tante grusom master of law Skrevet 3. januar 2015 #26 Skrevet 3. januar 2015 Det høres ut som han har en angstlidelse som gir utslag i sjalusi. Med behandling og angstdempende medisin kan han bli helt fin. Jeg snakker av erfaring.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #27 Skrevet 3. januar 2015 sånn oppførsel går aldri over, det er bare det at du ikke har sett det så tydelig før....du har det nok bedre uten han, og en sånn oppførsel mot meg, som at han ikke har tro på deg, da hadde jeg hevet hodet og sagt...ok....da får du gå, jeg har ikke gjort noe galt...Jeg vil uansett ikke være sammen med en som ikke tror på meg, det er jo det et samliv er basert på...at en stoler på hverandre.... alt går skal du se...... Anonymous poster hash: 51319...214
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #28 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har lenge trodd han har noen form for "lidelse", da det kommer i perioder. Opp og ned som en jojo! Som kommer fra ingenting ... Anonymous poster hash: fb4ef...c60
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #29 Skrevet 3. januar 2015 Godt nyttår, og en sjanse til å bli kvitt en dust Dette er ikke normalt! Er du sikker på at han lar deg gå? Eller bare leker med deg, for å psyke deg ut/ned? Vær hard er mitt råd. Da blir han usikker. Anonymous poster hash: 3620e...ea1
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #30 Skrevet 3. januar 2015 Høres ut som min eks. Jeg gikk nylig etter 25 år har aldri hatt det så bra som nå. Har 3 barn i alder 5-8 år. Mitt råd er GÅ! Anonymous poster hash: ae224...54d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #31 Skrevet 3. januar 2015 Om han ikke vil være med på familievernkontoret og om han ikke tar imot råd og veiledning, så gå! Folk kan bli lenge i skadelige forhold fordi de er vant til det. Men, det er en nesten usynlig nedbrytningsprosess. Du risikerer å miste deg selv. Anonymous poster hash: f81a4...3dc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #32 Skrevet 4. januar 2015 Takk dere... Jeg innser at det kanskje ikke helt normalt. Og nei, det er ikke noe her jeg har unnlatt å si.. Jeg får bare bite tennene sammen og gjlre det beste for meg og barna videre .. Utdannelse kan også vente frem til man kommer mer på beina også.... Beste er kanskje å søke jobber fort som fy Anonymous poster hash: fb4ef...c60 Jeg vet hvordan du har det... Her blir det full ståhei om jeg får venneforespørsel, blir pratet til av det motsatte kjønn (noe jeg da i følge han har invitert til) eller jeg gjør noe som ikke han finner bra. Hver gang noe skjer drar han opp fortiden min. JA, jeg har levd før han. Og får det brukt mot meg til enhver tid. "Du har ikke fortjent tilliten min", "dette kommer til å skjære seg", "det har vært mange før meg, så du er tydeligvis lett på tråden" and so on... Jeg har aldri gjort noe galt. Jeg har gitt opp å ha kontakt med venner, for jeg sitter på nåler for at de skal si noe eller fortelle noe fra fortiden som han kan tolke feil. Jeg har ingen verre fortid enn noen andre, bare så det er sagt. Men han "gjør det slutt" hver gang noe ikke er helt som han har tenkt seg. Som at jeg blir venner med noen på Facebook. Prøv å se positivt på at han er borte. Dvs, kjenner jeg typen rett så kommer han igjen når han ser at du "godtar bruddet". Da må du ta et standpunkt til om du faktisk vil ta han tilbake. Høres ut som om du lever i samme fengselet som meg... Anonymous poster hash: 35467...5fe Og jeg vet så inderlig godt hvordan det er å skulle sitte å forsvare seg for noe som ikke har skjedd. Det skjer her også hele tiden... Fy fader så vondt det er å ikke bli trodd når man aldri har gjort noe galt... Anonymous poster hash: 35467...5fe Oi... En liten reality check når jeg leste det. Ja, mye kan ligne ser jeg. Og jeg benekter nok mye føler jeg. Åh kjenner til den at han drar opp "feil" fra fortiden ( de feilene jeg har gjort mens jeg var med han). Hadde bare guttevenner før, yeah right ... Har gitt opp mye for fredens skyld. Jeg har sagt mye idag, som indikerer at jeg godtar bruddet... Og ja, jeg ser han da blir mer medgjørlig. Alt i alt, selvsagt er det vanskelig å gå, og "lettere" å bare bli... Altså jeg elsker mannen, uten tvil men elsker ikke sånn tull... Selv om jeg har akseptert.... Alt for mye. Ille å høre flere har d likt Anonymous poster hash: fb4ef...c60 Bare ikke utslett deg selv... Enklere sagt enn gjort - jeg vet. Alt her er alltid min feil. Prøver jeg å "ta igjen" spiller han kortet "Ahh, så du prøver å endre det til at det er min feil"... I give up... Seriøst. Finner ikke glede i noe mer. Alt jeg gjør eller sier blir brukt mot meg på et eller annet tidspunkt. Anonymous poster hash: 35467...5fe
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #33 Skrevet 4. januar 2015 Jeg var tidligere sammen med noen som var sykelig sjalu. Ufattelig slitsomt, som allerede blir nevnt her. Fikk ikke godta venneforespørsler fra gutter på Facebook (samme faen om det var folk i familien eller andre gutter) , fikk ikke gå i shorts eller topper og han var ekstremt manipulerende. Jeg klarte å bryte ut av det og har nå en trygg og god samboer. Aldri hatt det bedre. Sjalusi kan være farlig når det går for langt, det er i hvert fall min erfaring. Det er vondt, ufattelig vondt, men etter litt tid vil ting bli bedre. Sender deg en stor klem. Anonymous poster hash: 9d8d5...db6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #34 Skrevet 4. januar 2015 Dette var bare forferdelig lesning. Ikke bare hovedinnlegg, men de andre damene her også som lever i et tyranni. Hva er poenget? Det er jo ikke et forhold lenger, hvis alt dreier seg om å overleve ugrunnede mistanker? Dere kan jo like godt ligge med femti fyrer i uka, dere betaler jo allerede "prisen" og får hele straffen? HI smi mens jernet er varmt. Si til han at huff, det er nok best dere går fra hverandre, si hva som helst, og kom deg vekk så fort beina kan bære deg. Anonymous poster hash: 9eedd...7dd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #35 Skrevet 4. januar 2015 Takk dere... Jeg innser at det kanskje ikke helt normalt. Og nei, det er ikke noe her jeg har unnlatt å si.. Jeg får bare bite tennene sammen og gjlre det beste for meg og barna videre .. Utdannelse kan også vente frem til man kommer mer på beina også.... Beste er kanskje å søke jobber fort som fy Anonymous poster hash: fb4ef...c60 Jeg vet hvordan du har det... Her blir det full ståhei om jeg får venneforespørsel, blir pratet til av det motsatte kjønn (noe jeg da i følge han har invitert til) eller jeg gjør noe som ikke han finner bra. Hver gang noe skjer drar han opp fortiden min. JA, jeg har levd før han. Og får det brukt mot meg til enhver tid. "Du har ikke fortjent tilliten min", "dette kommer til å skjære seg", "det har vært mange før meg, så du er tydeligvis lett på tråden" and so on... Jeg har aldri gjort noe galt. Jeg har gitt opp å ha kontakt med venner, for jeg sitter på nåler for at de skal si noe eller fortelle noe fra fortiden som han kan tolke feil. Jeg har ingen verre fortid enn noen andre, bare så det er sagt. Men han "gjør det slutt" hver gang noe ikke er helt som han har tenkt seg. Som at jeg blir venner med noen på Facebook. Prøv å se positivt på at han er borte. Dvs, kjenner jeg typen rett så kommer han igjen når han ser at du "godtar bruddet". Da må du ta et standpunkt til om du faktisk vil ta han tilbake. Høres ut som om du lever i samme fengselet som meg... Anonymous poster hash: 35467...5fe Og jeg vet så inderlig godt hvordan det er å skulle sitte å forsvare seg for noe som ikke har skjedd. Det skjer her også hele tiden... Fy fader så vondt det er å ikke bli trodd når man aldri har gjort noe galt... Anonymous poster hash: 35467...5fe Oi... En liten reality check når jeg leste det. Ja, mye kan ligne ser jeg. Og jeg benekter nok mye føler jeg. Åh kjenner til den at han drar opp "feil" fra fortiden ( de feilene jeg har gjort mens jeg var med han). Hadde bare guttevenner før, yeah right ... Har gitt opp mye for fredens skyld. Jeg har sagt mye idag, som indikerer at jeg godtar bruddet... Og ja, jeg ser han da blir mer medgjørlig. Alt i alt, selvsagt er det vanskelig å gå, og "lettere" å bare bli... Altså jeg elsker mannen, uten tvil men elsker ikke sånn tull... Selv om jeg har akseptert.... Alt for mye. Ille å høre flere har d likt Anonymous poster hash: fb4ef...c60 Bare ikke utslett deg selv... Enklere sagt enn gjort - jeg vet.Alt her er alltid min feil. Prøver jeg å "ta igjen" spiller han kortet "Ahh, så du prøver å endre det til at det er min feil"... I give up... Seriøst. Finner ikke glede i noe mer. Alt jeg gjør eller sier blir brukt mot meg på et eller annet tidspunkt. Anonymous poster hash: 35467...5fe Gi opp skikkelig, da! Gi opp hele fyren! Og lev uten ham, du blir jo ødelagt. Anonymous poster hash: 9eedd...7dd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #36 Skrevet 4. januar 2015 Takk dere... Jeg innser at det kanskje ikke helt normalt. Og nei, det er ikke noe her jeg har unnlatt å si.. Jeg får bare bite tennene sammen og gjlre det beste for meg og barna videre .. Utdannelse kan også vente frem til man kommer mer på beina også.... Beste er kanskje å søke jobber fort som fy Anonymous poster hash: fb4ef...c60 Jeg vet hvordan du har det... Her blir det full ståhei om jeg får venneforespørsel, blir pratet til av det motsatte kjønn (noe jeg da i følge han har invitert til) eller jeg gjør noe som ikke han finner bra. Hver gang noe skjer drar han opp fortiden min. JA, jeg har levd før han. Og får det brukt mot meg til enhver tid. "Du har ikke fortjent tilliten min", "dette kommer til å skjære seg", "det har vært mange før meg, så du er tydeligvis lett på tråden" and so on... Jeg har aldri gjort noe galt. Jeg har gitt opp å ha kontakt med venner, for jeg sitter på nåler for at de skal si noe eller fortelle noe fra fortiden som han kan tolke feil. Jeg har ingen verre fortid enn noen andre, bare så det er sagt. Men han "gjør det slutt" hver gang noe ikke er helt som han har tenkt seg. Som at jeg blir venner med noen på Facebook. Prøv å se positivt på at han er borte. Dvs, kjenner jeg typen rett så kommer han igjen når han ser at du "godtar bruddet". Da må du ta et standpunkt til om du faktisk vil ta han tilbake. Høres ut som om du lever i samme fengselet som meg... Anonymous poster hash: 35467...5fe Og jeg vet så inderlig godt hvordan det er å skulle sitte å forsvare seg for noe som ikke har skjedd. Det skjer her også hele tiden... Fy fader så vondt det er å ikke bli trodd når man aldri har gjort noe galt... Anonymous poster hash: 35467...5fe Oi... En liten reality check når jeg leste det. Ja, mye kan ligne ser jeg. Og jeg benekter nok mye føler jeg. Åh kjenner til den at han drar opp "feil" fra fortiden ( de feilene jeg har gjort mens jeg var med han). Hadde bare guttevenner før, yeah right ... Har gitt opp mye for fredens skyld. Jeg har sagt mye idag, som indikerer at jeg godtar bruddet... Og ja, jeg ser han da blir mer medgjørlig. Alt i alt, selvsagt er det vanskelig å gå, og "lettere" å bare bli... Altså jeg elsker mannen, uten tvil men elsker ikke sånn tull... Selv om jeg har akseptert.... Alt for mye. Ille å høre flere har d likt Anonymous poster hash: fb4ef...c60 Bare ikke utslett deg selv... Enklere sagt enn gjort - jeg vet.Alt her er alltid min feil. Prøver jeg å "ta igjen" spiller han kortet "Ahh, så du prøver å endre det til at det er min feil"... I give up... Seriøst. Finner ikke glede i noe mer. Alt jeg gjør eller sier blir brukt mot meg på et eller annet tidspunkt. Anonymous poster hash: 35467...5fe Gi opp skikkelig, da! Gi opp hele fyren! Og lev uten ham, du blir jo ødelagt. Anonymous poster hash: 9eedd...7dd Det er lettere sagt enn gjort. Har blitt manipulert til å tro at det er min feil hele tiden og begynner å tro på det. At jeg fortjener det. Han er verdens beste når det ikke er noen "forstyrrelser" utenfra. Anonymous poster hash: 35467...5fe
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #37 Skrevet 4. januar 2015 Det er nok han som har ugler i mosen. Det er den dummeste grunn jeg har hørt. Anonymous poster hash: 91142...5b7
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #38 Skrevet 4. januar 2015 Takk dere... Jeg innser at det kanskje ikke helt normalt. Og nei, det er ikke noe her jeg har unnlatt å si.. Jeg får bare bite tennene sammen og gjlre det beste for meg og barna videre .. Utdannelse kan også vente frem til man kommer mer på beina også.... Beste er kanskje å søke jobber fort som fyAnonymous poster hash: fb4ef...c60 Jeg vet hvordan du har det... Her blir det full ståhei om jeg får venneforespørsel, blir pratet til av det motsatte kjønn (noe jeg da i følge han har invitert til) eller jeg gjør noe som ikke han finner bra. Hver gang noe skjer drar han opp fortiden min. JA, jeg har levd før han. Og får det brukt mot meg til enhver tid. "Du har ikke fortjent tilliten min", "dette kommer til å skjære seg", "det har vært mange før meg, så du er tydeligvis lett på tråden" and so on... Jeg har aldri gjort noe galt. Jeg har gitt opp å ha kontakt med venner, for jeg sitter på nåler for at de skal si noe eller fortelle noe fra fortiden som han kan tolke feil. Jeg har ingen verre fortid enn noen andre, bare så det er sagt. Men han "gjør det slutt" hver gang noe ikke er helt som han har tenkt seg. Som at jeg blir venner med noen på Facebook. Prøv å se positivt på at han er borte. Dvs, kjenner jeg typen rett så kommer han igjen når han ser at du "godtar bruddet". Da må du ta et standpunkt til om du faktisk vil ta han tilbake. Høres ut som om du lever i samme fengselet som meg...Anonymous poster hash: 35467...5fe Og jeg vet så inderlig godt hvordan det er å skulle sitte å forsvare seg for noe som ikke har skjedd. Det skjer her også hele tiden... Fy fader så vondt det er å ikke bli trodd når man aldri har gjort noe galt...Anonymous poster hash: 35467...5fe Oi... En liten reality check når jeg leste det. Ja, mye kan ligne ser jeg. Og jeg benekter nok mye føler jeg. Åh kjenner til den at han drar opp "feil" fra fortiden ( de feilene jeg har gjort mens jeg var med han). Hadde bare guttevenner før, yeah right ... Har gitt opp mye for fredens skyld. Jeg har sagt mye idag, som indikerer at jeg godtar bruddet... Og ja, jeg ser han da blir mer medgjørlig. Alt i alt, selvsagt er det vanskelig å gå, og "lettere" å bare bli... Altså jeg elsker mannen, uten tvil men elsker ikke sånn tull... Selv om jeg har akseptert.... Alt for mye. Ille å høre flere har d likt Anonymous poster hash: fb4ef...c60 Bare ikke utslett deg selv... Enklere sagt enn gjort - jeg vet.Alt her er alltid min feil. Prøver jeg å "ta igjen" spiller han kortet "Ahh, så du prøver å endre det til at det er min feil"... I give up... Seriøst. Finner ikke glede i noe mer. Alt jeg gjør eller sier blir brukt mot meg på et eller annet tidspunkt.Anonymous poster hash: 35467...5fe Gi opp skikkelig, da! Gi opp hele fyren! Og lev uten ham, du blir jo ødelagt.Anonymous poster hash: 9eedd...7dd Det er lettere sagt enn gjort. Har blitt manipulert til å tro at det er min feil hele tiden og begynner å tro på det. At jeg fortjener det. Han er verdens beste når det ikke er noen "forstyrrelser" utenfra. Anonymous poster hash: 35467...5fe Men du vet jo innerst inne at det ikke er sant. Anonymous poster hash: 9eedd...7dd
Ster IL Skrevet 4. januar 2015 #39 Skrevet 4. januar 2015 Kom deg vekk fra han. Dette har ikke noe med din mobil å gjøre og det ser du vel? Har selv levd i et helvete i 25 år,ute nå for 3 mnd siden,aldri hatt det så bra. Nå ser jeg også tydeligere hvor ille det egentlig var. Send pm om du vil.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #40 Skrevet 4. januar 2015 Jeg forstår meg ikke på alle dere som skriver i denne tråden om at dere lever med slike menn. Hvorfor vil dere utsette dere selv for så mye vondt? Hva får dere igjen som er verdt all denne sjalusien, midtenksomheten, beskyldningene, kranglingen, søvnløsheten, mistilliten, angsten, tvilen, uroen (the list goes on)...? Er han virkelig SÅ fantastisk når han ikke er i "dette humøret sitt"? Slutt å lure dere selv! Dere er sammen med noen som er narsissist, psykopat, bipolar, sykelig sjalu, borderline eller ett eller annet SKIKKELIG GALT!! Gi dere selv lov til å ha det gøy, le, lov til å ha venner (av begge kjønn), vere frie, gå på byen, bruke sosiale media, si deres mening, LEVE FOR GUDS SKYLD! Anonymous poster hash: 16ed9...935
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #41 Skrevet 7. januar 2015 Jeg forstår meg ikke på alle dere som skriver i denne tråden om at dere lever med slike menn. Hvorfor vil dere utsette dere selv for så mye vondt? Hva får dere igjen som er verdt all denne sjalusien, midtenksomheten, beskyldningene, kranglingen, søvnløsheten, mistilliten, angsten, tvilen, uroen (the list goes on)...? Er han virkelig SÅ fantastisk når han ikke er i "dette humøret sitt"? Slutt å lure dere selv! Dere er sammen med noen som er narsissist, psykopat, bipolar, sykelig sjalu, borderline eller ett eller annet SKIKKELIG GALT!! Gi dere selv lov til å ha det gøy, le, lov til å ha venner (av begge kjønn), vere frie, gå på byen, bruke sosiale media, si deres mening, LEVE FOR GUDS SKYLD! Anonymous poster hash: 16ed9...935 Det er, tro det eller ei, ikke så lett å bare gå. Jeg er sterk. Hadde aldri trodd jeg skulle havne der jeg er. Men de spiller på alt av følelsesregisteret hele tiden. Samvittigheten, ubrukeligheten. Og får deg til å føle st det kun ligger på deg selv... Anonymous poster hash: 35467...5fe
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #42 Skrevet 7. januar 2015 Jeg forstår meg ikke på alle dere som skriver i denne tråden om at dere lever med slike menn. Hvorfor vil dere utsette dere selv for så mye vondt? Hva får dere igjen som er verdt all denne sjalusien, midtenksomheten, beskyldningene, kranglingen, søvnløsheten, mistilliten, angsten, tvilen, uroen (the list goes on)...? Er han virkelig SÅ fantastisk når han ikke er i "dette humøret sitt"? Slutt å lure dere selv! Dere er sammen med noen som er narsissist, psykopat, bipolar, sykelig sjalu, borderline eller ett eller annet SKIKKELIG GALT!! Gi dere selv lov til å ha det gøy, le, lov til å ha venner (av begge kjønn), vere frie, gå på byen, bruke sosiale media, si deres mening, LEVE FOR GUDS SKYLD! Anonymous poster hash: 16ed9...935 Det er, tro det eller ei, ikke så lett å bare gå. Jeg er sterk. Hadde aldri trodd jeg skulle havne der jeg er. Men de spiller på alt av følelsesregisteret hele tiden. Samvittigheten, ubrukeligheten. Og får deg til å føle st det kun ligger på deg selv... Anonymous poster hash: 35467...5fe Men hvis ikke du vil gå så burde du begynne å oppføre deg som ditt gamle deg. Slutt å føye han hele tiden. Slutt å ta imot dritt. Hvis han gjør det slutt, ta han på ordet. Legg opp livet ditt rundt DEG, ikke han!!! Anonymous poster hash: 004fd...f1c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #43 Skrevet 7. januar 2015 Kan nesten virke som detter HAN som har noe å skjule, for så å finne en unnskyldning til å gjøre det slutt. Dessverre:/ Han høres virkelig ikke helt stabil ut. Jeg og mannen har vært sammen i 12 år, og der skal MyE til å gjøre det slutt, ikke fordi han "trodde" han så du skrev med noen få face?! Skoa man gjøre det slutt er det fordi man ikke er forelska lenger, utroskap ol. Ikke pga det lille du beskriver. Håper ting ordner seg for deg! Anonymous poster hash: 44233...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå