Gå til innhold

Dere som sendte julegave til andre brukere her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk gave, og takket både når pakken kom og etter jul. Er vel en selvfølge?😃

Anonymous poster hash: 3fcb0...665

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendte til ei i fjod, hadde kontakt med henne helt frem til julaften. Sendte flere mld med henne. Men etter julaften hørte jeg ingenting

Huff, trodde du at dere skulle bli bestevenner?

En ting er å hjelpe andre, men hvor mye forventer dere i retur. Jeg sendte også pakke og vet at den har kommet frem til mottager. Noe mer trenger jeg ikke å vite.

Anonymous poster hash: 213a3...17b

Nei, forventer absolutt ikke at vi skulle bli bestevenner! Men når jeg gjentatte ganger prøvde å kontakte henne for å høre om gavene falt i smak, og hun ikke svarte en eneste gang, ja - da begynner man å lure. Fikk svar med en gang før harme kom, men så fort de var åpnet hørte jeg ingenting.

Syntes det er dårlig!

Skrevet

Sendte til ei i fjod, hadde kontakt med henne helt frem til julaften. Sendte flere mld med henne. Men etter julaften hørte jeg ingenting

Huff, trodde du at dere skulle bli bestevenner?

En ting er å hjelpe andre, men hvor mye forventer dere i retur. Jeg sendte også pakke og vet at den har kommet frem til mottager. Noe mer trenger jeg ikke å vite.

Anonymous poster hash: 213a3...17b

Nei, forventer absolutt ikke at vi skulle bli bestevenner! Men når jeg gjentatte ganger prøvde å kontakte henne for å høre om gavene falt i smak, og hun ikke svarte en eneste gang, ja - da begynner man å lure. Fikk svar med en gang før harme kom, men så fort de var åpnet hørte jeg ingenting.

Syntes det er dårlig!

Enig😃

Anonymous poster hash: 3fcb0...665

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...