Gå til innhold

Hvor mye har du lagt på deg i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått ned tenker jeg, akkurat som jeg pleier. Jeg liker ikke julemat, og kakene jeg spiser veier ikke opp for hvor lite lyst jeg har på mat etter å ha luktet all julematen. Glad vi er invitert bort nyttårsaften på pizza.

Anonymous poster hash: a271c...99a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gått ned 6 kg siden begynnelsen av desember. Har hatt store problemer med å spise, men er heldigvis kommet seg igår og idag :) Så nå går jeg nok (forhåpentligvis) opp igjen, så det blir bra!

Anonymous poster hash: 40b52...130
Skrevet

3 kg på to uker. Riktignok gravid i uke 37 også da men likevel!

Anonymous poster hash: c9afb...c04

Gjest Sekretøsa
Skrevet

3 kg på en uke??? Håpet du var undervektig fra før...

Anonymous poster hash: d407d...f2e

Nei, på ingen måte. Men er på diett så all utskeielse gir oppgang ;)
Snakk om å lure seg selv. Du kommer aldri til å bli tynn med den troen der! For å gå opp tre kilo har du inntatt ca 21000 kcal mer en du har brukt i løpet av samme tid. Har du gått opp 3 kg bare i julen vil det si at du har proppa deg full med omtrent alt du har kommet over vil jeg tro..

Anonymous poster hash: 82b89...5c6

Nei, men nå er ikke målet å bli tynn heller. Bare ikke Være ekstremt overvektig. Har gått ned 30 kilo hittil i år så skal overleve de 3 jeg har gått opp altså. Og ja, jeg har omtrent stappa i meg alt jeg har kommet over. Noe mer du lurte på?

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Husk nå på at den salte maten mange spiser i julen bidrar til væskeansamling i kroppen og dermed kan føre til en forbigående vektoppgang.

Skrevet

Veier meg ikke men tror jeg har gått ned faktisk !

Anonymous poster hash: 9ba1f...588

Skrevet

Det føles ut som jeg har gått opp en klesstørrelse :OFaste starter så raskt som mulig.. Anonymous poster hash: be8ae...7f0

Samme her. Store lår, større i trynet, stor mage...

Hi

Anonymous poster hash: ccd37...ae6

Skrevet

Hmm.. Går IKKE på vekta enda! Er så forstoppet, at alt jeg har spist siden lille julaften fortsatt befinner seg i systemet!😜

Magen er vond og enorm😱

Anonymous poster hash: 7efd1...4aa

Skrevet

2-3 kg. Og det kjennes på klærne. Føler meg som en stappa julegris, og ser sikkert ut som en også;)

Skrevet

Ned 3 kilo.

Skrevet

Tipper nedgang, men får ikke veid meg før i morgen.

Ikke spist noe som inneholder sukker, og ellers fulgt matplanen bra.

Gjest flykræsj
Skrevet

Ingenting. Har kost meg masse, men også brukt fridagene til trening. Synes det er deilig å bevege seg litt mellom alle matgildene.

Skrevet

Snakk om å lure seg selv. Du kommer aldri til å bli tynn med den troen der! For å gå opp tre kilo har du inntatt ca 21000 kcal mer en du har brukt i løpet av samme tid. Har du gått opp 3 kg bare i julen vil det si at du har proppa deg full med omtrent alt du har kommet over vil jeg tro..

For dette kan du mye om virker det som... *ironi*

Du har jo uansett ikke en dritt med det å gjøre. Hverken ang hvor mye hun har lagt på seg eller om hun noengang blir tynn eller noe. Skjerp deg

Skrevet

Gått ned det samme som hver uke, 1 kilo... Ikke bevisst, har gått ned og ned i noen mndr nå, må vel komme meg til legen snart :P

Skrevet

Veie seg i jula? Nei nå... klærne passer i alle fall så velger å gå for lykkelig uvitende:)

Skrevet

Jøss.. du må være på en kjip diett som er så sur og gretten.

Anonymous poster hash: 429d6...051

Skrevet

Vet ikke.. Men mellom nyttår og jul la jeg på meg nesten 10kg... Så nå skal jeg prøve noe nytt det kommende året, siden å sitte på ræva og spise sjokolade ikke har funket for noe som helst..

Anonymous poster hash: 3ba56...2e0

Skrevet

Tre kilo siden midten av november :/.

Skrevet

Opp 3 kilo i desember. Ser det i ansiktet, på lår og rompe og mage :o Går nok fort ned igjen med litt pågangsmot.

Anonymous poster hash: 5a66e...42b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...