Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #26 Skrevet 27. desember 2014 Jeg fikk gave, og takket både når pakken kom og etter jul. Er vel en selvfølge?😃 Anonymous poster hash: 3fcb0...665
Nullstress;) Skrevet 27. desember 2014 #27 Skrevet 27. desember 2014 Sendte til ei i fjod, hadde kontakt med henne helt frem til julaften. Sendte flere mld med henne. Men etter julaften hørte jeg ingentingHuff, trodde du at dere skulle bli bestevenner? En ting er å hjelpe andre, men hvor mye forventer dere i retur. Jeg sendte også pakke og vet at den har kommet frem til mottager. Noe mer trenger jeg ikke å vite. Anonymous poster hash: 213a3...17b Nei, forventer absolutt ikke at vi skulle bli bestevenner! Men når jeg gjentatte ganger prøvde å kontakte henne for å høre om gavene falt i smak, og hun ikke svarte en eneste gang, ja - da begynner man å lure. Fikk svar med en gang før harme kom, men så fort de var åpnet hørte jeg ingenting. Syntes det er dårlig!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #28 Skrevet 27. desember 2014 Sendte til ei i fjod, hadde kontakt med henne helt frem til julaften. Sendte flere mld med henne. Men etter julaften hørte jeg ingentingHuff, trodde du at dere skulle bli bestevenner? En ting er å hjelpe andre, men hvor mye forventer dere i retur. Jeg sendte også pakke og vet at den har kommet frem til mottager. Noe mer trenger jeg ikke å vite. Anonymous poster hash: 213a3...17b Nei, forventer absolutt ikke at vi skulle bli bestevenner! Men når jeg gjentatte ganger prøvde å kontakte henne for å høre om gavene falt i smak, og hun ikke svarte en eneste gang, ja - da begynner man å lure. Fikk svar med en gang før harme kom, men så fort de var åpnet hørte jeg ingenting. Syntes det er dårlig! Enig😃 Anonymous poster hash: 3fcb0...665
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå