Gå til innhold

Dr Who - noen som er fan av denne serien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker den nemlig, spennende å se om det er andre her inne :)

Min favoritt blandt kompanjongene er helt klart Amelia Pond ♡

Anonymous poster hash: f8382...5ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker den serien.
Enig med deg, Amelia Pond.

Ellers er det få episoder som slår julespesialene

Anonymous poster hash: c9e4b...f56
Skrevet

Har aldri sett den, men ni- og tiåringen her er skikkelig fan! Måtte på Dr Who-butikken og -museet da vi var i London for et par uker siden. Stor stas (og det ble med ganske mange effekter hjem).

Skrevet

Elsker Dr Who! Favorittdoktoren er David Tennant

Anonymous poster hash: ed88f...1aa

Skrevet

Ja, veldig glad i Dr. Who:-D David Tennant er fav.dr, og Rose og Donna fav.kompanjonger:-)

Skrevet

Jeg er fan *hoppe opp og ned*

Men er nok mest fan av David Tennant tiden

Skrevet

Elsker Dr Who! :) David Tennant var en fantastisk Doctor, og jeg savner ham!

Er foresten lærer, og opplevde at en elev (som ikke ante noe om at jeg er fan) tegnet en flott Dalek i margen på en prøve en gang. Han ble VELDIG overrasket da han fikk tilbake prøven, og jeg hadde skrevet kommentar om hvor flott Daleken var, og at jeg elsket Dr Who. Hehe. Han snakket ikke om annet i noen uker etter.

Ellers vil jeg bare si at The Weeping Angles skremmer livskiten ut av meg. Den "Blink" -episoden gir meg frysninger på ryggen!

Anonymous poster hash: 2bb76...e9d

Skrevet

Elsker weeping angels episodene, spesielt den med frihetsgudinnen.

Så en skummel episode i går om bibliotek og slemme skygger, fin andreplass

Skrevet

Sært......

Anonymous poster hash: 21838...d0d

Skrevet

Elsker weeping angels episodene, spesielt den med frihetsgudinnen.

Så en skummel episode i går om bibliotek og slemme skygger, fin andreplass

Er ikke det den første episoden med Dr. Song?

Skrevet

River song ja, stemmer det :-)

spent på hva slags forbindelse ho har med han siden jeg ikke får sett del 2 før i morgen!

Skrevet

River song ja, stemmer det :-)

spent på hva slags forbindelse ho har med han siden jeg ikke får sett del 2 før i morgen!

Så du vet ikke hvem hun er?

Gled deg.........

Skrevet

River Song er en av de beste karakterene som er med. Hun ga serien en spennende tvist og gjorde at jeg elsket serien mer!

Weeping angels episodene er herlig skumle som gjør at det kiler litt i magen.

Jeg har bare komt frem til 50-års jubileet så har ikke fått sett noe av det som ikke finnes på Netflix, gleder meg til de kommer!

Skrevet

Min sønn og kompisene hans på 14 elsker Dr. Who, men de er vel mer i målgruppen enn voksne damer.

Skrevet

Ellers vil jeg bare si at The Weeping Angles skremmer livskiten ut av meg. Den "Blink" -episoden gir meg frysninger på ryggen!

Så enig!! Jeg liker ikke episodene med Weeping Angels (men ser de), og er ytterst skeptisk når jeg ser statuer som ligner i virkeligheten, hehe  :fnise:

Skrevet

Min sønn og kompisene hans på 14 elsker Dr. Who, men de er vel mer i målgruppen enn voksne damer.

Jeg har vært fan av Dr Who siden jeg var liten og er nå 40 år gammel. Det er en fantastisk serie.

Skrevet

Skjønner ikke hva det er du prater om...

Kjenner flere voksene damer som elsker Dr. Who

Skrevet

Både gutten på 8 og gubben på 40 elsker den serien, er jo en serie som har vart sia 60 (?) Tallet.

Nå har de t.o.m begynt å sende spesielle episoder /filmer av doktorn på kino

Skrevet

Både gutten på 8 og gubben på 40 elsker den serien, er jo en serie som har vart sia 60 (?) Tallet.

Nå har de t.o.m begynt å sende spesielle episoder /filmer av doktorn på kino

Jepp, første episode kom i 1963

Skrevet

Ellers vil jeg bare si at The Weeping Angles skremmer livskiten ut av meg. Den "Blink" -episoden gir meg frysninger på ryggen!Anonymous poster hash: 2bb76...e9d

Så enig!! Jeg liker ikke episodene med Weeping Angels (men ser de), og er ytterst skeptisk når jeg ser statuer som ligner i virkeligheten, hehe  :fnise:

Uff ja, hadde en periode jeg fikk hetta av å se slike statuer på ekte. Turte nesten ikke blunke, hehe.

Ellers er den episoden i biblioteket creepy, og herregud, den hvor de (Tennant og Donna?) er på et tog (?) ved en slags diamantfoss, og en dame/skapning blir skumlere og skumlere og sier akkurat det The Doctor sier når han sier det. Grøss!

Ellers er det bare å glede seg til mer River Song, sweetie.

Og for de som mener at dette bare er for gutter i tenårene; pøh. Det er en fantastisk serie, og det har ikke akkurat skadet statusen min blant elevene mine på 14-15 år at jeg digger det.

Nå skal faktisk jeg og mannen legge oss godt til rette opp i dobbelsenga med litt snacks, og Dr Who julespesial på iPaden.

Skrevet

Noen som har sett den nyeste sesongen? Er så spent :)

HI

Skrevet

Noen som har sett den nyeste sesongen? Er så spent :)

HI

Har dessverre ikke det.

Gleder meg, tror han nye kan bli en veldig fin doktor ut fra hva jeg har sett av han.

Skrevet

Tennant og Donna ved en diamantfoss? Ringer ingen bjeller, men tror jeg har sett alt så har vel bare glemt det. Er jo noen episoder:-)

Synes ikke biblioteket er så ille, litt mer creepy med The Silence:-)

Til deg over: har bare sett to episoder med Capaldi så veldig spent på resten! Spesielt juleepisoden.

Skrevet

Tror det jeg også, men er ikke så glad i Clara så gjør ingenting om hun byttes ut snart :P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...