Gå til innhold

Er Michael Kors feil eller fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint, men litt for overdådig for min stil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine. Skal vedde på at flertallwt som ikke liker det og kaller det for fjortis ikke har råd til MK.Anonymous poster hash: bd2fa...ab6

Eller fordi alle fjortissene går med canada goose og MK vesker?! Tror du virkelig at flertallet her inne, som mest sannsynlig er veletablerte voksne mennesker med god økonomi, ikke har råd til en veske til knappe 3000,- ?!

Jeg syns egentlig MK veskene er pene i fasong, men kunne aldri kjøpt den siden det florerer av smårips med veska, jeg ville følte meg like dum med den som om jeg ikledde meg uggs og CG.

Anonymous poster hash: abee6...b4d

Ja. Har du ikke lest de utallige "når kommer barnebidrag, NAV utbetalinger eller 200kr til mat ut måneden" trådene her inne. Hvor mange innlegg er det ikke om dårlig økonomi eller folk som ikke har kjøpt seg ett nytt klesplagg på år og dag. Folk som ikke har råd til ferie eller er sjalu på andre barn som har både Playstation og tv på rommet.

Anonymous poster hash: bd2fa...ab6

Skrevet

Fine. Skal vedde på at flertallwt som ikke liker det og kaller det for fjortis ikke har råd til MK.Anonymous poster hash: bd2fa...ab6

Eller fordi alle fjortissene går med canada goose og MK vesker?! Tror du virkelig at flertallet her inne, som mest sannsynlig er veletablerte voksne mennesker med god økonomi, ikke har råd til en veske til knappe 3000,- ?!

Jeg syns egentlig MK veskene er pene i fasong, men kunne aldri kjøpt den siden det florerer av smårips med veska, jeg ville følte meg like dum med den som om jeg ikledde meg uggs og CG.

Helt enig i dette. Der handler overhodet ikke om økonomi, men om valg. Og jeg er 20+ år eldre en "alle" som har slik veske. Da er du vel enig i at det blir litt rart?
Skrevet

Jeg syns egentlig MK veskene er pene i fasong, men kunne aldri kjøpt den siden det florerer av smårips med veska, jeg ville følte meg like dum med den som om jeg ikledde meg uggs og CG.Anonymous poster hash: abee6...b4d

Ja. Har du ikke lest de utallige "når kommer barnebidrag, NAV utbetalinger eller 200kr til mat ut måneden" trådene her inne. Hvor mange innlegg er det ikke om dårlig økonomi eller folk som ikke har kjøpt seg ett nytt klesplagg på år og dag. Folk som ikke har råd til ferie eller er sjalu på andre barn som har både Playstation og tv på rommet.Anonymous poster hash: bd2fa...ab6

Joda jeg har registrert slike tråder, likevel tviler jeg på at flertallet her inne har dårlig med penger. Jeg vil tro at flertallet av småbarnsforeldre har utdannelse og gode jobber, og dermed en ok økonomi. Man har selfølgelig de som har mindre penger av diverse årsaker som uføretrygd, kredittgjeld eller at de kanskje er aleneforsørger, men jeg tviler på disse menneskene utgjør hovedmengden. Jeg har jo også sett utallige tråder om "hvor mye tjener du" eller "hvor stor buffer har du" og det kommer helt enorme sifre, uten at jeg tror at dette er særlig representativt for den gjennomsnittlige småbarnsfamilien.

Jeg har råd til MK vesker, men kjøper det ikke fordi det ikke passer for min aldersgruppe. Da jeg var i begynnelsen av 20-årene var det skikkelig stilig med miss sixty bukser, og jeg husker vi lo av eldre kvinner som brukte de. Blir litt samme greia tenker jeg...

Skrevet

De fleste av de MK veskene som man ser over alt for tiden er ikke Michael Kors, men Michael Michael Kors, altså "billig" kolleksjonen til MK. 

Kanskje ikke så viktig, men jeg syns det var på sin plass å opplyse om dette ;)

Anonymous poster hash: 8a139...097
Skrevet

Jeg synes det er fint. Liker ikke alt men slik er det vel med alle merker.

Skrevet

Jeg synes de er fine, men siden "alle" har dem valgte jeg en tilsvarende modell fra DKNY da jeg skulle ha ny veske i høst. Er veldig fornøyd med den. :)

Skrevet

Jeg synes det er litt harry med de store logoene, og jeg ser også at mange fjortisser bruker dem som skoleveske her vi bor. Jeg har ikke noe ønske om å kjøpe en! (Har absolutt råd, men er fornøyd med mine to Mulberry vesker!) Men jeg har to venninner (minst) som har MK vesker, og det er vel som med mye annet - smaken er som baken!

Anonymous poster hash: 29ebb...4ff
Skrevet

Jeg fatter ikke hvor dere finner alle ungjentene med MK vesker. Jeg bor i en middels stor by på sentrale Østlandet og har ikke sett ei ungjente med en slik veske.

Anonymous poster hash: f02bf...36a

Skrevet

Jeg fatter ikke hvor dere finner alle ungjentene med MK vesker. Jeg bor i en middels stor by på sentrale Østlandet og har ikke sett ei ungjente med en slik veske.

Anonymous poster hash: f02bf...36a

Det gjør jeg også. Her er det en del av "uniformen" sammen med treningstights, uggs, parajumpers og acneskjerf.

Hva har "dine" fjortiser på seg da?

Anonymous poster hash: c2fc6...02d

Skrevet

Jeg syns egentlig MK veskene er pene i fasong, men kunne aldri kjøpt den siden det florerer av smårips med veska, jeg ville følte meg like dum med den som om jeg ikledde meg uggs og CG.Anonymous poster hash: abee6...b4d

Jeg fatter ikke hvor dere finner alle ungjentene med MK vesker. Jeg bor i en middels stor by på sentrale Østlandet og har ikke sett ei ungjente med en slik veske.Anonymous poster hash: f02bf...36a

Bor i Bergen, her myldrer det...

Skrevet

Mk har mange fine vesker! Mange uten prakende logoer.

Har 4 selv, og kun en av de har en logo som ses godt.

Anonymous poster hash: e3632...7ac

Skrevet

Jeg har to Michael Kors vesker og jeg elsker dem 😊😊😊

Anonymous poster hash: 0fb92...edd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...