Gå til innhold

Jeg spiser jula ut av huset..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud gi meg styrke!

Til neste år skal jeg handle halvparten av det jeg gjorde i år.

I kveld har jeg spist karamellpudding, ostepop, marsipan, oreosjokolade og alt ble skylt ned med julebrus.

Nå åpnet jeg en ny pakke twist!

Er det flere griser der ute? Hjelper å vite at jeg ikke er den eneste 😂

Anonymous poster hash: 3ce28...f8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har spist minst 200 gram sjokolade hver dag i 14 dager imens jeg planlegger hvor slank jeg skal bli til sommeren ..

Anonymous poster hash: bfa6b...3cf
Skrevet

Ja, har spist minst 200 gram sjokolade hver dag i 14 dager imens jeg planlegger hvor slank jeg skal bli til sommeren ..

Anonymous poster hash: bfa6b...3cf

Det skal jo jeg også bli. Men begynner ikke før mandag 😂😂😂

Skrevet

Gomler og drikker brus til den store gullmedalje i dag.

I morgen begynner min nye tilværelse med null godteri og brus i uka og å ha med niste på skolen (gamlemor er student :-D)

Bah,gud gi meg styrke!!! Noe drastisk må jo gjøres når jeg har gjort det kunststykket å gå opp 3 kg siden 1 desember :-0

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg skal spise karrysilda nå tror jeg.

Skrevet

Godt det er flere!

Burde jo faktisk kaste resten nå, men det føles så feil, så det hadde jeg nok aldri klart..

Gjest Antarctica
Skrevet

Godt det er flere!

Burde jo faktisk kaste resten nå, men det føles så feil, så det hadde jeg nok aldri klart..

Jeg innså at det ville bli helt galt om vi skulle spise opp alt sjøl, så en stor bit delfiakake ble sendt hjem til mamma i dag (hun skal ha selskap og kan gi den til gjestene!)

Skrevet

Det gjør så godt å lese om dere andre grisene også:P Her har jeg tømt godteskuffen, spist opp barnas godteri og drukket en liter cola, Sarah Bernhardt er det ingenting igjen av og nå må jeg gjøre ende på et par sjokoladebananer. Desemberkiloene skal av f.o.m. mandag:)

nøffnøff :o

Anonymous poster hash: d95d8...891

Skrevet

Jeg har egentlig ikke handlet en dritt i julen, men jeg fikk skremmende mengder med godteri fra en venninne for noen dager siden, og jeg ikke får tak i slikt her, så jeg føler jeg en forpliktelse for å spise det opp (på kortest mulig tid). Kunne trengt litt større magesekk.

Skrevet

Her har jeg akkurat spist en kokosbolle etter frokost. Jeg skal og bli slank og fin til sommeren, men starter på mandag.

Anonymous poster hash: bb957...488
Skrevet

Jeg startet i går med godtestopp i 2 mnd. Det betyr ikke noe snop før 1. Mars. For meg holder det ikke med litt. Eller av og til. Da sklir det ut.

Har fremdeles julslag og godteri igjen. Men det får mannen ta seg av.

Anonymous poster hash: dd847...66d

Skrevet

Ja, her spises jula ut av huset! Det har jeg vært veldig flink til så av ting jeg liker er det tomt, men hverdagen starter ikke før mandag også er det jo snart lørdag.. mon tro om de har sjokolade på butikken😰😏??

Anonymous poster hash: b59a0...3ab

Skrevet

Det eneste jeg skal spise opp er røykelaksen som er i kjøleskapet😊

I går var det tilbake på lavkarbo, vært høykarbo siden lille julaften.. Tror ikke jeg kan ha lagt på meg så mye på de 9 dagene, men guud så mye vann jeg må ha i kroppen!😱

Og jeg har ikke fråtset engang! (Ok, kansje litt😉)

Anonymous poster hash: 534e2...85d

Skrevet

Jeg laget troikakonfekt i desember. De er så himla gode, sikkert en million kalorier i hver bit. Tanken er at det er vel bedre jeg spiser ondskapen nå, og bli ferdig med de?

Anonymous poster hash: b63f7...603
Skrevet

Ååjada, i går ble det spist både delfiakake, rester av to typer konfekt og yoghurtsjokolade. Har fremdeles to konfektesker, to store sjokolader, en sjokoladepose og mer delfiakake igjen. Skal bli meg ei søt helg...

Anonymous poster hash: f2f6e...eb0
Skrevet

Bare la være... Puss tenner!!

Anonymous poster hash: 883dd...bd9

Skrevet

Det gjorde jeg også, og jula mi begynte rett etter sommerferien, men i dag var det slutt! Har faktisk ikke engang åpnet skuffen hvor sjokoladen ligger i dag. I stedet har jeg gnasket ertebelger... Det meste av motivasjonen kom da jeg leste en artikkel hvor det stod at kreftceller, som vi kan ha opp til flere ganger i kroppen uten å utvikle kreft, trenger sukker for å utvikle seg og gro. Så da var det lokket på godteboksen her i huset!

Anonymous poster hash: 7dc13...c45
Skrevet

Det verste er jo at jeg må handle mat i dag, og regner med alt julegodte er på halv pris. Klarer jo ikke la det bli igjen på butikken.. 😱

Skrevet

Herregud gi meg styrke!

Til neste år skal jeg handle halvparten av det jeg gjorde i år.

I kveld har jeg spist karamellpudding, ostepop, marsipan, oreosjokolade og alt ble skylt ned med julebrus.

Nå åpnet jeg en ny pakke twist!

Er det flere griser der ute? Hjelper å vite at jeg ikke er den eneste

Du trenger jo ikke spise alt på en gang. Twist, ostepop og sjokoladen har forholdsvis lang holdbarhet. Kanskje også marspanen om den er i orginal innpaking

Her i huset spiser vi kun opp det som "må" spises pga dato, ikke som en unnskyldning for overdrevet fråtsing.

Anonymous poster hash: bdd5e...abf

Skrevet

Jeg kjøpte MERE sjokolade idag, fine som var halv pris. Aaaarggghhh.

Anonymous poster hash: fc2fb...3cd

Skrevet

Huff, stakkars dere. Ikke vondt ment men hvorfor spiser dere så mye? Jeg har BMI på 18,5, er skikkelig slim, spiser akkurat det jeg vil, heldigvis vil jeg ofte sunt, men er gla i både øl, cola, potetgull, fet mat og alt det gode man kan få, alikevel spiser jeg meg aldri stappmett, tar heller kun 1 brødskive til frokost og lunsj om jeg skal ha god middag og spiser jeg 1900 kalorier før kl 18, ja, da blir det ikke mer mat den dagen. Dere burde prøve, er enkelt!

Anonymous poster hash: 451f8...0e7

Skrevet

hvorfor gjør dere dette? Hvorfor ikke kaste det, istedet for å bruke kroppen som søppelkasse? Lurer oppriktig. Er det for å "spare" penger?

Har en viss sperre inni meg for sånne ting, når jula er over kaster jeg godteri og kaker med den beste samvittighet og spiser heller mat som er bra for kroppen. Er ikke slanking, men vil jo ikke bli feit bare fordi jeg ikke ville kaste noe? Det er godt med godteri og kaker, men føler meg jo aldri vel når man spiser litt mye av det, bare daff og oppblåst.

Anonymous poster hash: 311ac...0d2

Skrevet

Huff, stakkars dere. Ikke vondt ment men hvorfor spiser dere så mye? Jeg har BMI på 18,5, er skikkelig slim, spiser akkurat det jeg vil, heldigvis vil jeg ofte sunt, men er gla i både øl, cola, potetgull, fet mat og alt det gode man kan få, alikevel spiser jeg meg aldri stappmett, tar heller kun 1 brødskive til frokost og lunsj om jeg skal ha god middag og spiser jeg 1900 kalorier før kl 18, ja, da blir det ikke mer mat den dagen. Dere burde prøve, er enkelt!

Det trodde jeg og før. Jeg kunne spise sjokolade og drikke cola hele dagen uten å legge på meg, var heller litt undervektig. Men så var det ting som gjorde at det ikke var like enkelt lenger, og jeg begynte å forstå at det ikke alltid er så svart hvitt.

Regner med at du er ung?

Anonymous poster hash: db443...d41

Skrevet

Ser du ikke hva jeg skriver. Jeg unngår å bikke 1900-2000 kalorier. Står ingen plasser at jeg drikker brus og spiser sjokolade hele dagen. Jeg er 27 år (vet ikke om det er ungt eller?) har 3 barn også og har klart å unngå å legge på meg til elefantstørrelse under mine to siste svangerskap. Før da jeg var yngre hadde jeg ikke samme bevissthet rundt matinntak, type og mengde og vekten var deretter...

Skrevet

Tipper dere som ikke har samvittighet til å kaste snopet er de foreldrene som syns det er kjempeviktig at barna spiser opp en ikke selv oppmålt posjon med middag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...