Gå til innhold

Hvor mye har du lagt på deg i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy fasan... Jeg har gått opp 2,5kg siden starten av desember.. Fy.....

Anonymous poster hash: ccd37...ae6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi hatt spysyken og i etterkant dårlig apetitt, så foreløpig 1 kg ned. Møkkakjip jul :(

Anonymous poster hash: e4409...842

Skrevet

Ingenting

Anonymous poster hash: c70dc...0a0
Skrevet

To kg i minus :)

Anonymous poster hash: 38ecf...968

Skrevet

Samme som HI...

Anonymous poster hash: 4955b...769

Skrevet

3 kg på en uke??? Håpet du var undervektig fra før...

Anonymous poster hash: d407d...f2e

Skrevet

Hun som sa 3kg sa ikke at hun hadde gått NED 3kg..

Jeg ser gravid ut.. 4mnd, 5mnd kanskje også..

Spiser mye godt og sitter alt for mye i ro.

Hi

Anonymous poster hash: ccd37...ae6

Skrevet

Veide meg i morges, hadde faktisk gått ned en kilo.

Det meste man legger på seg noen få dager i julen vil jo være væske, så det er uansett ikke så farlig. Hvis man lar julekosen vare i hele desember er det større problem. Viktigste er hva man gjør mellom nyttår og jul, ikke selve juleuken.

Anonymous poster hash: 548b0...35b
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, på ingen måte. Men er på diett så all utskeielse gir oppgang ;)

Skrevet

Hvorfor veie seg i julen? Det kommer jeg ikke til å gjøre før godt ut i januar! ;)

Skrevet

Sånn ca i balanse. Har gått ned 33 kg i år, og vil IKKE legge på mej i jula. Har likevel tillatt meg selv å skeie litt ut siden lille-julaften, og har spist ribbe, riskrem, tropisk aroma, og drukket alkohol. Har kompensert med gåturer, en fjelltur, og i dag gikk jeg 9 km med barnet mitt på akebrett. Tror dette skal gå helt fint. :)

Anonymous poster hash: d154a...660

Skrevet (endret)

Hahahaha sikkert en million kilo!

Tenker ikke å sjekke vekta før i uke 2 da "det som skjer i jula" normalt går i null igjen når to januaruker er gått. Tror det er bare fælt å pine seg selv når alt raskt går tilbake til normalen igjen etter kort tid.

Men tipper det blir noe kjedelig å se i kjøleskapet når julematen er spist opp....

Endret av MrsMilla
Skrevet

En halvkilo. Men er gravid, så det er helt på sin plass.

Skrevet

Samme som deg. Pytt heller .. Det er en tid for fest og en tid for faste ..

Anonymous poster hash: 551a6...acd

Skrevet

Hvem veier seg i jula?! Klarer dere virkelig ikke å bare nyte livet i noen få dager?

Hvem bryr seg egentlig om du har gått opp en kilo eller tre?

Skrevet

ingenting :)

Skrevet

Jeg har nettopp begynt på smoothie diett, så gått ned 3 kg 😀

Anonymous poster hash: e7d43...e89

Skrevet

Nei, på ingen måte. Men er på diett så all utskeielse gir oppgang ;)

Snakk om å lure seg selv. Du kommer aldri til å bli tynn med den troen der! For å gå opp tre kilo har du inntatt ca 21000 kcal mer en du har brukt i løpet av samme tid. Har du gått opp 3 kg bare i julen vil det si at du har proppa deg full med omtrent alt du har kommet over vil jeg tro..

Anonymous poster hash: 82b89...5c6

Skrevet

Vekten viser 3 kilo pluss, men jeg ser det egentlig ikke, og det går nok like fort bort.

Skrevet

Det føles ut som jeg har gått opp en klesstørrelse :o

Faste starter så raskt som mulig..

Anonymous poster hash: be8ae...7f0
Skrevet
Snakk om å lure seg selv. Du kommer aldri til å bli tynn med den troen der! For å gå opp tre kilo har du inntatt ca 21000 kcal mer en du har brukt i løpet av samme tid. Har du gått opp 3 kg bare i julen vil det si at du har proppa deg full med omtrent alt du har kommet over vil jeg tro..

Anonymous poster hash: 82b89...5c6

Tror Sekretøsa kan mer om dette enn det du viser du kan her. Ikke alt som kan måles i kalorier!

Et gram karbohydrat binder til seg tre gram væske, så med litt ekstra julekaker, litt vin til maten, litt dessert, mer frukt osv. så er det fort gjort å legge på seg tre kilo bare i væske. Er man sensitiv for ekstra salt vil det ytterligere øke tilbøyeligheten for å binde væske. Fordelen med dette er at væsken forsvinner så fort man er tilbake på sitt normale kosthold :)

Når du egentlig har så lite peiling på kosthold (annet enn kalorier), hvorfor er du da så nedlatende overfor andre?

Anonymous poster hash: 548b0...35b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...