Superdolly Skrevet 28. desember 2014 #26 Skrevet 28. desember 2014 Litt korttenkt at dere ikke nevnte hunden med en gang dere ble invitert, men nå er dere jo vant til at hunden er velkommen der dere ferdes. Si fra til vennene med en gamg, unnskyld at dere ikke tenkte på det før, og si at alternativene er at enten må hunden få være med inn, eller dere må bli hjemme med den. Så får hun/de selv ta valget.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #27 Skrevet 28. desember 2014 La mannen ta seg av hunden hos sine venner og så drar du og ungene dit dere først har lovet å komme. Anonymous poster hash: d8c4e...785
Dama på bygda Skrevet 28. desember 2014 #28 Skrevet 28. desember 2014 Her er ikke poenget at hunden er alene hjemme en hverdag, her er raketter problemet. Til hverdag kan han være alene uten problem selv om det skjer aldri nesten, min samboer har hjemmekontor. Dere som ikke har hund klarer nok ikke å sette dere inn i hvordan en redd hund har det på nyttårsaften. Vi ender nok på å være hjemme, enkleste løsningen for alle. De har som nevnt invitert et annet par også så derfor kommer de ikke hit. De bor i et tettbygd strøk sentralt i byen så der skytes mye fra kl 18. Grunnen til at det ble sånn skal jeg forklare nærmere: Hun spurte meg i starten av denne mnd. Alt ok. Samboer visste det så han antok at dette var greit og avtalt med hund siden jeg hadde takket ja for oss. Vi traff de 2 juledag, da spurte hun når vi ville komme på nyttår. Jeg sa vi kunne snakkes nærmere over helgen. Etter vi var reist fra de spurte samboer om jeg var sikker på at hunden kunne være med da dette ikke ble snakket om. Da gikk det opp for meg at jeg ikke hadde tenkt på det. Hadde allerede takket nei til den andre festen da. Derfor ting er blitt som det er. Så får vel bare krype til korset å si jeg hadde helt glemt det, takke pent nei å nyte kvelden hjenne☺ HI
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #29 Skrevet 28. desember 2014 Får dere ta med hunden hvis han har på potesokker? Fåes kjøpt i de fleste dyrebutikker... Har en tante som er redd for gulvet sitt også.. Men vi får ta med hunden hvis han går med potesokker inne. Anonymous poster hash: 18092...1d3
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #30 Skrevet 28. desember 2014 Jeg synes det er ganske fremt å avlyse så tett opp til nyttårsaften. Dette "lukter" av at dere egentlig vil på fest hos den andre gjengen framfor hos din veninne!! Dere kan ta med bur til hunden eller ha han i gangen. Hunden klarer seg vel helt fint alene i gangen mens dere koser dere med middag hos venner?? Så kan dere evt. gå ut til han dersom det skytes raketter og han blir skremt! Hunden er vel hjemme mens dere er på jobb til vanlig? Eller har dere med hunden overalt hvor dere er til enhver tid? Alternativt kan dere be gjestene hjem til dere. Da kan dere selv bestemme over hunden -problem solved! Anonymous poster hash: c0f08...ef0 Du har aldri sett en hund som er redd for raketter regner jeg med, for da hadde du ikke svart sånn håper jeg Anonymous poster hash: 47a94...94d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå