Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #26 Skrevet 30. desember 2014 Fordi jeg fant min sjelevenn og skulle jeg noensinne bli gift skulle det bli med noen det sa "klikk" med. Det gjorde det det øyeblikket jeg traff min mann og det gjør det hver gang jeg ser han også nå 7,5 år etter <3 Anonymous poster hash: ef045...ed6
Elza Skrevet 30. desember 2014 #27 Skrevet 30. desember 2014 Fordi jeg har lyst Og fordi jeg elsker han så klart
Iiiiik Skrevet 30. desember 2014 #28 Skrevet 30. desember 2014 (endret) Jeg kan gi deg mange grunner til at jeg ønsker å dele livet med mannen min. Han er smart, snill, vi har et bra sexliv, han er en fantastisk far, han utfordrer meg, vi har mye felles, vi trives sammen og vi fungerer bra i hverdagen. At vi giftet oss, handler dels om at alt det formelle er enklere enn det var da vi var samboere. Dessuten må jeg si at jeg hadde undervurdert den symbolske betydningen av å inngå ekteskap. Det å fortelle ham og alle andre at det er ham jeg vil ha, det gjorde noe med meg og oss. Bryllupet i seg selv var fantastisk! Endret 30. desember 2014 av Iiiiik
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #29 Skrevet 30. desember 2014 For at han skulle få oppholdstillatelse i Norge. Anonymous poster hash: 72ae6...5b4 Fikk han statsborgerskap med en gang dere giftet dere? Anonymous poster hash: be38f...ab4
Økonomor Skrevet 30. desember 2014 #30 Skrevet 30. desember 2014 Det føltes (og føles fortsatt) helt riktig:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #31 Skrevet 30. desember 2014 Fordi det er veldig praktisk rent juridisk. Jeg elsker mannen min og vi har det kjempe fint sammen, men for meg er det lite forskjell på å være gift og å være samboer.... Anonymous poster hash: f8cec...c68 Samme grunnen som jeg hadde hatt hvis jeg skulle ha gifta meg med han, men så har han særkullsbarn - så da er det heller ikke pratisk rent juridisk. Så derfor er vi samboere Anonymous poster hash: cecae...da4
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #32 Skrevet 30. desember 2014 Vi ble forelsket, for lenge siden (13 år ca). Jeg syns han er supersexy, snill, god, flink og morsom. Vi giftet oss for 11 år siden og har 3 barn sammen. Aldri angret på det! Anonymous poster hash: b85fa...98e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #33 Skrevet 30. desember 2014 Vi ble forelsket, for lenge siden (13 år ca). Jeg syns han er supersexy, snill, god, flink og morsom. Vi giftet oss for 11 år siden og har 3 barn sammen. Aldri angret på det! Anonymous poster hash: b85fa...98e Forresten så giftet vi oss ganske på impuls fordi det var lettere enn å gå igjennom en lang prosess for at han skulle få oppholdstillatelse i Norge, men det hadde jeg faktisk helt glemt nå😍 Anonymous poster hash: b85fa...98e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #34 Skrevet 30. desember 2014 Fordi han er godt utstyrt. Anonymous poster hash: b72aa...32f
sug lut Skrevet 30. desember 2014 #35 Skrevet 30. desember 2014 (endret) Hadde jeg ikke hatt barn eller huslån hadde jeg ikke vært gift. For meg har det å være gift alltid vært et rent praktisk og juridisk spørsmål, adskilt fra resten av det å være i et forhold. Å være gift gjør ikke noe til eller fra for et forhold, man må jobbe med det uansett, og det holder eller det holder ikke, men er man gift er en god del juridiske ting - ikke minst rundt barn - regulert uten at man trenger å løfte en finger - også i et brudd. Jeg ville forøvrig aldri giftet meg igjen, siden flere barn er utelukket og de jeg har er store. Endret 30. desember 2014 av sug lut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå