Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #26 Skrevet 29. desember 2014 Fordi det ikke er mat.. Hva er det da? Anonymous poster hash: 3676c...0a3
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. desember 2014 #27 Skrevet 29. desember 2014 Fordi det ikke er mat..Hva er det da? Anonymous poster hash: 3676c...0a3 Mjølrøre uten substans? Jeg betrakter ikke pannekaker som mat. Det er stort sett sukker, stivelse og fett, og gjør deg like god og mett som loff..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #28 Skrevet 29. desember 2014 Fordi det ikke er mat..Hva er det da? Anonymous poster hash: 3676c...0a3 Mjølrøre uten substans? Jeg betrakter ikke pannekaker som mat. Det er stort sett sukker, stivelse og fett, og gjør deg like god og mett som loff.. Da bør du prøve en skikkelig pannekakeoppskrift uten fett eller sukker på toppen. Anonymous poster hash: 57d2c...3c3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #29 Skrevet 29. desember 2014 Fordi det ikke er mat..Hva er det da? Anonymous poster hash: 3676c...0a3 Mjølrøre uten substans? Jeg betrakter ikke pannekaker som mat. Det er stort sett sukker, stivelse og fett, og gjør deg like god og mett som loff.. Men mat er det, uansett hvordan du ser på det og uansett om det ikke når opp til dine kriterier. Loff er og mat Anonymous poster hash: 3676c...0a3
Gjest Antarctica Skrevet 29. desember 2014 #30 Skrevet 29. desember 2014 Fordi det ikke er mat..Hva er det da? Anonymous poster hash: 3676c...0a3 Mjølrøre uten substans? Jeg betrakter ikke pannekaker som mat. Det er stort sett sukker, stivelse og fett, og gjør deg like god og mett som loff.. Det er ikke sukker i mine, og kun det fetter jeg steiker dem i. Så da bruker du feil oppskrift.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. desember 2014 #33 Skrevet 29. desember 2014 Fordi det ikke er mat..Hva er det da? Anonymous poster hash: 3676c...0a3 Mjølrøre uten substans? Jeg betrakter ikke pannekaker som mat. Det er stort sett sukker, stivelse og fett, og gjør deg like god og mett som loff.. Da bør du prøve en skikkelig pannekakeoppskrift uten fett eller sukker på toppen. Anonymous poster hash: 57d2c...3c3 Hva spiser ungene dine på pannekaka da? Jeg har ikke noe problem med å lage pannekaker rent teknisk. Det er ikke akkurat rocket sience. Men pannekakerøre består av mel, melk og egg, samt noe fett som må til for å få dem "hullete" og til å slippe panna. Til pannekaker serveres typisk flesk eller bacon, syltetøy eller sukker. Og suppe, etter tradisjon tykk ertersuppe.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #34 Skrevet 29. desember 2014 Vi har som regel tomatskiver, basilikum og enten litt ost eller avokado på. Evt sopp. Smaker fortreffelig til hjemmelaget tomatsuppe. Hjemmelaget syltetøy brukes de få gangene pannekakene brukes som dessert. Anonymous poster hash: 57d2c...3c3
BellaSuz Skrevet 29. desember 2014 #35 Skrevet 29. desember 2014 I kveld lagde jeg pannekaker med masse egg, bittelitt smør, fullkornshvetemel, melk og vanilje proteinpulver. Det falt veldig i smak hos barna, deilig vaniljesmak og mettende!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #36 Skrevet 29. desember 2014 Det er jo massa näring i både egg og melk. Pannekaker er jo som en omelett med litt mel. Jeg bruker aldri sukker i røren, bare litt salt. Hva er det som er så galt med det? Man kan jo bruke grovere mel også...Anonymous poster hash: e8722...c66 Jeg bruker ekstra egg og byggmel. Sukker er da heller ikke farlig i små mengder, hjelpes meg for noe hysteri om pannekaker er nei! Anonymous poster hash: b1718...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå