Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 ? Hvis feil, hvorfor? Anonymous poster hash: a515f...6f0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Liker ikke de typiske med store logoer, men har sett noen pene eksemplarer i brunt skinn (uten synig logo). Anonymous poster hash: 37ffb...980
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Florerer av 14isser som har det , i alle regnbuens farger. GRØSS Anonymous poster hash: fe0ab...cb5
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Liker forøvrig mange av klokkene Anonymous poster hash: fe0ab...cb5
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Feil. Liker sjelden sånn der hyper. Anonymous poster hash: 46341...29d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 synes det er feil! ALT for prangende med den stooore logoen! FÆÆÆÆÆÆÆÆÆLT! Anonymous poster hash: 5e7bc...e20
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Jeg liker MK produktene ( ikke bare veskene) veldig godt. Elsker MK parfymen min, og elsker også klokken ( modellen jeg har, er ikke å få kjøpt i Norge). MK vesken min er en snerten sak, som ikke er sort,og heller ikke stor. Gleder meg til å reise til USA igjeb og tilføre fler MK produkter. Anonymous poster hash: 2cac5...831
Førstemann Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Liker klokker og mye av klærne, ikke veskene.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Fine, men alt for vanlige. Som veskenes Rema 1000. Anonymous poster hash: fc4ba...f80
Fashionista Skrevet 3. januar 2015 #10 Skrevet 3. januar 2015 Tja..det er jo et greit merke i og for seg, men det er så mye av det ute å går for tiden at jeg blir helt mett av merket.. Jeg personlig er veldig glad i å investere i dyre merker, så for meg er det et litt for "vanlig" og kommersielt merke.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #11 Skrevet 3. januar 2015 Fine. Skal vedde på at flertallwt som ikke liker det og kaller det for fjortis ikke har råd til MK. Anonymous poster hash: bd2fa...ab6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #12 Skrevet 3. januar 2015 Fint for de som liker dem. Feil for de som ikke liker dem. Er ikke verre enn som så! Anonymous poster hash: f686d...07f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #13 Skrevet 3. januar 2015 Har en fin kjole fra mk som sitter som et skudd, når det gjelder vesker så synes jeg ikke de er så fine😊 Anonymous poster hash: 5ddbb...565
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #14 Skrevet 3. januar 2015 Orker ikke gå rundt med samme veske som halve ungdomskolen. Pføy. Anonymous poster hash: 1e282...ddf
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #15 Skrevet 3. januar 2015 Fine. Skal vedde på at flertallwt som ikke liker det og kaller det for fjortis ikke har råd til MK. Anonymous poster hash: bd2fa...ab6 Er det ikke litt slitsomt å prøve å tråkke på de som ikke har samme oppfatninger som deg? Anonymous poster hash: f686d...07f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #16 Skrevet 3. januar 2015 Fine. Skal vedde på at flertallwt som ikke liker det og kaller det for fjortis ikke har råd til MK. Anonymous poster hash: bd2fa...ab6 Er det ikke litt slitsomt å prøve å tråkke på de som ikke har samme oppfatninger som deg? Anonymous poster hash: f686d...07f Nei. Tror fortsatt min påstand stemmer til en viss grad. Anonymous poster hash: bd2fa...ab6
skjotta Skrevet 3. januar 2015 #17 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har ei MK veske. Liker den veldig godt, har ikke sett noen andre med den samme og den har ikke stor logo. Den henger godt på skuldra, lære er holdbart og sterkt, håndtakene er gode å holde i, den er liten og diskret samtidig som at jeg får plass til lommebok, telefon, bleie, våtservietter, drikkekopp og smoothie. Hva mer kan jeg ønske meg?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #18 Skrevet 3. januar 2015 Fine. Skal vedde på at flertallwt som ikke liker det og kaller det for fjortis ikke har råd til MK. Anonymous poster hash: bd2fa...ab6 Er det ikke litt slitsomt å prøve å tråkke på de som ikke har samme oppfatninger som deg? Anonymous poster hash: f686d...07f Nei. Tror fortsatt min påstand stemmer til en viss grad. Anonymous poster hash: bd2fa...ab6 Fine. Skal vedde på at flertallwt som ikke liker det og kaller det for fjortis ikke har råd til MK. Anonymous poster hash: bd2fa...ab6 Er det ikke litt slitsomt å prøve å tråkke på de som ikke har samme oppfatninger som deg? Anonymous poster hash: f686d...07f Nei. Tror fortsatt min påstand stemmer til en viss grad. Anonymous poster hash: bd2fa...ab6 Du finner det altså ikke slitsom å prøve å tråkke på andre for å hevde deg selv - blir ikke høyere av å stå oppå på andre, vet du Hva med meg da, som bryr meg katta i merker. Har sett to vesker som jeg vet var MK (eller kopi, hva vet jeg), jeg likte ingen av dem. Betyr det automatisk at jeg ikke har råd til dem? I følge mine venner har jeg en del dyre merker i klesskapet, men spør ikke meg hva de heter. Jeg kjøper det jeg liker, ikke hva som er in i øyeblikket, eller fordi noe har et bestemt navn eller merke! Jeg hater merkelapper så har stadig - til mine venners fortvilelse - klippet av merkelapper som har vist merker Som jeg skrev over her så er det ikke verre enn at MK er fint for de som liker det og feil for de som ikke gjør det. En venninne av meg hater MK vesker, men har flere vesker som er langt dyrere - følger hun også teorien din? Anonymous poster hash: f686d...07f
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2015 #19 Skrevet 3. januar 2015 Er det svart/hvitt med et 'helt' merke? Er det ikke litt sånn at det kan være en for mange? Jeg liker vw, men synes Polo Cross er dritstygg. Jeg liker Bergans, men synes noen av jakkene har grusomme farger. Eller jeg er ikke fan av de der kaler vasene som er så diskutert her, men klarte å finne 1 som ikke var bigrim som jeg kunne gi i gave. Jeg spør av nysgjerrighet, ikke for å være frekk. Jeg vet ikke om hvordan en eneste MK veske ser ut eller hvor jeg får kjøpt det.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #20 Skrevet 3. januar 2015 Fine. Skal vedde på at flertallwt som ikke liker det og kaller det for fjortis ikke har råd til MK. Anonymous poster hash: bd2fa...ab6 Er det ikke litt slitsomt å prøve å tråkke på de som ikke har samme oppfatninger som deg? Anonymous poster hash: f686d...07f Nei. Tror fortsatt min påstand stemmer til en viss grad. Anonymous poster hash: bd2fa...ab6 Fine. Skal vedde på at flertallwt som ikke liker det og kaller det for fjortis ikke har råd til MK. Anonymous poster hash: bd2fa...ab6 Er det ikke litt slitsomt å prøve å tråkke på de som ikke har samme oppfatninger som deg? Anonymous poster hash: f686d...07f Nei. Tror fortsatt min påstand stemmer til en viss grad. Anonymous poster hash: bd2fa...ab6 Du finner det altså ikke slitsom å prøve å tråkke på andre for å hevde deg selv - blir ikke høyere av å stå oppå på andre, vet du Hva med meg da, som bryr meg katta i merker. Har sett to vesker som jeg vet var MK (eller kopi, hva vet jeg), jeg likte ingen av dem. Betyr det automatisk at jeg ikke har råd til dem? I følge mine venner har jeg en del dyre merker i klesskapet, men spør ikke meg hva de heter. Jeg kjøper det jeg liker, ikke hva som er in i øyeblikket, eller fordi noe har et bestemt navn eller merke! Jeg hater merkelapper så har stadig - til mine venners fortvilelse - klippet av merkelapper som har vist merker Som jeg skrev over her så er det ikke verre enn at MK er fint for de som liker det og feil for de som ikke gjør det. En venninne av meg hater MK vesker, men har flere vesker som er langt dyrere - følger hun også teorien din? Anonymous poster hash: f686d...07f Hadde jeg skrevet alle hadde det vært noe annet, men jeg skriver "flertallet" 😊 Anonymous poster hash: bd2fa...ab6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #21 Skrevet 3. januar 2015 For meg er det feil å bruke mye penger på en veske. Jeg bryr meg katta om vesker og bruker det veldig sjelden (jeg har mobilen i lomma og lommeboka i hånda). Har en veske fra SMYCK som kostet 298 kr, den bruker jeg ved behov. Andre får bruke pengene sine på hva de vil uten at jeg tenker så mye over hva som er rett og galt. Anonymous poster hash: 41820...7e9
prekæs Skrevet 3. januar 2015 #22 Skrevet 3. januar 2015 Sikkert greie. Men jeg tipper det florerer av falske slike vesker, kjøpt inn i "syden" og siden jeg ved første øyekast ikke ser forskjell, går alt under "sydenveske" i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #23 Skrevet 3. januar 2015 Hadde jeg skrevet alle hadde det vært noe annet, men jeg skriver "flertallet" Anonymous poster hash: bd2fa...ab6 Min erfaring er motsatt av din, flertallet av de som ikke liker de veskene av de jeg kjenner har råd til veskene og mer til om de vil. Kjenner bare to som har veskene, selv om de fleste har økonomi til det og vel så det. De fleste mener imidlertid at det å bruke så mye penger på merkeklær ikke er verdt pengene. (de merkeklærne jeg har er alle kjøpt på salg og er slik sett ikke dyrere enn billigere klær på normalpris) Vi forholder vi oss til veldig ulike folk. Anonymous poster hash: f686d...07f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #24 Skrevet 3. januar 2015 Sikkert greie. Men jeg tipper det florerer av falske slike vesker, kjøpt inn i "syden" og siden jeg ved første øyekast ikke ser forskjell, går alt under "sydenveske" i mine øyne. Tenker akkurat det samme, alle går med jallakopier i min verden. Blir sånn når "alle" skal ha likt. Saueflokkmentalitet. Bryr meg ikke så mye om merker, har ei veske til tre tusen, hadde ikke hørt/sett reklame for merket før. Anonymous poster hash: e06e9...e0f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #25 Skrevet 3. januar 2015 Fine. Skal vedde på at flertallwt som ikke liker det og kaller det for fjortis ikke har råd til MK.Anonymous poster hash: bd2fa...ab6 Eller fordi alle fjortissene går med canada goose og MK vesker?! Tror du virkelig at flertallet her inne, som mest sannsynlig er veletablerte voksne mennesker med god økonomi, ikke har råd til en veske til knappe 3000,- ?! Jeg syns egentlig MK veskene er pene i fasong, men kunne aldri kjøpt den siden det florerer av smårips med veska, jeg ville følte meg like dum med den som om jeg ikledde meg uggs og CG. Anonymous poster hash: abee6...b4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå