Gjest Antarctica Skrevet 1. januar 2015 #26 Skrevet 1. januar 2015 Stakkars lille toåring som har fått livet sitt ødelagt. Ikke nok med at mammaen er død, men han må leve med at han drepte henne.Jeg synes det er galskap å reise på handletur med fire barn og pistol å håndveska. Og du lar ikke barnet leke med håndveska når du har en ladd pistol oppi der.Er det virkelig sånn der borte at man må ha pistol i lomma for å føle seg trygg. Håper aldri det blir sånne tilstander her i NorgeAnonymous poster hash: 6a29b...dfc Majoriteten av amerikanere er ikke slik, og de færreste går med eller eier våpen. Faktisk er det flere våpen i omløp i Norge når man ser på innbyggertallet.Anonymous poster hash: ac97f...512 Men det er jo uinteressant. Det er jo vådeskudd- og drapstallene man må se på. I Canada vrimler det også av våpen, men ikke i hanskerom, håndvesker og handlevogner. Jaktkultur er da noe helt annet enn fryktkultur. Bortsett fra for dyrene! Anonymous poster hash: dcece...3bb Nåja, de går ikke rundt og frykter jegerne, de kan heldigvis ikke kalenderen og kjenner ikke sesongreglementene... "Heldigvis"? Hilsen dyrene. Anonymous poster hash: dcece...3bb Jøss, begavede dyr her på forumet.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #27 Skrevet 1. januar 2015 Takk. Det er bare kalenderen vi sliter litt med. Anonymous poster hash: dcece...3bb
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #28 Skrevet 1. januar 2015 Stakkars lille toåring som har fått livet sitt ødelagt. Ikke nok med at mammaen er død, men han må leve med at han drepte henne.Jeg synes det er galskap å reise på handletur med fire barn og pistol å håndveska. Og du lar ikke barnet leke med håndveska når du har en ladd pistol oppi der.Er det virkelig sånn der borte at man må ha pistol i lomma for å føle seg trygg. Håper aldri det blir sånne tilstander her i NorgeAnonymous poster hash: 6a29b...dfc Majoriteten av amerikanere er ikke slik, og de færreste går med eller eier våpen. Faktisk er det flere våpen i omløp i Norge når man ser på innbyggertallet.Anonymous poster hash: ac97f...512 Men det er jo uinteressant. Det er jo vådeskudd- og drapstallene man må se på. I Canada vrimler det også av våpen, men ikke i hanskerom, håndvesker og handlevogner. Jaktkultur er da noe helt annet enn fryktkultur.Jeg er klar over det, jeg bare kommenterte fordommene om at alle amerikanere løper rundt i pistoler i vesken.Anonymous poster hash: ac97f...512 Dersom du sammenligner antallet (per capita) norske og amerikanske mennesker som "løper rundt med pistol i veska" så er ikke fordommene helt på jordet Hihi, du kjenner ikke så mange på bygda, kanskje? Anonymous poster hash: ac97f...512 Statistiske fakta baserer seg på hvem man kjenner, altså...? Anonymous poster hash: 9828a...477 Humor, kjære deg, humor Mitt eneste poeng var at ikke alle amerikanere er våpenelskende gærninger. De fleste syns det er like hårreisende som deg og meg. Anonymous poster hash: ac97f...512
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå