Gå til innhold

Oops, gjorde nettopp noe sprøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er nok vi på to forskjellige forskjellige planeter når det gjelder dette.Et barn og en voksen som skal være sparsomme i syden skal bruke over 100 euro pr dag? Jaja. Hvor mye må man regne med i lommepenger 1 uke hvis man skal kose seg da? 15.000.- Anonymous poster hash: 3bd62...a76

Jeg snakker om hvor mye du bør ha til alle utgifter som kommer i tillegg til charterbiletten.

Flytoget, lesestoff og transport fra flyplassen til hotellet. Driks, is, solkrem og ny badedrakt. Aktiviteter, vaksiner, nytt pass, solhatt og vann på stranda. Kopiering av feriebilder, suvenirer, inngangsbilletter, legebesøk osv.

Anonymous poster hash: b340c...456

Du er flink med detaljer, og du ramser opp viktige ting. Transport er inkl, driks gir jeg ikke, vaksiner trenger vi ikke, både gutten og jeg har gyldige pass, badetøy har vi også, solkrem kjøper jeg på Rema før vi reiser, aktiviteter trengs ikke, shopping trengs ikke, jeg tar med meg en bok, gutten et nettbrett, er gratis wifi på hotellet, legebesøk kan jo skje, ordner seg sikkert, suvernirer trengs ikke, bilder koster ikke noe å lagre på dropbox. Var det noe mer? Skjønner du kommer med eksempler, og det er lurt med rn sjekkliste :-)

HI

Anonymous poster hash: 536e8...067

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er nok vi på to forskjellige forskjellige planeter når det gjelder dette.Et barn og en voksen som skal være sparsomme i syden skal bruke over 100 euro pr dag? Jaja. Hvor mye må man regne med i lommepenger 1 uke hvis man skal kose seg da? 15.000.- Anonymous poster hash: 3bd62...a76

Jeg snakker om hvor mye du bør ha til alle utgifter som kommer i tillegg til charterbiletten.

Flytoget, lesestoff og transport fra flyplassen til hotellet. Driks, is, solkrem og ny badedrakt. Aktiviteter, vaksiner, nytt pass, solhatt og vann på stranda. Kopiering av feriebilder, suvenirer, inngangsbilletter, legebesøk osv.Anonymous poster hash: b340c...456

Du er flink med detaljer, og du ramser opp viktige ting. Transport er inkl, driks gir jeg ikke, vaksiner trenger vi ikke, både gutten og jeg har gyldige pass, badetøy har vi også, solkrem kjøper jeg på Rema før vi reiser, aktiviteter trengs ikke, shopping trengs ikke, jeg tar med meg en bok, gutten et nettbrett, er gratis wifi på hotellet, legebesøk kan jo skje, ordner seg sikkert, suvernirer trengs ikke, bilder koster ikke noe å lagre på dropbox. Var det noe mer? Skjønner du kommer med eksempler, og det er lurt med rn sjekkliste :-)

HIAnonymous poster hash: 536e8...067

Da er det jo greit. Det er bare veldig få som faktisk ferierer på den måten. De fleste har lyst til å opplevenoe mer enn bare å ligge på stranda, spesielt om dere skulle få dårlig vær. I praksis går det gjerne litt penger, men om dere synes det er greit nok å være så forsiktig og ikke har noe imot å reise uten reservekapital så kan dere selvfølgelig overleve på veldig lite.

Anonymous poster hash: b340c...456

Skrevet

Husk for all del reiseforsikring. Det er et område du ikke bør spare på!

Anonymous poster hash: 587ef...6ea

Skrevet

For "oss" uten så mye å rutte med og få ferier er selve turen nok i seg selv :) hotellet har sikker mer enn nok å by på, dessutn er mat/transport etc stort sett billigere enn hjemme !

Bare husk reiseforsikring i tilfelle tilfelle -er vel det viktigste :)

Anonymous poster hash: 18074...78f

Skrevet

Milde måne! For en utrolig negativ og kjip person du fikk tumlende inn i tråden din, hi! Ta det fra oss, som har reist på billig-billig tur og hatt minimalt med feriebudsjett,. Vi har reist på tur for å få varme og ligge på stranda. En gang brukte vi, to voksne 3500 kr i lommepenger ei uke. Vi kjøpte mat og handla litt småting - men ikke noe shopping å snakke om. To voksne, en 5åring og en baby(som ikke kosta mer enn det hotellet kosta ekstra siden hun ble ammet. Brukte under 5000kr ei uke i Syden.

Selvfølgelig går det an å reise billig! ! God tur :) dere kommer nok til å få det kjempefint :)

Skrevet

Tusen takk dere :--) Ja, forsikring er sørget for :-)

Ikke alle som forstår at det går an å kose seg uten "luksus", men jeg er vant til å leve sparsommelig. En tur til sydlige strøk er ikke noe jeg vanligvis unner meg, men er heller ikke første gangen jeg skal reise.

Gleder meg :-)

HI

Skrevet

Og skulle det skje noe helt uforutsett så hjelper broren min meg, han har god likviditet :-D

Skrevet

Man kan absolutt kose seg i syden uten å bruke mange 1000.

Så god tur og kos dere masse :)

Anonymous poster hash: 3bd62...a76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...