Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Er det slutt på at barna går julebukk lengere? Synes det er supeetrist. Hadde godteri klart, men i år kom ingen. Anonymous poster hash: a8042...b91
mamma_bergen Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Hos lever de,men her går man bare på nyttårsaften
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Her gikk barna i hata julebukk på søndag. Veldig kos😄og flinke å synge Anonymous poster hash: 47835...fca
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Hata=gata haha 😂 Anonymous poster hash: 47835...fca
Mammarama=) Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Har sendt avsted mine 3 + nabojenta nå nettopp. Har hatt besøk av julebukker her tre kvelder i romjula. Koseligt:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Mange år siden det var julebukker her sist, er nok litt utdøende ja. Ungene har nok snop i jula og har ikke behov for å ut å tigge Da er det mye morsommere på halloween hvor huset ikke er fult av snop fra før.... Anonymous poster hash: 775b6...eb3
pifi med tre nurk Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Aldri hørt om noen som går julebukk her vi bor.. Men set hørtes koselig ut!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Hos lever de,men her går man bare på nyttårsaften Ikke alle steder dessverre Søsteren min bor på Elveneset å blokk å forventet derfor at det kom masse barn der,så hun kjøpte enorme menger med godteri. Dessverre kom det ikke ett eneste barn på døren så søsteren min ble jo så skuffet. Men bra nyttårsbukk ikke er død ut ellers i Bergen da Anonymous poster hash: 7ea77...ed7
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Ikke i Bergen. Her går vi nyttårsbukk:) vi gleder oss til imorgen Anonymous poster hash: d0e12...b92
Gemini77 Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 Ikke her iallefall. Hadde nettopp to stykker på døren :-)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #11 Skrevet 30. desember 2014 Ikke dødd ut her Dvs nyttårsbukk. I utkanten av Bergen. Anonymous poster hash: 0c181...6c4
Mamma til tre gutter Skrevet 30. desember 2014 #12 Skrevet 30. desember 2014 Vi går 13 dag jul og her er det mangen barn.. Alltid vert sånn siden eg sjølv var lita =)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #13 Skrevet 30. desember 2014 Virker som om julebukk er mest populært i slutten av oktober. I desember er det stille..... Anonymous poster hash: def01...002
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. desember 2014 #14 Skrevet 30. desember 2014 Her går barna julebukk i midten av desember. Tror det er 12. eller 13.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #15 Skrevet 30. desember 2014 Håper det. Synes det er skikkelig kleint når unger kommer på døra og synger. Anonymous poster hash: e0abe...43e
sug lut Skrevet 30. desember 2014 #16 Skrevet 30. desember 2014 Det var på vei ut der jeg er fra allerede da vi var små.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #17 Skrevet 30. desember 2014 Jeg har kostyme klart til gojenten. Hun skal gå i morgen. Det kommer nok noen på døren også. Anonymous poster hash: 8e91d...0aa
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #18 Skrevet 30. desember 2014 Bergen her. Vi skal gå i morgen. Jeg har alltid kalt det julebukk, selv om det er på nyttårsaften. Jeg hadde blitt litt overrasket hadde noen kommet på døren før i morgen...Da hadde der blitt klementiner og sirupssnipper i posene😄 Anonymous poster hash: 39788...3ad
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #19 Skrevet 30. desember 2014 Håper det. Synes det er skikkelig kleint når unger kommer på døra og synger. Anonymous poster hash: e0abe...43e Jeg synes det er både nostalgisk og søt. Heia jule-/nyttårsbukk. Hilsen en som endelig har begynt å like halloween også Anonymous poster hash: 39788...3ad
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #20 Skrevet 30. desember 2014 Julebukk er jo så mye koseligere enn å gå på halloween!! Anonymous poster hash: 00548...5a3
mamma_bergen Skrevet 30. desember 2014 #21 Skrevet 30. desember 2014 Hos lever de,men her går man bare på nyttårsaften Ikke alle steder dessverre Søsteren min bor på Elveneset å blokk å forventet derfor at det kom masse barn der,så hun kjøpte enorme menger med godteri. Dessverre kom det ikke ett eneste barn på døren så søsteren min ble jo så skuffet. Men bra nyttårsbukk ikke er død ut ellers i Bergen da Anonymous poster hash: 7ea77...ed7 Hm, så kjedelig..Var dette i fjor da?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #22 Skrevet 30. desember 2014 Jeg har hatt besøk av julebukker en sjelden gang, men det er noen år siden sist. Den ene jenta jeg husker godt fra noen år tilbake var flink å gå julebukk med sine småsøsken, men hun er 20 år nå... Og da vi satte opp julespill i fjor med noen unger på 12-13 år, skjønte de ikke en scene der noen julebukker skulle synge og få godteri. De spurte "er det en slags Halloween?" Anonymous poster hash: ce849...436
Gjest Antarctica Skrevet 30. desember 2014 #23 Skrevet 30. desember 2014 Barna mine veit nok hva det er å gå julebukk, de har sunget Alf Prøysens Romjulsdrøm på skolen, og vi har sett Mr.Beans jul der han får besøk av julebukker (uten å gi dem noe! Det var veldig slemt, syns ungene!) Men de har ikke gått julebukk sjøl, den ene er for sjenert, og da vil ikke den andre gå aleine.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #24 Skrevet 30. desember 2014 Hos lever de,men her går man bare på nyttårsaften Ikke alle steder dessverre Søsteren min bor på Elveneset å blokk å forventet derfor at det kom masse barn der,så hun kjøpte enorme menger med godteri. Dessverre kom det ikke ett eneste barn på døren så søsteren min ble jo så skuffet. Men bra nyttårsbukk ikke er død ut ellers i Bergen da Anonymous poster hash: 7ea77...ed7 Hm, så kjedelig..Var dette i fjor da? Ja det var i fjor. Anonymous poster hash: 7ea77...ed7
Hengebuksvinet Skrevet 30. desember 2014 #25 Skrevet 30. desember 2014 Her har vært julebukk to dager i romjulen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå