Gå til innhold

Har julebukken dødd ut?!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde fire stykker på døren i går. Kjempekoselig. De sang veldig fint også. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det. Synes det er skikkelig kleint når unger kommer på døra og synger.

 

Anonymous poster hash: e0abe...43e

Ble nysgjerrig nå; hvor gammel er du?

 

 

Anonymous poster hash: a8042...b91

Skrevet

Blant mine barn er det utdødd. Og jeg selv kommer heller ikke på å foreslå for dem å gå julebukk. Noen av ungene kunne sikkert hjort det, hvis de alle gikk samlet. Hadde vært umulig å få sendt ut kun to av dem feks.

Skrevet

Vi går 13 dag jul og her er det mangen barn.. Alltid vert sånn siden eg sjølv var lita =)

13 dag jul, er ikke det 6 januar eller noe? Må si jeg hadde blitt veldig overrasket, hvis det hadde stått julebukker på døren 6 januar, og synget julesanger.......

 

Anonymous poster hash: 59745...459

Gjest Antarctica
Skrevet

 

Vi går 13 dag jul og her er det mangen barn.. Alltid vert sånn siden eg sjølv var lita =)

13 dag jul, er ikke det 6 januar eller noe? Må si jeg hadde blitt veldig overrasket, hvis det hadde stått julebukker på døren 6 januar, og synget julesanger....... Anonymous poster hash: 59745...459

Ja, hvis de hadde synget, ville jeg ha syntes det var rart. Har aldri synget i mitt liv, jeg.

Men julebukker på 6.januar er ikke noe merkelig.

Skrevet

 

 

Vi går 13 dag jul og her er det mangen barn.. Alltid vert sånn siden eg sjølv var lita =)

13 dag jul, er ikke det 6 januar eller noe? Må si jeg hadde blitt veldig overrasket, hvis det hadde stått julebukker på døren 6 januar, og synget julesanger....... Anonymous poster hash: 59745...459

Ja, hvis de hadde synget, ville jeg ha syntes det var rart. Har aldri synget i mitt liv, jeg.

Men julebukker på 6.januar er ikke noe merkelig.

 

Hva gjør julebukker hvis de ikke synger?

 

Anonymous poster hash: 59745...459

Gjest Antarctica
Skrevet

 

 

 

Vi går 13 dag jul og her er det mangen barn.. Alltid vert sånn siden eg sjølv var lita =)

13 dag jul, er ikke det 6 januar eller noe? Må si jeg hadde blitt veldig overrasket, hvis det hadde stått julebukker på døren 6 januar, og synget julesanger....... Anonymous poster hash: 59745...459
Ja, hvis de hadde synget, ville jeg ha syntes det var rart. Har aldri synget i mitt liv, jeg.Men julebukker på 6.januar er ikke noe merkelig.

Hva gjør julebukker hvis de ikke synger? Anonymous poster hash: 59745...459

Ja, si det.

Skrevet

Er det slutt på at barna går julebukk lengere? Synes det er supeetrist. Hadde godteri klart, men i år kom ingen. Anonymous poster hash: a8042...b91

Jeg har vokst opp med at julebukk er voksne som "tigger" en dram på nabogårdene.

 

Anonymous poster hash: 1adb6...bf2

Skrevet

 

Er det slutt på at barna går julebukk lengere? Synes det er supeetrist. Hadde godteri klart, men i år kom ingen. Anonymous poster hash: a8042...b91

Jeg har vokst opp med at julebukk er voksne som "tigger" en dram på nabogårdene.Anonymous poster hash: 1adb6...bf2

Dem, ja! Dem kalte vi spritbukk!

 

Anonymous poster hash: ce849...436

Skrevet

Har allerede hatt ti nyttårsbukker på døra vi. På hytta til og med.

 

Koselig.

Skrevet

Her går de på nyttårsaften. Foreløpig har vi hatt besøk av 8-10 søte, utkledde bar.😀

 

Anonymous poster hash: 8e91d...0aa

Skrevet

Har hatt 9 stk på døren i dag. Nyttårsbukker i Bergen.

Skrevet (endret)

Her lever det i beste velgående, men det er 13. dag jul. Dagen jula visstnok skal kastes ut. Da er det meningen at restene skal gå til julebukkene, men de setter ikke lengre pris på grønne mandariner, så de som bor sentrumsnært må ut å handle i store mengder. 

Endret av Elsker livet
Skrevet

Fuck den jækla julebukken. .

Jækla unga som synge stygge sangartist og syte om mitt godteri!!! Takk guuuuud vis julbukk forsvinner.... ahhhhhh gad altså...

 

Anonymous poster hash: 54e76...cdf

Skrevet

Fuck den jækla julebukken. .

Jækla unga som synge stygge sangartist og syte om mitt godteri!!! Takk guuuuud vis julbukk forsvinner.... ahhhhhh gad altså...

 

Anonymous poster hash: 54e76...cdf

Tror det er første gang jeg hører om noen som ikke liker julebukker.

 

 

Anonymous poster hash: 8e91d...0aa

Skrevet

 

Fuck den jækla julebukken. .

Jækla unga som synge stygge sangartist og syte om mitt godteri!!! Takk guuuuud vis julbukk forsvinner.... ahhhhhh gad altså...

 

Anonymous poster hash: 54e76...cdf

Tror det er første gang jeg hører om noen som ikke liker julebukker.

 

 

Anonymous poster hash: 8e91d...0aa

Jeg er litt rar,så kan være derfor!!!

 

 

Anonymous poster hash: 54e76...cdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...