Gå til innhold

Har julebukken dødd ut?!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slutt på at barna går julebukk lengere? Synes det er supeetrist. Hadde godteri klart, men i år kom ingen.

 

Anonymous poster hash: a8042...b91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos lever de,men her går man bare på nyttårsaften :)

Skrevet

Her gikk barna i hata julebukk på søndag. Veldig kos😄og flinke å synge

 

Anonymous poster hash: 47835...fca

Skrevet

Hata=gata haha 😂

 

Anonymous poster hash: 47835...fca

Skrevet

Har sendt avsted mine 3 + nabojenta nå nettopp. Har hatt besøk av julebukker her tre kvelder i romjula. Koseligt:)

Skrevet

Mange år siden det var julebukker her sist, er nok litt utdøende ja.

 

Ungene har nok snop i jula og har ikke behov for å ut å tigge ;) Da er det mye morsommere på halloween hvor huset ikke er fult av snop fra før....



Anonymous poster hash: 775b6...eb3
Skrevet

Aldri hørt om noen som går julebukk her vi bor.. Men set hørtes koselig ut!

Skrevet

Hos lever de,men her går man bare på nyttårsaften :)

Ikke alle steder dessverre :(

Søsteren min bor på Elveneset å blokk å forventet derfor at det kom masse barn der,så hun kjøpte enorme menger med godteri.

Dessverre kom det ikke ett eneste barn på døren så søsteren min ble jo så skuffet.

Men bra nyttårsbukk ikke er død ut ellers i Bergen da :)

 

Anonymous poster hash: 7ea77...ed7

Skrevet

Ikke i Bergen. Her går vi nyttårsbukk:) vi gleder oss til imorgen :)

 

Anonymous poster hash: d0e12...b92

Skrevet

Ikke her iallefall. Hadde nettopp to stykker på døren :-)

Skrevet

Ikke dødd ut her :) Dvs nyttårsbukk. I utkanten av Bergen.

 

Anonymous poster hash: 0c181...6c4

Skrevet

Vi går 13 dag jul og her er det mangen barn.. Alltid vert sånn siden eg sjølv var lita =)

Skrevet

Virker som om julebukk er mest populært i slutten av oktober. I desember er det stille.....

 

Anonymous poster hash: def01...002

Skrevet

Her går barna julebukk i midten av desember. Tror det er 12. eller 13.

Skrevet

Håper det. Synes det er skikkelig kleint når unger kommer på døra og synger.

 

Anonymous poster hash: e0abe...43e

Skrevet

Det var på vei ut der jeg er fra allerede da vi var små.

Skrevet

Jeg har kostyme klart til gojenten. Hun skal gå i morgen.

Det kommer nok noen på døren også.

 

Anonymous poster hash: 8e91d...0aa

Skrevet

Bergen her. Vi skal gå i morgen. Jeg har alltid kalt det julebukk, selv om det er på nyttårsaften. Jeg hadde blitt litt overrasket hadde noen kommet på døren før i morgen...Da hadde der blitt klementiner og sirupssnipper i posene😄

 

Anonymous poster hash: 39788...3ad

Skrevet

Håper det. Synes det er skikkelig kleint når unger kommer på døra og synger.

 

Anonymous poster hash: e0abe...43e

Jeg synes det er både nostalgisk og søt. Heia jule-/nyttårsbukk.

 

Hilsen en som endelig har begynt å like halloween også

 

 

 

Anonymous poster hash: 39788...3ad

Skrevet

Julebukk er jo så mye koseligere enn å gå på halloween!! 

 



Anonymous poster hash: 00548...5a3
Skrevet

 

Hos lever de,men her går man bare på nyttårsaften :)

Ikke alle steder dessverre :(

Søsteren min bor på Elveneset å blokk å forventet derfor at det kom masse barn der,så hun kjøpte enorme menger med godteri.

Dessverre kom det ikke ett eneste barn på døren så søsteren min ble jo så skuffet.

Men bra nyttårsbukk ikke er død ut ellers i Bergen da :)

 

Anonymous poster hash: 7ea77...ed7

 

Hm, så kjedelig..Var dette i fjor da? :)

Skrevet

Jeg har hatt besøk av julebukker en sjelden gang, men det er noen år siden sist. Den ene jenta jeg husker godt fra noen år tilbake var flink å gå julebukk med sine småsøsken, men hun er 20 år nå...

Og da vi satte opp julespill i fjor med noen unger på 12-13 år, skjønte de ikke en scene der noen julebukker skulle synge og få godteri. De spurte "er det en slags Halloween?"

 

Anonymous poster hash: ce849...436

Gjest Antarctica
Skrevet

Barna mine veit nok hva det er å gå julebukk, de har sunget Alf Prøysens Romjulsdrøm på skolen, og vi har sett Mr.Beans jul der han får besøk av julebukker (uten å gi dem noe! Det var veldig slemt, syns ungene!)

Men de har ikke gått julebukk sjøl, den ene er for sjenert, og da vil ikke den andre gå aleine.

Skrevet

 

 

Hos lever de,men her går man bare på nyttårsaften :)

Ikke alle steder dessverre :(

Søsteren min bor på Elveneset å blokk å forventet derfor at det kom masse barn der,så hun kjøpte enorme menger med godteri.

Dessverre kom det ikke ett eneste barn på døren så søsteren min ble jo så skuffet.

Men bra nyttårsbukk ikke er død ut ellers i Bergen da :)

 

Anonymous poster hash: 7ea77...ed7

 

Hm, så kjedelig..Var dette i fjor da? :)

 

Ja det var i fjor.

 

 

Anonymous poster hash: 7ea77...ed7

Skrevet

Her har vært julebukk to dager i romjulen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...