Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 - Jeg fiser og piller meg i nesa rett som det er -når det passer meg og hvor som helst hjemme hos meg selv .. - jeg kaster tamponger i dass fordi de er ekle! (Ja jeg vet rørene kan tette seg) Anonymous poster hash: 443ef...83f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 - Jeg fiser og piller meg i nesa rett som det er -når det passer meg og hvor som helst hjemme hos meg selv .. - jeg kaster tamponger i dass fordi de er ekle! (Ja jeg vet rørene kan tette seg) Anonymous poster hash: 443ef...83f Blir de mer ekle i søppelbøtte? Anonymous poster hash: b96d3...577
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 - Jeg fiser og piller meg i nesa rett som det er -når det passer meg og hvor som helst hjemme hos meg selv .. - jeg kaster tamponger i dass fordi de er ekle! (Ja jeg vet rørene kan tette seg) Anonymous poster hash: 443ef...83f Til og med min 3 åring brekker seg av buser og vil helst gå med papir for å slippe det der.... Voksne menneske... Yuck!!! Anonymous poster hash: 1f405...ea3
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 jeg er skikkelig dårlig på å huske å dra opp etter meg på do... Anonymous poster hash: 6815a...0a7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 jeg er skikkelig dårlig på å huske å dra opp etter meg på do... Anonymous poster hash: 6815a...0a7 Hva er det du skal dra opp?? Trekke ut/ned??!? Anonymous poster hash: b1d2e...f13
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 kan vel ikke kalle det uvane, men jeg bruker og foretrekker paracet stikkpiller selv om jeg fint kan ta tabletter. Anonymous poster hash: 7dc0f...4d9
Bustetroll Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 - Jeg fiser og piller meg i nesa rett som det er -når det passer meg og hvor som helst hjemme hos meg selv .. - jeg kaster tamponger i dass fordi de er ekle! (Ja jeg vet rørene kan tette seg) Anonymous poster hash: 443ef...83f Til og med min 3 åring brekker seg av buser og vil helst gå med papir for å slippe det der.... Voksne menneske... Yuck!!! Anonymous poster hash: 1f405...ea3 Du er vel av typen som fiser liljer og bæsjer rubiner. Når du popper kviser kommer det gull og busene dine er diamanter
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 - Jeg fiser og piller meg i nesa rett som det er -når det passer meg og hvor som helst hjemme hos meg selv .. - jeg kaster tamponger i dass fordi de er ekle! (Ja jeg vet rørene kan tette seg) Anonymous poster hash: 443ef...83f Til og med min 3 åring brekker seg av buser og vil helst gå med papir for å slippe det der....Voksne menneske... Yuck!!! Anonymous poster hash: 1f405...ea3 Har aldri sagt det ikke er ekkelt ! en dårlig uvane rett og slett ! Føler meg litt fri når jeg kan gjøre sånt -det kan man ingensteder ellers .. Anonymous poster hash: 89e26...0b7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Yaoi og det å skrive dirty fanfiction. Anonymous poster hash: 25ed1...9b9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #10 Skrevet 3. januar 2015 Yaoi og det å skrive dirty fanfiction. Anonymous poster hash: 25ed1...9b9 Yaoi? Anonymous poster hash: 89e26...0b7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #11 Skrevet 3. januar 2015 Yaoi og det å skrive dirty fanfiction. Anonymous poster hash: 25ed1...9b9 Yaoi? Anonymous poster hash: 89e26...0b7 Tegneserier og lignende med homofile forhold Anonymous poster hash: 25ed1...9b9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #12 Skrevet 3. januar 2015 - Jeg fiser og piller meg i nesa rett som det er -når det passer meg og hvor som helst hjemme hos meg selv .. - jeg kaster tamponger i dass fordi de er ekle! (Ja jeg vet rørene kan tette seg) Anonymous poster hash: 443ef...83f Til og med min 3 åring brekker seg av buser og vil helst gå med papir for å slippe det der....Voksne menneske... Yuck!!! Anonymous poster hash: 1f405...ea3 Du er vel av typen som fiser liljer og bæsjer rubiner. Når du popper kviser kommer det gull og busene dine er diamanter Aldri nevnt noe om hverken promp eller bæsj, men reagerer litt på at voksne mennesker graver etter gull i nesa. Utrolig ekkelt , men du følte deg selvsagt truffet! Enjoy Anonymous poster hash: 1f405...ea3
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #13 Skrevet 3. januar 2015 Det er vel ikke uvanlig å pille buser, men man gjør det gjerne et egnet sted da, som i dusjen eller når man sitter på do. Ikke på kafe liksom Anonymous poster hash: b8a4b...052
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #14 Skrevet 3. januar 2015 - Jeg fiser og piller meg i nesa rett som det er -når det passer meg og hvor som helst hjemme hos meg selv .. - jeg kaster tamponger i dass fordi de er ekle! (Ja jeg vet rørene kan tette seg) Anonymous poster hash: 443ef...83f Til og med min 3 åring brekker seg av buser og vil helst gå med papir for å slippe det der....Voksne menneske... Yuck!!! Anonymous poster hash: 1f405...ea3 Du er vel av typen som fiser liljer og bæsjer rubiner. Når du popper kviser kommer det gull og busene dine er diamanter Aldri nevnt noe om hverken promp eller bæsj, men reagerer litt på at voksne mennesker graver etter gull i nesa. Utrolig ekkelt , men du følte deg selvsagt truffet! Enjoy Anonymous poster hash: 1f405...ea3 Herregud... Hva hadde du trodd skulle komme opp i en tråd som dette? Anonymous poster hash: 81a3f...7ca
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #15 Skrevet 3. januar 2015 Jeg digger å ta pinsetten å grave ut gøggen under tåneglene deretter lukte på det. Når jeg klipper tåneglene mine, bruker jeg det som tannpirker. Noen ganger liker jeg å pirke meg i navlen for så å lukte. Lukter litt som rumpa.. Anonymous poster hash: feaae...d80
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #16 Skrevet 3. januar 2015 Min sønn spiser død hud han fjerner fra føttene !! Vræl Anonymous poster hash: 89e26...0b7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #17 Skrevet 3. januar 2015 Jeg digger å ta pinsetten å grave ut gøggen under tåneglene deretter lukte på det. Når jeg klipper tåneglene mine, bruker jeg det som tannpirker. Noen ganger liker jeg å pirke meg i navlen for så å lukte. Lukter litt som rumpa.. Anonymous poster hash: feaae...d80 Gøgge under tåneglene? Har man det? Anonymous poster hash: 81a3f...7ca
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2015 #18 Skrevet 3. januar 2015 Jeg digger å ta pinsetten å grave ut gøggen under tåneglene deretter lukte på det. Når jeg klipper tåneglene mine, bruker jeg det som tannpirker. Noen ganger liker jeg å pirke meg i navlen for så å lukte. Lukter litt som rumpa.. Anonymous poster hash: feaae...d80 Gøgge under tåneglene? Har man det? Anonymous poster hash: 81a3f...7ca Sønnen min har ofte lo under tåneglene. Er det det du mener?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #19 Skrevet 3. januar 2015 Peller meg nesa og spiser det. kun når jeg er alene. Anonymous poster hash: db245...582
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2015 #20 Skrevet 3. januar 2015 Vet ikke om det er hemmelig, jeg pleier ikke fortelle det heller da. Når jeg lager pannekaker til middag lager jeg alltid ekstra røre og spiser det. Men jeg lager ikke vanlig pannekakerøre heller da. Bruker sukker, litt fløte ol. Spiser ofte så masse at jeg ikke er sulten til middag
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #21 Skrevet 3. januar 2015 Jeg peller buse, og kaster de rett ned på guvlet. Ekkelt! Men jeg elsker å pelle buse. Herlig følelse. Anonymous poster hash: 44a7d...90c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #22 Skrevet 3. januar 2015 Jeg digger å ta pinsetten å grave ut gøggen under tåneglene deretter lukte på det. Når jeg klipper tåneglene mine, bruker jeg det som tannpirker. Noen ganger liker jeg å pirke meg i navlen for så å lukte. Lukter litt som rumpa.. Anonymous poster hash: feaae...d80 Hahahaha, jeg dør - gale menneske Anonymous poster hash: 264fa...3e1
Bustetroll Skrevet 3. januar 2015 #23 Skrevet 3. januar 2015 - Jeg fiser og piller meg i nesa rett som det er -når det passer meg og hvor som helst hjemme hos meg selv .. - jeg kaster tamponger i dass fordi de er ekle! (Ja jeg vet rørene kan tette seg) Anonymous poster hash: 443ef...83f Til og med min 3 åring brekker seg av buser og vil helst gå med papir for å slippe det der....Voksne menneske... Yuck!!! Anonymous poster hash: 1f405...ea3 Du er vel av typen som fiser liljer og bæsjer rubiner. Når du popper kviser kommer det gull og busene dine er diamanter Aldri nevnt noe om hverken promp eller bæsj, men reagerer litt på at voksne mennesker graver etter gull i nesa. Utrolig ekkelt , men du følte deg selvsagt truffet! Enjoy Anonymous poster hash: 1f405...ea3 Herregud da menneske.. De fleste piller faktisk nese!!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #24 Skrevet 3. januar 2015 Slike tråder er perfekte. Hvis folk er ærlige ser man at ting ikke er så uvanlige som man skulle tro.- Tisser i dusjen- Piller buser- Liker også å lukte på etter jeg har fjernet tåneglrusk med pinsetten- Hender jeg spiser inneholdet i kviser- Liker lukten av min egen promp (det gjør alle, så ikke kom her og vær fisefin)- Napper hår fra ansiktet Anonymous poster hash: bee86...1af
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #25 Skrevet 3. januar 2015 Slike tråder er perfekte. Hvis folk er ærlige ser man at ting ikke er så uvanlige som man skulle tro. - Tisser i dusjen - Piller buser - Liker også å lukte på etter jeg har fjernet tåneglrusk med pinsetten - Hender jeg spiser inneholdet i kviser - Liker lukten av min egen promp (det gjør alle, så ikke kom her og vær fisefin) - Napper hår fra ansiktet Anonymous poster hash: bee86...1af Fysj det med kvisene gjorde meg faktisk kvalm!! Buser er ingenting i forhold...æsj !! Anonymous poster hash: 9f75b...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå