Gå til innhold

Jeg er så lei av de harry Kahler-vasene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan klarer man å bli lei av noe så ubetydelig som en vase? De fleste har vel max en i huset, så SÅ dominerende kan det neppe være?

 

Jeg karer ikke hisse meg opp over andres smak og valg så lenge jeg slipper å møblene med det selv. Og stygg er den jo ikke, kanskje litt kjedelig?

Jeg er ikke utrolig engasjert, men leste dette og må kommentere at min søster har 5 eller 6 og min mor har 2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vasen er grei nok men så jævelig stusselig at alle vil ha de.

Det er ikke så eksklusivt å ha en slik.

 

Anonymous poster hash: 68201...ef1

Men må det være eksklusivt da? Er det ikke nok at vi synes den er fin? Jeg forstår ikke hvorfor det plager dere sånn at flere har samme vase...

 

Anonymous poster hash: 7963c...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer man å bli lei av noe så ubetydelig som en vase? De fleste har vel max en i huset, så SÅ dominerende kan det neppe være?

 

Jeg karer ikke hisse meg opp over andres smak og valg så lenge jeg slipper å møblene med det selv. Og stygg er den jo ikke, kanskje litt kjedelig?

Lurte på det samme:) Jeg tilbringer ikke tid nok hos andre til å rekke å bli lei av interiøret deres. Og provosert?

 

Jeg liker nå uansett de vasene, men kjenner ingen som har de. Bortsett fra meg selv da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vasen er grei nok men så jævelig stusselig at alle vil ha de.

Det er ikke så eksklusivt å ha en slik.

 

Anonymous poster hash: 68201...ef1

Men må det være eksklusivt da? Er det ikke nok at vi synes den er fin? Jeg forstår ikke hvorfor det plager dere sånn at flere har samme vase...

 

Anonymous poster hash: 7963c...c50

 

Plager meg mest at alle butikker er så dominert av dem. Det er så typisk Norge, alle butikker skal selge det samme.

 

Anonymous poster hash: 8666c...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt forvirret. Er ting harry fordi mange eier det samme?

 

Jeg synes vasene er greie. Noen fine og noen mindre fine.

Har ingen planer om å eie en selv, men det er fascinerende å se hvordan mange har så sterke følelser mot interiør ol som er populært.

 

Anonymous poster hash: 12ead...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke særlig glad i Kähler, men tipp hva jeg fikk til jul?

1 mini vase,

1 urabania lyshus. Også mini og

1 juletre/lydestake-ting.

 

Anonymous poster hash: ea04e...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan klarer man å bli lei av noe så ubetydelig som en vase? De fleste har vel max en i huset, så SÅ dominerende kan det neppe være?

 

Jeg karer ikke hisse meg opp over andres smak og valg så lenge jeg slipper å møblene med det selv. Og stygg er den jo ikke, kanskje litt kjedelig?

Det er nettopp det, de som har disse vasene har gjerne en i hver størrelse og den gruelige lysestaken. Da blir det intetsigende, kjedelig og veldig lite originalt. Selv har jeg et kähler-produkt, fikk det i julegave, og det blir nok med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut kahler på i instagram. Garantert st ingen norm gang får lyst på det igjen. Grøss!

 

Anonymous poster hash: 7a12d...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael kors vesker og acne skjerf har jo fått Harry-symbol på linje med uggs fordi det er så mange (unge) som har det..

 

Anonymous poster hash: 3b3fe...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor ser dere alle disse vasene da? Siden dere er så lei? Hjemme hos folk eller på nett? Kanskje på tide å redusere bruken av instagram og Facebook litt da om man blir så provosert og irritert over en vase.

 

Anonymous poster hash: 12ead...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ærlig innrømme at jeg også er lei av de vasene...

 

Før jul kjøpte jeg nesten den med gullfargede striper. Jeg har gullfargede detaljer i julepynten og i år trengte jeg mer pynt. Problemet var at butikkene solgte ikke gullfargede ting, kun sølvfargede. Det eneste nogenlunde pene jeg fant med gulldetaljer var kahlervasen, men jeg kjøpte den ikke. Irriterende at butikkene ikke tar inn et mer variert sortiment i interiørartikler, de fleste er lei av kahler, sølv og kobber(!)

 

Anonymous poster hash: 1defa...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tilsammen 8 av de vasene i forskjellige størrelser. Jeg har også bestilt de 3 størrelsene i den nye modellen som kommer med sølvstriper. Jeg liker faktisk vasene bedre og bedre, og har skaffet meg flere og flere det siste året. Har ikke noe pynt/blomster i dem, syns de tar seg best ut uten. Har forøvrig 6 små lyshus og alle de 3 store også, så her er det høy harryfaktor ;) Kan jeg nevne flere kählerting jeg har også? Har av de lysestakene som ser ut som trær (avento), manokopper, flere av globo lysestakene (de som er som runde grå kuler), ora klokke og bellino krukker med lokk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier bevisst å velge bort ting som "alle" har da jeg synes det blir litt kjedelig, men akkurat Kahler-vasene synes jeg er klassiske og pene. Har en i sort og hvitt som jeg elsker.

 

I min verden er det ikke den enkelte ting som avgjør om et interiør er pent eller intetsigende, men kombinasjonen av flere ting.

 

Anonymous poster hash: 2e3cf...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å se hjemmet til de her inne som stadig kritiserer og setter harryfaktor på ting og interiør.

Som siste skriver, det er ikke enkelt tingene, men kombinasjon og stil som helhet.

Kahler vaser er klassisk og delikate.

 

Anonymous poster hash: 82b95...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er tydeligvis helt utafor, måtte google for å skjønne hva dere snakket om.

Jeg også, men jeg gidder ikke google en gang.

 

Anonymous poster hash: 079e6...01a

Bra vi er flere som ikke aner hvordan disse vasene ser ut.

 

Anonymous poster hash: 49a03...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den lille med gullstriper, ser for meg den blir perfekt når ungene kommer med hvitveis og markblomster til våren.



Anonymous poster hash: f374c...ce3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er tydeligvis helt utafor, måtte google for å skjønne hva dere snakket om.

Jeg også, men jeg gidder ikke google en gang.Anonymous poster hash: 079e6...01a

Bra vi er flere som ikke aner hvordan disse vasene ser ut.Anonymous poster hash: 49a03...a1e

Hvorfor er det bra? Er det liksom noe å være stolt over?

 

Jeg sier ikke at man MÅ vite om alle trender, men jeg syns det er så rart å skryte over at det er noe man ikke vet? Føler dere at dere er litt bedre enn de som vet hva det snakkes om her?

 

Jeg spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig da jeg ser at dette ofte skjer i tråder - litt sånn 'se på meg, så cool og uavhengig jeg er som ikke hiver meg på trendene'.

 

Bare rart!

 

Anonymous poster hash: d3443...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg er også utafor . Ante ikke hvordan de vasene så ut.Men så er jeg ikke akuratt så vase interesert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen lager til og med pepperkake-hus :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 3b3fe...563

Den kontoen er definisjonen på alt som er stygt! En hel kommode med bare kahler hus! Fælt fælt fælt!

 

Anonymous poster hash: 7a12d...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ... Når det er sagt , tenker ingenting om at mange har sånne så lenge de liker dem er det vel all good.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart. Jeg skaffer meg ting jeg liker og har dem til jeg dør, og hva andre har i sitt hus kan jeg bare gå ut fra at de liker - det er da ikke noe man trenger å bli lei av, at andre har ting i sitt hus som de selv har valgt, enten det er motestyrt eller ei. Om man ikke da har et stort synkehull i stedet for sjel, selvsagt og dermed bare drar negative tanker ut av ting ingen andre bryr seg om.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart. Jeg skaffer meg ting jeg liker og har dem til jeg dør, og hva andre har i sitt hus kan jeg bare gå ut fra at de liker - det er da ikke noe man trenger å bli lei av, at andre har ting i sitt hus som de selv har valgt, enten det er motestyrt eller ei. Om man ikke da har et stort synkehull i stedet for sjel, selvsagt og dermed bare drar negative tanker ut av ting ingen andre bryr seg om.

Men så er jo også du over gjennomsnittet velfungerende :)

 

 

Anonymous poster hash: 2e3cf...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...