moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2015 #26 Skrevet 3. januar 2015 Slike tråder er perfekte. Hvis folk er ærlige ser man at ting ikke er så uvanlige som man skulle tro. - Tisser i dusjen - Piller buser - Liker også å lukte på etter jeg har fjernet tåneglrusk med pinsetten - Hender jeg spiser inneholdet i kviser - Liker lukten av min egen promp (det gjør alle, så ikke kom her og vær fisefin) - Napper hår fra ansiktet Anonymous poster hash: bee86...1af Fysj det med kvisene gjorde meg faktisk kvalm!! Buser er ingenting i forhold...æsj !! Anonymous poster hash: 9f75b...d1f Jeg må si meg enig i den!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #27 Skrevet 3. januar 2015 Her tenkte jeg å skrive: dusjer til varmtvannstanken er tom når mannen ikke er hjemme og kan kjefte på meg. Men jeg ser at det nok blir helt bleikt i forhold! Anonymous poster hash: 0d81c...0cb
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #28 Skrevet 3. januar 2015 - Jeg fiser og piller meg i nesa rett som det er -når det passer meg og hvor som helst hjemme hos meg selv .. - jeg kaster tamponger i dass fordi de er ekle! (Ja jeg vet rørene kan tette seg) Anonymous poster hash: 443ef...83f Det er ti ganger så ekkelt når rørleggeren fisker de ut igjen fra den tette doen............. Anonymous poster hash: 8a88b...caf
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #29 Skrevet 3. januar 2015 Piller meg i nesen. Elsker å plukke på ting i ansikt og på kroppen. Elsker å nappe hår. (Dessverre er det nå nødvendig i ansiktet, blæææ) Syns det er morsomt å lukte på vonde ting fra kroppen. Anonymous poster hash: 25ed1...9b9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #30 Skrevet 3. januar 2015 Æsj æsj æsj, ble kvalm av den med å fiske ut tampongene igjen og spise innholdet i kvisene?! Anonymous poster hash: 8b75c...fed
Tessa3 Skrevet 3. januar 2015 #31 Skrevet 3. januar 2015 Her tenkte jeg å skrive: dusjer til varmtvannstanken er tom når mannen ikke er hjemme og kan kjefte på meg. Men jeg ser at det nok blir helt bleikt i forhold! Anonymous poster hash: 0d81c...0cb Hehe, det gjør jeg også! Fryser nesten alltid, og det er sååå godt å sitte der i kjempevarmt vann, lenge.. 😉
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #32 Skrevet 3. januar 2015 Føler meg ganske normal av å lese her jeg 😊 Anonymous poster hash: 9f75b...d1f
petitt Skrevet 3. januar 2015 #33 Skrevet 3. januar 2015 Spise innholdet i kvisene sine?? Det har jeg aldri hørt om, det kan ikke være en normal ting å gjøre!!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #34 Skrevet 3. januar 2015 Bruker q-tips for å plukke ut snør. Anonymous poster hash: c5034...6dc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #35 Skrevet 4. januar 2015 Hehe 😂 mye ekkelt men vi er nok ganske ekle i det skjulte på en eller annen måte Har sex i sofaen hvor gjestene sitter intetanende og drikker kaffe etterpå :-/ Anonymous poster hash: 89e26...0b7
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #36 Skrevet 4. januar 2015 Fiser mengder i bilen når jeg kjører hjem fra jobb. Flere timers fis er samlet opp.. Og jeg piller meg i nesen ja.. Ble kvalm av kvisespising.. Håper det var tull.. * brekker meg* Anonymous poster hash: 935b7...ad2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #37 Skrevet 4. januar 2015 Fiser mengder i bilen når jeg kjører hjem fra jobb. Flere timers fis er samlet opp.. Og jeg piller meg i nesen ja.. Ble kvalm av kvisespising.. Håper det var tull.. * brekker meg* Anonymous poster hash: 935b7...ad2 Akkurat å fise i bilen har jeg "angst" for -er bombe sikker på at om jeg aldri har blitt stoppa før, så blir jeg stoppa i politikontroll AKKURAT når jeg har prompa.. Ser for meg at det er rimelig kleint å rulle ned ruta og ut kommer det giftig røyk ! 😂 Anonymous poster hash: 89e26...0b7
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #38 Skrevet 4. januar 2015 Fiser MASSE. Lurer på om det er noe galt med meg. Blir aldri tomt. Anonymous poster hash: 79029...520
Mrs. Kaizer Skrevet 4. januar 2015 #39 Skrevet 4. januar 2015 Jeg digger å ta pinsetten å grave ut gøggen under tåneglene deretter lukte på det. Når jeg klipper tåneglene mine, bruker jeg det som tannpirker. Noen ganger liker jeg å pirke meg i navlen for så å lukte. Lukter litt som rumpa.. Anonymous poster hash: feaae...d80 Øøøhh😱
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #40 Skrevet 4. januar 2015 Denne tråden burde skrives ut på blå resept når mennesker trenger et bombesikkert slankeråd. Jeg er plutselig ikke sulten lenger. Anonymous poster hash: 34aff...abc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #41 Skrevet 4. januar 2015 Fiser mengder i bilen når jeg kjører hjem fra jobb. Flere timers fis er samlet opp.. Og jeg piller meg i nesen ja.. Ble kvalm av kvisespising.. Håper det var tull.. * brekker meg* Anonymous poster hash: 935b7...ad2 Det var tull ja. Måtte bare se hvordan folk ville reagere, eller om det var noen som ville innrømme at de faktisk gjorde det Anonymous poster hash: bee86...1af
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #42 Skrevet 4. januar 2015 Jeg fiser masse i bilen, men har klar parfymeflaska og ruller alltid ned vinduene for god gjennomtrekk. Har heller varmeapparatet på HI hele tiden. Tenker også på at det plutselig kan være en kontroll rundt neste sving. Ellers så lager jeg sanger som handler om tiss, bæsj og promp, noe ungene synes er hysterisk. Håper de ikke forteller det i barnehagen. Fiser og raper når og hvor det måtte passe meg hjemme, men er litt redd for at en av naboene plutselig skal banke på, så passer også her på å ha godluktsprayen klar. Man vet aldri! Ellers piller jeg aldri i nesen, det er en grunn til at det finnes lommetørkler folkens. Anonymous poster hash: d1ffe...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå