amandine Skrevet 7. mai 2020 #26 Skrevet 7. mai 2020 5 minutter siden, sug lut skrev: Altså, når du har de rareste bokstaver og mulighet til trippel word score er ikke dåseprim det verste! Jeg nevner i fleng slimpropp, rassnisse og sædføkk. Alle lagt til stor poengfangst og allmenn munterhet. Jeg rødmer ha ha ha
Stridsmøy Skrevet 7. mai 2020 #27 Skrevet 7. mai 2020 7 minutter siden, sug lut skrev: Altså, når du har de rareste bokstaver og mulighet til trippel word score er ikke dåseprim det verste! Jeg nevner i fleng slimpropp, rassnisse og sædføkk. Alle lagt til stor poengfangst og allmenn munterhet. Takk for tips! Gleder meg til neste gang jeg skal spille Scrabble 😁
prebs Skrevet 7. mai 2020 #28 Skrevet 7. mai 2020 2 timer siden, sug lut skrev: Altså, når du har de rareste bokstaver og mulighet til trippel word score er ikke dåseprim det verste! Jeg nevner i fleng slimpropp, rassnisse og sædføkk. Alle lagt til stor poengfangst og allmenn munterhet. Og jeg ser for meg uttrykket til norskfilologen på 74... *knis*
sug lut Skrevet 7. mai 2020 #29 Skrevet 7. mai 2020 11 timer siden, prebs skrev: Og jeg ser for meg uttrykket til norskfilologen på 74... *knis* Jeg tror det kan virke horisontutvidende uten de litt småekle bivirkningene til LSD og fleinsopp. Man må bare aldri begi seg inn på elektroniske varianter som bare godtar etter egen ordbok og forgodtbefinnende. DET kan faktisk være mer krevende for filologer, for der er det hverken NAOB eller Bokmåls-/Nynorskordboka som gjelder. I sånne tilfeller har jeg fastslått at man må ha høy promille eller tilgang på lystgass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå