Gå til innhold

Heisan jenter! Mannen min

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

..hilser, og sier godt nyttår, og lurer på hvordan det går med skjedesoppen sånn ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utflodhesten har fått mat og busken er vanna. Vi er klar for 2015!

Anonymous poster hash: 1a46e...0b9

Skrevet

Uffda, var det egentlig årets nyttårshilsen til venninnegjengen, som havnet i feil vindu? ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Neida, den var til dere! (Han tror vi bare diskuterer skjedesopp på kvinneforum nemlig.)

Skrevet

Ja nei skjedesoppen min passer jeg på å få utløp for på byggebolig.no :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Tror du blander med veggsopp, taksopp og muggsopp...

Gjest Antarctica
Skrevet

Utflodhesten har fått mat og busken er vanna. Vi er klar for 2015! Anonymous poster hash: 1a46e...0b9

Godt å høre, her håper vi også på en liten skvett til buskveksten før kvelden er over.

Husk å ikke drikke før barna blir 18, godtfolk, og trivelig nyttårsfeiring!

Skrevet

Jeg har flaskebørste så det går helt utmerket, takk. Du får hilse tilbake til prostataen hans.

Skrevet

Ha ha ha! Hils tilbake!

Anonymous poster hash: 48a3c...be4

Skrevet

Jo, takk som spør. Den er på rødlista, pr i dag, og så lenge natur og ungdom ikke blander seg borti, så forblir den vel der. Du får si at han gjerne må stikke innom her på dib en dag og dele av sine erfaringer. Vi tar jo i mot alle slag her inne :D

Skrevet

Takk ham så masse!

Det er vel på sin plass og mest høflig å spørre etter kukosten hans.

Anonymous poster hash: 78401...aa5

Skrevet

Hils tilbake og si at den er under kontroll. Går 2015 i møte med ønske om et år fritt for dåseprim og kantarell.

• 5 år senere...
Skrevet
På 31.12.2014 den 17.24, Pashla skrev:

..hilser, og sier godt nyttår, og lurer på hvordan det går med skjedesoppen sånn ellers?

Lenge siden vi har hørt fra mannen, er han ikke interessert i soppflora lenger? (Fnis, denne kom opp som svar på et søk 😂😂😂😂)

Skrevet
21 minutter siden, sug lut skrev:

Lenge siden vi har hørt fra mannen, er han ikke interessert i soppflora lenger? (Fnis, denne kom opp som svar på et søk 😂😂😂😂)

Og da tror jeg at jeg spør for oss alle: Hva i all verden søker du på?

Skrevet
30 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Og da tror jeg at jeg spør for oss alle: Hva i all verden søker du på?

La oss si at jeg forsøkte å skaffe belegg og aksept for et ord i Scrabble 😁😁. Så kan man jo lure på hvilket ord i tråden som slo inn 😂😂😂.

Skrevet (endret)

Og nå lo jeg høyt og konstaterer at du antakelig nok en gang har ord i ditt vokabular som er eh "fargerike"?

Endret av amandine
Skrevet
1 minutt siden, amandine skrev:

Og nå lo jeg høyt og konstaterer at du antakelig nok en gang har ord i ditt vokabular som er eh "fargerike"?

Er vel ikke noe galt med dåseprim? Spør for en venn.😁😁😁

Skrevet
6 minutter siden, sug lut skrev:

La oss si at jeg forsøkte å skaffe belegg og aksept for et ord i Scrabble 😁😁. Så kan man jo lure på hvilket ord i tråden som slo inn 😂😂😂.

Jeg lurer litt på hvem du spiller scrabble med, som ville akseptere dib som bevis for at et ord finnes :D 

Skrevet
4 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Jeg lurer litt på hvem du spiller scrabble med, som ville akseptere dib som bevis for at et ord finnes :D 

Det er høyt under taket når vi spiller, kan du si 😆

Skrevet
53 minutter siden, sug lut skrev:

Vær nådig 🤣🤣😱

Skrevet

Dåseprim!!! 😱🤢🙈😂

Skrevet
2 timer siden, sug lut skrev:

Nå sprutet jeg brus ut av nesa 😂 Dåseprim 🤐😅

Anonymkode: 08db9...810

Skrevet
6 timer siden, sug lut skrev:

I vår alder har vi ikke lov til sånne nedenbeltes interesser! 

Skrevet
6 timer siden, Hannasbananas skrev:

Dåseprim!!! 😱🤢🙈😂

Nå skjønner jeg hvorfor jeg aldri har likt prim, med eller uten dåse. God frokost, jenter! 

Jeg vil spille scrabble med sug lut. Som lingvistdatter er det ord i eh... andre valører som brukes når jeg spiller med min mor. Kan du si. 

Skrevet
11 timer siden, Hannasbananas skrev:

Dåseprim!!! 😱🤢🙈😂

Altså, når du har de rareste bokstaver og mulighet til trippel word score er ikke dåseprim det verste! Jeg nevner i fleng slimpropp, rassnisse og sædføkk. Alle lagt til stor poengfangst og allmenn munterhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...