Gå til innhold

Jeg er så lei av de harry Kahler-vasene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

Jeg er tydeligvis helt utafor, måtte google for å skjønne hva dere snakket om.

Jeg også, men jeg gidder ikke google en gang.Anonymous poster hash: 079e6...01a
Bra vi er flere som ikke aner hvordan disse vasene ser ut.Anonymous poster hash: 49a03...a1e
Hvorfor er det bra? Er det liksom noe å være stolt over?

 

Jeg sier ikke at man MÅ vite om alle trender, men jeg syns det er så rart å skryte over at det er noe man ikke vet? Føler dere at dere er litt bedre enn de som vet hva det snakkes om her?

 

Jeg spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig da jeg ser at dette ofte skjer i tråder - litt sånn 'se på meg, så cool og uavhengig jeg er som ikke hiver meg på trendene'.

 

Bare rart!

 

Anonymous poster hash: d3443...d05

Jeg føler meg slett ikke bedre enn noen på grunn av min uvitenhet, og jeg har heller ikke ment å skryte av at jeg ikke kan så mye om vaser. Der vasene jeg har, har jeg fått i gaver fra forskjellige, og jeg aner ikke hvilke merker de er. Når jeg leser tråder som denne, lurer jeg litt på hva folk tenker når de kommer inn til meg og ser min blanding av hummer og kanari. Men jeg har verken kunnskap, interesse eller økonomi til å prøve å få en gjennomført stil, så da får det nå bare være sånn hos meg, uavhengig av hva folk synes om hjemmet mitt.

 

 

Anonymous poster hash: 079e6...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte som en del andre her google for å skjønne hva dere snakker om... men jeg likte den :-) i allefall noen av fargene. Men så liker jeg retrostil også da, så det var kanskje ikke noen bombe sånn sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kahler er bare så flaut å ha i hus nå syns jeg. Virker som man er en hjernedød trendjager. Annenhver instagrammer har jo et helt batteri av Kahler hus, vaser og lysestaker. Globo og Avento-serien er i tillegg så ulidelig stygg at det er smertefullt å se på.

 

Anonymous poster hash: 1553c...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis helt utafor, måtte google for å skjønne hva dere snakket om.

Jeg måtte også google. Jeg så en veldig grønn en som var litt fin. Jeg har ikke sett en av disse vasene hjemme hos noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kahler er bare så flaut å ha i hus nå syns jeg. Virker som man er en hjernedød trendjager. Annenhver instagrammer har jo et helt batteri av Kahler hus, vaser og lysestaker. Globo og Avento-serien er i tillegg så ulidelig stygg at det er smertefullt å se på.

 

Anonymous poster hash: 1553c...9a5

De var grusomme ja! Kunne til nød hatt et juletre som juledekorasjon.

 

Anonymous poster hash: 82f0f...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tre kälhervaser som er arvet etter min bestemor og oldemor. De er fra 20 og 30-tallet, fortsatt harry? Må jeg gjemme dem slik at folk ikke skal tro at jeg er en patetisk trendjager?

 

Anonymous poster hash: ac19f...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre kälhervaser som er arvet etter min bestemor og oldemor. De er fra 20 og 30-tallet, fortsatt harry? Må jeg gjemme dem slik at folk ikke skal tro at jeg er en patetisk trendjager?

 

Anonymous poster hash: ac19f...670

Så så, jeg tror du skjønner hvilke Kahler-vaser vi snakker om her.

 

Anonymous poster hash: 1553c...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire sider med vasesnakk. Nice!

 

 

Tull og vas... Sånn er det her på DIB ;)

 

Anonymous poster hash: 24460...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg fint lite om hva andre folk har i hus, ikke alltid jeg legger merke til nye ting en gang. Så åndsfraværende er jeg. Hjemme hos meg selv pynter jeg med ting jeg liker. Setter sammen det jeg har til noe jeg synes ser bra ut. Hva andre mener, vel, de får mene hva de vil. De bor ikke i mitt hjem. Vi trives, og finner det hjemmekoselig!

 

Sikkert mye jeg kunne tenkt meg å kjøpe om jeg hadde hatt råd, men da hadde jeg handlet ut fra min smak, ikke naboens, dibs, familie eller venners smak. Jeg kjøper ting jeg liker, og om andre dynes det er harry...? Velvel, lev med det, og pris deg lykkelig for at du slipper å bo i det:)

 

Anonymous poster hash: 6e6a7...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...