Galskapens overhode Skrevet 28. desember 2014 #26 Skrevet 28. desember 2014 Noen som har sett den nyeste sesongen? Er så spent HI Anonymous poster hash: f8382...5ec Nettopp sett ferdig årets sesong med den tolvte doctoren, Peter Capaldi. Kompanjong Clara Oswald. Blir ikke helt fortrolig med doktorens siste ansikt, men han er fortsatt The Doctor. Spennende siste sesong.
Galskapens overhode Skrevet 28. desember 2014 #27 Skrevet 28. desember 2014 Tror det jeg også, men er ikke så glad i Clara så gjør ingenting om hun byttes ut snart HI Anonymous poster hash: f8382...5ec Kan da ikke bytte ut Clara nå!! Nei nei nei
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #28 Skrevet 28. desember 2014 Tennant og Donna ved en diamantfoss? Ringer ingen bjeller, men tror jeg har sett alt så har vel bare glemt det. Er jo noen episoder:-) Synes ikke biblioteket er så ille, litt mer creepy med The Silence:-) Til deg over: har bare sett to episoder med Capaldi så veldig spent på resten! Spesielt juleepisoden. Er denne episoden her: http://m.imdb.com/title/tt1208128/?ref_=m_ttep_ep_ep11 Har nå sett ferdig julespesialen (som altså kom for et par dager siden). Ikke verst, Moffat kan dette med creepy. Anonymous poster hash: 2bb76...e9d
Salla Skrevet 29. desember 2014 #29 Skrevet 29. desember 2014 Ah, den ja! Måtte sjekke på netflix hvilken det var, hehe. Ja, det er en av de creepy. Har ikke sett årets julespesial enda, men det blir! Har dere noen favorittepisode® da? En av mine er den med Doctor Donna:-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #30 Skrevet 29. desember 2014 Ah, den ja! Måtte sjekke på netflix hvilken det var, hehe. Ja, det er en av de creepy. Har ikke sett årets julespesial enda, men det blir! Har dere noen favorittepisode® da? En av mine er den med Doctor Donna:-) Den er bra! Jeg likte godt Donna jeg, hun var så lite selvhøytidelig og litt sånn "bull in a China shop". Ikke sånn kjempefan av Amy Pond egentlig, men hun hadde en viktig rolle da. Likte godt julespesialen jeg så i går, selv om jeg ennå ikke er helt fortrolig med Peter Capaldi som The Doctor. Likte godt den julespesialen med Kylie Minogue også. Anonymous poster hash: 2bb76...e9d
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #31 Skrevet 29. desember 2014 P.S , David Tennant kunne tatt meg (med) i Tardisen når som helst. Anonymous poster hash: 2bb76...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå