Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Pga barn? Trygg økonomi? Fast sengehygge? Kjærlighet? Andre ting? Anonymous poster hash: b72aa...32f
amandine Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 All of the above, men størst av alt er kjærlighet som det så fint heter. Og vennskap, trygghet, latter, familie, fellesskap og levd liv. Hverdager og samhold, glede og irritasjon.
spirelill Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Min mann er min beste venn, elsker og store kjærlighet!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Klarte ikke la være! Mannen var så kjekk! Anonymous poster hash: bb7e7...6eb
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 For mannen vil ikke gi meg skilsmisse og jeg tørr ikke å ta skrittet fult ut å gå da jeg fortsatt håper at vi klarer å karre oss igjennom. Jeg er familiens sorte får så derfor blir det enda viktigere at jeg iallefall ikke er skilt også, det blir litt siste spikeren i kista ovenfor andre. Anonymous poster hash: df130...578
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Fordi det er veldig praktisk rent juridisk. Jeg elsker mannen min og vi har det kjempe fint sammen, men for meg er det lite forskjell på å være gift og å være samboer.... Anonymous poster hash: f8cec...c68
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #7 Skrevet 29. desember 2014 Fordi han fridde og da måtte jeg jo svare ja!! Når vi nå også har to barn sammen føles det trygt og fint å være gift også! Anonymous poster hash: f94e9...709
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #8 Skrevet 29. desember 2014 Fordi jeg ville ha gaver Anonymous poster hash: abe93...e60
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #9 Skrevet 29. desember 2014 ...det lurer jeg også på.. Anonymous poster hash: ef368...75b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #10 Skrevet 29. desember 2014 Vet ikke, for å være ærlig. Ikke er det det at jeg ikke klarer meg alene heller... Jeg har en grei jobb og tjener bedre enn mannen om jeg jobber full stilling. Jeg kjeder meg, vi har ulike interesser, gjør aldri noe sammen, bortsett fra sporadiske ting. Ikke noe spennende. Vi har lite å prate om, og han har mer enn nok med seg selv og sine to hobbier. De eldste er myndige, yngste er fortsatt i småskolen. Aner ikke hva fremtiden bringer, men jeg kan nok ikke omtale meg som lykkelig akkurat. Anonymous poster hash: f91db...c8b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #11 Skrevet 29. desember 2014 Kommer fra en konservativ og tradisjonell familie og så i utgangspunktet for meg (fra jeg var barn) at jeg selvfølgelig skulle gifte meg og få barn når jeg ble voksen. Når jeg etterhvert i tenårene fikk meg kjærester skjønte jeg fort at kjærligheten ikke var så enkel - forelskelsen, ja - men ikke den store kjærligheten som også omfattet hverdagen. Men jeg ble ufattelig forelska når jeg ble kjent med mannen min for 16 år siden - og det fantes ingen tvil i meg om at jeg ville tilbringe resten av mitt liv med ham. Vi har vært gift i 13 år og jeg er utrolig stolt av mannen min og elsker ham - og livet med ham (og barna våre). Kanskje patetisk og pompøst sagt, men jeg har virkelig utrolig sterke følelser for ham og er lykkelig over å være gift med ham. Hvorfor spør du? Anonymous poster hash: ac48e...1a3
Elsker livet Skrevet 29. desember 2014 #12 Skrevet 29. desember 2014 Fordi vi begge er konservative og kristne. Så da vi fant ut at vi passet sammen som hånd i hanske giftet vi oss innen kort tid. Med på kjøpet fulgte kjærlighet, barn, trygg økonomi, fast sengepartner og andre ting.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #13 Skrevet 29. desember 2014 Fordi jeg ville ha en å dele livet med En sparringspartner om du vil.. Hvorfor jeg giftet meg med akkurat min mann er fordi han er herlig (kort oppsummert;)) Anonymous poster hash: 9b89f...a8f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #15 Skrevet 29. desember 2014 Fordi jeg var ung og dum (18 år), redd for at mannen skulle gå fra meg, og trodde sjansen ble mindre om vi giftet oss. Hadde jeg vært eldre så hadde vi nok bare blitt samboere, ettersom denne formaliseringen ikke betyr noe særlig for meg. Eller hadde kanskje gjort det likevel hvis det var viktig for mannen. Bare flaks gjorde at det faktisk var rett mann jeg traff på, slik at vi fortsatt er gift nå 15 år senere. Jeg ante virkelig ikke hva å elske noen eller "gode og onde dager" innebar den gangen. Anonymous poster hash: 62f1c...614
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #16 Skrevet 29. desember 2014 Fordi vi allerede hadde et liv sammen med barn og hjem. Jeg ønsket at det skulle fortsette. Ga en siste ekstra trygghet. Og fordi jeg elsket/elsker mannen min. Anonymous poster hash: 93b8a...f8c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. desember 2014 #17 Skrevet 29. desember 2014 fordi vi ikke har bodd fra hverandre lenge nok til å få innvilga skilsmisse.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #18 Skrevet 29. desember 2014 for å få oppholdstillatelse i Norge. Anonymous poster hash: 66158...925
*Lissi* Skrevet 29. desember 2014 #19 Skrevet 29. desember 2014 Kjærlighet. Alle papirene var uansett i orden. Så det det romantiske som var grunnen
I scream for icecream! Skrevet 29. desember 2014 #20 Skrevet 29. desember 2014 Fordi han er min beste venn, jeg elsker ham og vil bli gammel med ham. Da var det en selvfølge å si ja da han spurte.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #21 Skrevet 29. desember 2014 For at han skulle få oppholdstillatelse i Norge. Anonymous poster hash: 72ae6...5b4
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #22 Skrevet 29. desember 2014 Vi var forelsket, ble kjærester og flyttet sammen. Etter å ha vært samboere i 7 år fikk vi barn og da valgte vi å gifte oss for å formalisere forholdet økonomisk og juridisk. Jeg ville aldri giftet meg med noen som ikke har økonomisk orden. Anonymous poster hash: 8a91b...bd2
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #23 Skrevet 29. desember 2014 Pga barn? Trygg økonomi? Fast sengehygge? Kjærlighet? Andre ting? Anonymous poster hash: b72aa...32f Jeg er sammen med mannen min pga alt dette, og mye mer. Men gift er jeg kun fordi mannen så gjerne ville gifte seg Anonymous poster hash: 2b54c...3e0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #24 Skrevet 30. desember 2014 Vi er gift fordi vi er glade i hverandre, har barn sammen og fordi vi syns det er greit å ha det juridiske i orden. Litt konservative er vi vel også, og mener det er naturlig å være gifte når man bor sammen og har barn. Anonymous poster hash: fde64...983
Himmel og hav Skrevet 30. desember 2014 #25 Skrevet 30. desember 2014 Jeg er gift med mannen min fordi jeg valgte han, og han valgte meg, og av alle ting jeg har gjort i livet mitt, så var det noe av det lureste, for sammen med han er jeg en bedre versjon av meg selv enn jeg ville ha vært uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå