal. Og dette sier jeg ikke for å være stygg, men for å være snill. Ikke som jeg vet om. Han har sagt at han aldri har tatt det før heller Når han var yngre eller før vi ble sammen, så jeg velger å stole på det! Men man vet jo aldri. Jeg er helt i mot dop! Kanskje han har aldri turt å innrømme det til meg? Hvorfor tror dere at han bruker dop egentlig og at jeg er en eks narkoman? Blir faktisk fornærmet. Anonymous poster hash: aae70...5a2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #28 Skrevet 5. januar 2015 Det er skrevet mye her. Da velger jeg å skrive noe som ikke har med temaet å gjøre. Du har ikke peiling på tegnsetting og grammatikk overhodet. Når det er sagt er han utrolig umoden. Du er temmelig naiv når du tror det er håp for dere. Hvorfor spandere tur? Anonymous poster hash: bcbe9...9e0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #29 Skrevet 5. januar 2015 Du er gravid. Blir dumpa. Fortsetter å ha sex med fyren. Håper dere kan bli en familie. Han interesserer seg ikke for noen av dere. Du vil bruke dine penger på ham. Han klikker på deg for ting han ikke har noe med og for ting som er helt høl i hue. Du kaller ham kontrollfrik -men mener barnet har godt av å leve med han bak 4 vegger .. Hallo?? Er det noen hjemme? Den tråden som er inne på fordommer .... As we speak! Hadde jeg gjetta så ville jeg trodd ex narkoman på deg (da synker iq'en litt) fortsatt narkoman på han! Evt psykiatri. Siste alternativet må være at du er 15 år. I hodet hvertfall ... Sorry men det her er helt krise .. Men for all del, han er slem mot deg! Ikke godta det Anonymous poster hash: a5dfd...090 Jeg synes det er utorlig styggt gjort av deg å skrive noe sånt til en person over nettet, og dømme en person på den måten pga situasjonen jeg har opplevd med min eks. Du kan ikke dømme folk slik, og bare tro at de er ex narkomaner. Verken jeg eller min eks har aldri rørt dop i våre liv. Vi drikker ikke alkohol en gang. Gå å ta deg en bolle du!Anonymous poster hash: aae70...5a2 Er du sikker på at han ikke er på noe slags dop...? Det ville jeg i alle fall ha forlangt test på hvis han vil ha samvær, for den atferden hans er ikke normal. Og dette sier jeg ikke for å være stygg, men for å være snill. Ikke som jeg vet om. Han har sagt at han aldri har tatt det før heller Når han var yngre eller før vi ble sammen, så jeg velger å stole på det! Men man vet jo aldri. Jeg er helt i mot dop! Kanskje han har aldri turt å innrømme det til meg? Hvorfor tror dere at han bruker dop egentlig og at jeg er en eks narkoman? Blir faktisk fornærmet.Anonymous poster hash: aae70...5a2 Den direkte forklaringen er at dere begge to høres ut til å ta så dårlige beslutninger at det ikke er så mange andre alternativer. Dop svekkerurderingsevnen og dere virker svært svekket. Anonymous poster hash: b3edf...05f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #30 Skrevet 5. januar 2015 Det er skrevet mye her. Da velger jeg å skrive noe som ikke har med temaet å gjøre. Du har ikke peiling på tegnsetting og grammatikk overhodet. Når det er sagt er han utrolig umoden. Du er temmelig naiv når du tror det er håp for dere. Hvorfor spandere tur? Anonymous poster hash: bcbe9...9e0 Så fordi jeg ikke har peiling på tegnsetting og grammatikk så er jeg en ex narkoman? Anonymous poster hash: aae70...5a2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #31 Skrevet 5. januar 2015 Du er gravid. Blir dumpa. Fortsetter å ha sex med fyren. Håper dere kan bli en familie. Han interesserer seg ikke for noen av dere. Du vil bruke dine penger på ham. Han klikker på deg for ting han ikke har noe med og for ting som er helt høl i hue. Du kaller ham kontrollfrik -men mener barnet har godt av å leve med han bak 4 vegger .. Hallo?? Er det noen hjemme? Den tråden som er inne på fordommer .... As we speak! Hadde jeg gjetta så ville jeg trodd ex narkoman på deg (da synker iq'en litt) fortsatt narkoman på han! Evt psykiatri. Siste alternativet må være at du er 15 år. I hodet hvertfall ... Sorry men det her er helt krise .. Men for all del, han er slem mot deg! Ikke godta det Anonymous poster hash: a5dfd...090 Jeg synes det er utorlig styggt gjort av deg å skrive noe sånt til en person over nettet, og dømme en person på den måten pga situasjonen jeg har opplevd med min eks. Du kan ikke dømme folk slik, og bare tro at de er ex narkomaner. Verken jeg eller min eks har aldri rørt dop i våre liv. Vi drikker ikke alkohol en gang. Gå å ta deg en bolle du!Anonymous poster hash: aae70...5a2 Er du sikker på at han ikke er på noe slags dop...? Det ville jeg i alle fall ha forlangt test på hvis han vil ha samvær, for den atferden hans er ikke normal. Og dette sier jeg ikke for å være stygg, men for å være snill.Ikke som jeg vet om. Han har sagt at han aldri har tatt det før hellerNår han var yngre eller før vi ble sammen, så jeg velger å stole på det! Men man vet jo aldri. Jeg er helt i mot dop! Kanskje han har aldri turt å innrømme det til meg? Hvorfor tror dere at han bruker dop egentlig og at jeg er en eks narkoman? Blir faktisk fornærmet.Anonymous poster hash: aae70...5a2 Den direkte forklaringen er at dere begge to høres ut til å ta så dårlige beslutninger at det ikke er så mange andre alternativer. Dop svekkerurderingsevnen og dere virker svært svekket. Anonymous poster hash: b3edf...05f Du får lov å si din mening men jeg er ikke enig. Anonymous poster hash: aae70...5a2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #32 Skrevet 5. januar 2015 Det er skrevet mye her. Da velger jeg å skrive noe som ikke har med temaet å gjøre. Du har ikke peiling på tegnsetting og grammatikk overhodet. Når det er sagt er han utrolig umoden. Du er temmelig naiv når du tror det er håp for dere. Hvorfor spandere tur? Anonymous poster hash: bcbe9...9e0 Så fordi jeg ikke har peiling på tegnsetting og grammatikk så er jeg en ex narkoman? Anonymous poster hash: aae70...5a2 Ex narkoman? Hvor har jeg påstått det? Anonymous poster hash: bcbe9...9e0
Lillemyk Skrevet 5. januar 2015 #33 Skrevet 5. januar 2015 For barnets del, som tross alt er det viktigste her, så er det bedre med en stabil familie med kun mor, enn en ustabil familie inkl. far. Trygghet er viktigere enn biologi, og denne faren høres jo ikke ut som han er så interessert eller i stand til å gi dette til barnet...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #34 Skrevet 5. januar 2015 (Når det er sagt, han høres ut som en idiot. Ikke ta ham inn i flere avgjørelser med mindre det er juridisk pålagt deg. Du får bare trøbbel med en så umoden og navlebeskuende fyr.) Tro det eller ei han blir 32 år. Men ja umoden på visse områder for hans alder Anonymous poster hash: aae70...5a2 Begynner navnet han på F? Anonymous poster hash: db726...bd8
me_87 Skrevet 5. januar 2015 #35 Skrevet 5. januar 2015 Skulle nesten tro vi hadde samme eks! Barnefaren her er like umoden å han er også 32 år. Han slenger ut "dårlig mamma" kortet hver gang jeg ikke gjør som han vil.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #36 Skrevet 5. januar 2015 Du er dum som et brød som holder på sånn, han skjønner jo at du er desperat.. Ikke fordtår jeg hva du ser i idioten, men men.. Anonymous poster hash: a63f6...0a0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #37 Skrevet 5. januar 2015 Kjære HI. Jeg forstår godt behovet ditt for å dele svangerskapet og tanker om fremtiden med noen. Er dette ditt første barn? Alt er nytt og stort, og selvfølgelig bobler du over av lyst til å involvere flere i det du går gjennom (og at denne/disse skal føle samme entusiasme som deg). Tror bare ikke barnefaren her er rette person. Har du noen andre du kan dra inn mer? Mor, søster, venninne? Anonymous poster hash: 723e1...e3a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #38 Skrevet 5. januar 2015 Les den andre tråden som ligger her, Han gjør det slutt etter 12 år, tror jeg den het. Der får du en pekepinn på hvordan det er å leve med en sykelig sjalu, manipulerende og kontrollerende mann. Det er direkte skadelig for både deg og barnet! Jeg hadde aldri funnet meg i å bli kjeftet pæwå, jeg liker ikke å bli behandlet som en ulydig 7-åring, og ihvertfall ikke pga valg av barnevogn. Anonymous poster hash: cb1d7...4dd
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #39 Skrevet 5. januar 2015 Er det overgangsstønad du skal få for å e leve av? Da kan du ikke være kjæreste med barnefaren, tror ikke dere kan reise på ferie sammen heller. Litt kjipt å bli tatt for trygdesvindlel på toppen av det hele. Anonymous poster hash: 47520...081
Luksusdyret Skrevet 5. januar 2015 #40 Skrevet 5. januar 2015 Slutt å ha sex med ham og kjøpe ting til ham. Han behandler deg som dritt og nei, han ombestemmer seg ikke. Been there done that, heldigvis ingen barn i bilde den gangen. Håpet i over 1 år på at drittsekken av en eks skulle plutselig ombestemme seg og ville ha forhold, og behandle meg ordentlig. Vel, det er ikke sånn det funker. Så lenge du byr deg frem for ham vil han behandle deg dårlig fordi han får inntrykk av at du er avhengig av ham, emosjonelt altså. Anonym over: svært mange reiser på kort ferie sammen, feirer jul sammen osv, uten å bedrive trygdesvindel. Det at man har sex med noen betyr ikke at man er kjærester. Eksen til HI anser seg i hvert fall ikke som kjæresten hennes, kun sexpartner. Og det har NAV ingenting med.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #41 Skrevet 5. januar 2015 Slutt å ha sex med ham og kjøpe ting til ham. Han behandler deg som dritt og nei, han ombestemmer seg ikke. Been there done that, heldigvis ingen barn i bilde den gangen. Håpet i over 1 år på at drittsekken av en eks skulle plutselig ombestemme seg og ville ha forhold, og behandle meg ordentlig. Vel, det er ikke sånn det funker. Så lenge du byr deg frem for ham vil han behandle deg dårlig fordi han får inntrykk av at du er avhengig av ham, emosjonelt altså. Anonym over: svært mange reiser på kort ferie sammen, feirer jul sammen osv, uten å bedrive trygdesvindel. Det at man har sex med noen betyr ikke at man er kjærester. Eksen til HI anser seg i hvert fall ikke som kjæresten hennes, kun sexpartner. Og det har NAV ingenting med. Jo, det har de! I reglene til nav står det at man ikke har lov å ha et kjærestelignende forhold til barnefar. Da anser de det som trygdesvindel. Blir hi tatt i å overnatte hos han tar de alle ytelser som enslig mor fra henne og hun blir straffet for svindel. Anonymous poster hash: cb1d7...4dd
Luksusdyret Skrevet 5. januar 2015 #42 Skrevet 5. januar 2015 Slutt å ha sex med ham og kjøpe ting til ham. Han behandler deg som dritt og nei, han ombestemmer seg ikke. Been there done that, heldigvis ingen barn i bilde den gangen. Håpet i over 1 år på at drittsekken av en eks skulle plutselig ombestemme seg og ville ha forhold, og behandle meg ordentlig. Vel, det er ikke sånn det funker. Så lenge du byr deg frem for ham vil han behandle deg dårlig fordi han får inntrykk av at du er avhengig av ham, emosjonelt altså. Anonym over: svært mange reiser på kort ferie sammen, feirer jul sammen osv, uten å bedrive trygdesvindel. Det at man har sex med noen betyr ikke at man er kjærester. Eksen til HI anser seg i hvert fall ikke som kjæresten hennes, kun sexpartner. Og det har NAV ingenting med. Jo, det har de! I reglene til nav står det at man ikke har lov å ha et kjærestelignende forhold til barnefar. Da anser de det som trygdesvindel. Blir hi tatt i å overnatte hos han tar de alle ytelser som enslig mor fra henne og hun blir straffet for svindel. Anonymous poster hash: cb1d7...4dd Å ha periodisk sex med noen er ikke å være kjærester altså... Har du aldri hatt sex med noen du ikke var sammen med/forelsket i? Man kan overnatte hos hverandre max 4 ganger i året ifølge reglene, så at man tar fra alle stønader etter en overnatting er bare tull.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #43 Skrevet 5. januar 2015 Blir sikkert en kjempekoselig ferie, HI! Hva hvis babyen får kolikk og hyle hele natten (og dagen?)? Min hadde kolikk i 5 mnd, nektet vogn, bilstol, ligge alene på gulvet. Her var det full kroppskontakt dag og natt det eneste som lindret. Kunne aldri tenkt meg å dratt på tur med en som ikke var innstilt på at livet blir veldig forskjellig den første tiden med baby i hus. Det blir hvertfall alt annet enn romantisk, dessverre. Babyene behov kommer først, og må dere stoppe 10 ganger på en to timers biltur, ja da må dere det. Babyen må ammes, skifte bleie, rape etter måltider.. Ting tar tid, og romantisk er hvertfall det siste ordet jeg ville brukt på den første tiden. Og hvis du skal bruke all din energi på å legge tilrette for at han skal se hva han går glipp av, og hvor idyllisk familielivet er, kommer du til å slite deg ut. Det finnes ikke idyll de første månedene. Joda, det er koselig og fantastisk med baby, men det krever full fokus fra deg som mor. Kutt den personlige kontakten med far (sex!). Si at du er der hvis han vil ta del i noe. Ikke finn på å spandere noen tur på han for å forandre han, det kommer ikke til å skje. Forbered deg på at du skal klare dette alene. Det kommer til å gå bra, men da må du flytte fokuset vekk fra han og over til babyen som skal komme, og til deg selv. Og spare alt du kan. Anonymous poster hash: d324f...b8d
Mummy79 Skrevet 5. januar 2015 #44 Skrevet 5. januar 2015 Fyren er en dust, har oppført seg slik hittil og fortsetter med det, hvis du blir overrasket og skuffet over oppførselen og valgene han tar videre kan du ikke klandre ham. Du legger opp til dette selv, beklager med du må slutte å dagdrømme og få opp øynene.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #45 Skrevet 5. januar 2015 Jeg har enda ikke fått barnet er i uke 25 men allikevel bestemte jeg meg for å kjøpte en barnevogn som ei vennine av meg ville selge til en billig penge. min eks gjorde det slutt når jeg valgte å beholde barnet men vi har møtt hverandre ny og ne. Men mest for sex sin skyld tror jeg, men fra min side møter jeg han fordi jeg har ett lite håp om at han skal ombestemme seg. Her om dagen når jeg var på besøk hos, overnattet hos han og vi hadde det koselig. Begynte å fortelle han om OUL, den dagen jeg var der så sendte jeg bilder av barnet men han påstår at han ikke har sett de fordi han har byttet e email(noe jeg tror det er bare tull) han vil bare ikke innrømme at han faktisk likte bildene av sin sønn og det han så. Vi snakket også litt om valg av navn, han like visst ingen av forslagene mine! Men han ga meg heller ikke noe forslag! Så fortalte jeg at jeg kom til å få noe penger for barnet og at jeg ønsket vi alle tre kunne dra på en liten ferie som familie for barnets skyld med noe av de pengene. Sa også at jeg var villig til å bruke noe av sparepengene mine også å at jeg spanderte alt. så fortalte jeg også at jeg hadde kjøpt en brukt barnevogn og da klikket han i vinkler fordi jeg var en dårlig person/mamma eller kom til å bli det fordi jeg hadde kjøpt en brukt barnevogn og hva jeg tenkte med å legge nyfødt barn i andres barn sin svette! Det sa han. Og at de pengene burde brukes på barnet eller spares. Jeg er jo enig, men han har sagt i fra at han ikke vil være en del av dette? Hvorfor skal han bry seg om jeg kjøper en brukt barnevogn eller ikke? Dessuten så har jeg kjøpt snart det meste inn, og ja jeg har brukt av sparepengene mine. Så er det vel akkurat det samme om jeg spanderer en liten tur på oss tre med de pengene jeg får (en gangs penger som det kalles på ca 40 tusen kr) siden jeg ikke har hatt fast jobb. Eller om jeg bruker pengene fra lomma mi, og jeg skjønner bare ikke hvorfor han skal begynne å bestemme om ny eller brukt vogn.? Hva tror dere? Burde jeg ta hensyn? Han da bestemt at barnet ikke skal ligge i en brukt vogn å at jeg måtte bare kjøpe en ny vogn! Anonymous poster hash: aae70...5a2 Er du dum? Hva skal du med han? Dersom han er god i senga kan jeg jo skjønne at du puler han, men hvorfor skal du betale ferie for dere når du ikke har inntekt? På tide med en realitetsorientering? Dessuten du er i uke 25, lett på ræva og skaff deg jobb. Anonymous poster hash: e53fd...9a4
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #46 Skrevet 5. januar 2015 Hvis eksen din er han jeg tror så skjønner jeg ikke hvorfor du skal betale noe tur,da har jo han veldig god råd selv. Anonymous poster hash: db726...bd8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #47 Skrevet 5. januar 2015 Jeg vil råde deg til å ta kontakt med familievernkontoret og bv for å få råd, veiledning og støtte.. Jeg tror både du og barnet trenger det! Anonymous poster hash: eb659...830
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #48 Skrevet 5. januar 2015 Hei HI, jeg skjønner det kan være vanskelig, men jeg må si meg enig med andre her: Dropp denne type kontakt med han ikke spander ferie på han i alle fall gi da heller de pengene til sultne barn i Afrika eller noe slikt. Og ta det helt med ro, barnet bryr seg IKKE om der er både mor og far, ikke før det blir 5-6 år i alle fall og innen den tid kan det jo hende du har funnet en oppgående "far". Det som er viktig for små barn er at de/den voksne som er der gir de trygghet, mat, omsorg og glede, har du en person som hele tiden er negativ til alt så vil dette skade barnet mer enn det er til nytte.Jeg tror at dersom du nå dropper kontakt frem til fødselen så kanskje han får tid til å tenke og savne deg, dette vil også gi deg tid til å komme over han så når du da ser han igjen er mest sannsynslig ikke han du vil ha. Anonymous poster hash: c8c33...c24
Luksusdyret Skrevet 5. januar 2015 #49 Skrevet 5. januar 2015 Jeg har enda ikke fått barnet er i uke 25 men allikevel bestemte jeg meg for å kjøpte en barnevogn som ei vennine av meg ville selge til en billig penge. min eks gjorde det slutt når jeg valgte å beholde barnet men vi har møtt hverandre ny og ne. Men mest for sex sin skyld tror jeg, men fra min side møter jeg han fordi jeg har ett lite håp om at han skal ombestemme seg. Her om dagen når jeg var på besøk hos, overnattet hos han og vi hadde det koselig. Begynte å fortelle han om OUL, den dagen jeg var der så sendte jeg bilder av barnet men han påstår at han ikke har sett de fordi han har byttet e email(noe jeg tror det er bare tull) han vil bare ikke innrømme at han faktisk likte bildene av sin sønn og det han så. Vi snakket også litt om valg av navn, han like visst ingen av forslagene mine! Men han ga meg heller ikke noe forslag! Så fortalte jeg at jeg kom til å få noe penger for barnet og at jeg ønsket vi alle tre kunne dra på en liten ferie som familie for barnets skyld med noe av de pengene. Sa også at jeg var villig til å bruke noe av sparepengene mine også å at jeg spanderte alt. så fortalte jeg også at jeg hadde kjøpt en brukt barnevogn og da klikket han i vinkler fordi jeg var en dårlig person/mamma eller kom til å bli det fordi jeg hadde kjøpt en brukt barnevogn og hva jeg tenkte med å legge nyfødt barn i andres barn sin svette! Det sa han. Og at de pengene burde brukes på barnet eller spares. Jeg er jo enig, men han har sagt i fra at han ikke vil være en del av dette? Hvorfor skal han bry seg om jeg kjøper en brukt barnevogn eller ikke? Dessuten så har jeg kjøpt snart det meste inn, og ja jeg har brukt av sparepengene mine. Så er det vel akkurat det samme om jeg spanderer en liten tur på oss tre med de pengene jeg får (en gangs penger som det kalles på ca 40 tusen kr) siden jeg ikke har hatt fast jobb. Eller om jeg bruker pengene fra lomma mi, og jeg skjønner bare ikke hvorfor han skal begynne å bestemme om ny eller brukt vogn.? Hva tror dere? Burde jeg ta hensyn? Han da bestemt at barnet ikke skal ligge i en brukt vogn å at jeg måtte bare kjøpe en ny vogn! Anonymous poster hash: aae70...5a2 Er du dum? Hva skal du med han? Dersom han er god i senga kan jeg jo skjønne at du puler han, men hvorfor skal du betale ferie for dere når du ikke har inntekt? På tide med en realitetsorientering? Dessuten du er i uke 25, lett på ræva og skaff deg jobb. Anonymous poster hash: e53fd...9a4 Hvem i all verden vil ansette ei som er 25 uker på veg?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #50 Skrevet 5. januar 2015 Men hvem i all verden bruker engangsstønaden på ferie til udugelig eks eller i det hele tatt når det er klart hun må få penger fra nav hver mnd? Hva må å ha litt buffer? Blir opgitt over sånn tankegang. Anonymous poster hash: 151b6...7e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå