Soon to be mum Skrevet 30. desember 2014 #26 Skrevet 30. desember 2014 Vi hadde fire stykker på døren i går. Kjempekoselig. De sang veldig fint også.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #27 Skrevet 31. desember 2014 Håper det. Synes det er skikkelig kleint når unger kommer på døra og synger. Anonymous poster hash: e0abe...43e Ble nysgjerrig nå; hvor gammel er du? Anonymous poster hash: a8042...b91
Mandala Skrevet 31. desember 2014 #28 Skrevet 31. desember 2014 Blant mine barn er det utdødd. Og jeg selv kommer heller ikke på å foreslå for dem å gå julebukk. Noen av ungene kunne sikkert hjort det, hvis de alle gikk samlet. Hadde vært umulig å få sendt ut kun to av dem feks.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #29 Skrevet 31. desember 2014 Vi går 13 dag jul og her er det mangen barn.. Alltid vert sånn siden eg sjølv var lita =) 13 dag jul, er ikke det 6 januar eller noe? Må si jeg hadde blitt veldig overrasket, hvis det hadde stått julebukker på døren 6 januar, og synget julesanger....... Anonymous poster hash: 59745...459
Gjest Antarctica Skrevet 31. desember 2014 #30 Skrevet 31. desember 2014 Vi går 13 dag jul og her er det mangen barn.. Alltid vert sånn siden eg sjølv var lita =)13 dag jul, er ikke det 6 januar eller noe? Må si jeg hadde blitt veldig overrasket, hvis det hadde stått julebukker på døren 6 januar, og synget julesanger....... Anonymous poster hash: 59745...459 Ja, hvis de hadde synget, ville jeg ha syntes det var rart. Har aldri synget i mitt liv, jeg. Men julebukker på 6.januar er ikke noe merkelig.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #31 Skrevet 31. desember 2014 Vi går 13 dag jul og her er det mangen barn.. Alltid vert sånn siden eg sjølv var lita =)13 dag jul, er ikke det 6 januar eller noe? Må si jeg hadde blitt veldig overrasket, hvis det hadde stått julebukker på døren 6 januar, og synget julesanger....... Anonymous poster hash: 59745...459 Ja, hvis de hadde synget, ville jeg ha syntes det var rart. Har aldri synget i mitt liv, jeg. Men julebukker på 6.januar er ikke noe merkelig. Hva gjør julebukker hvis de ikke synger? Anonymous poster hash: 59745...459
Gjest Antarctica Skrevet 31. desember 2014 #32 Skrevet 31. desember 2014 Vi går 13 dag jul og her er det mangen barn.. Alltid vert sånn siden eg sjølv var lita =)13 dag jul, er ikke det 6 januar eller noe? Må si jeg hadde blitt veldig overrasket, hvis det hadde stått julebukker på døren 6 januar, og synget julesanger....... Anonymous poster hash: 59745...459 Ja, hvis de hadde synget, ville jeg ha syntes det var rart. Har aldri synget i mitt liv, jeg.Men julebukker på 6.januar er ikke noe merkelig. Hva gjør julebukker hvis de ikke synger? Anonymous poster hash: 59745...459 Ja, si det.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #33 Skrevet 31. desember 2014 Er det slutt på at barna går julebukk lengere? Synes det er supeetrist. Hadde godteri klart, men i år kom ingen. Anonymous poster hash: a8042...b91 Jeg har vokst opp med at julebukk er voksne som "tigger" en dram på nabogårdene. Anonymous poster hash: 1adb6...bf2
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #34 Skrevet 31. desember 2014 Er det slutt på at barna går julebukk lengere? Synes det er supeetrist. Hadde godteri klart, men i år kom ingen. Anonymous poster hash: a8042...b91 Jeg har vokst opp med at julebukk er voksne som "tigger" en dram på nabogårdene.Anonymous poster hash: 1adb6...bf2 Dem, ja! Dem kalte vi spritbukk! Anonymous poster hash: ce849...436
Serepta Skrevet 31. desember 2014 #35 Skrevet 31. desember 2014 Har allerede hatt ti nyttårsbukker på døra vi. På hytta til og med. Koselig.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #36 Skrevet 31. desember 2014 Her går de på nyttårsaften. Foreløpig har vi hatt besøk av 8-10 søte, utkledde bar.😀 Anonymous poster hash: 8e91d...0aa
Mamalarma Skrevet 31. desember 2014 #37 Skrevet 31. desember 2014 Har hatt 9 stk på døren i dag. Nyttårsbukker i Bergen.
Elsker livet Skrevet 31. desember 2014 #38 Skrevet 31. desember 2014 (endret) Her lever det i beste velgående, men det er 13. dag jul. Dagen jula visstnok skal kastes ut. Da er det meningen at restene skal gå til julebukkene, men de setter ikke lengre pris på grønne mandariner, så de som bor sentrumsnært må ut å handle i store mengder. Endret 31. desember 2014 av Elsker livet
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #39 Skrevet 31. desember 2014 Fuck den jækla julebukken. . Jækla unga som synge stygge sangartist og syte om mitt godteri!!! Takk guuuuud vis julbukk forsvinner.... ahhhhhh gad altså... Anonymous poster hash: 54e76...cdf
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #40 Skrevet 31. desember 2014 Fuck den jækla julebukken. . Jækla unga som synge stygge sangartist og syte om mitt godteri!!! Takk guuuuud vis julbukk forsvinner.... ahhhhhh gad altså... Anonymous poster hash: 54e76...cdf Tror det er første gang jeg hører om noen som ikke liker julebukker. Anonymous poster hash: 8e91d...0aa
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #41 Skrevet 31. desember 2014 Fuck den jækla julebukken. . Jækla unga som synge stygge sangartist og syte om mitt godteri!!! Takk guuuuud vis julbukk forsvinner.... ahhhhhh gad altså... Anonymous poster hash: 54e76...cdf Tror det er første gang jeg hører om noen som ikke liker julebukker. Anonymous poster hash: 8e91d...0aa Jeg er litt rar,så kan være derfor!!! Anonymous poster hash: 54e76...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå