Gå til innhold

Fotballfrue innrømmer bilderedigering

Anbefalte innlegg

Skrevet

I siste innlegg på bloggen innrømmer hun å ha redigert  "noen få" bilder. ...altså forandret utseendet på f.eks. en arm osv... Dette her jo både hun og mannen tidligere benektet. Innrømmelsen kommer, etter hva hun selv skriver, etter diskusjoner de siste dagene. Hvor i all verden har denne diskusjonen foregått? Tidligere har jeg lest mye om dette på diverse forum, men det har vært stille lenge nå.

Anonymous poster hash: d6ff6...e14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er skremmende med dette er at hun er et forbilde for mange jenter/kvinner. Tidligere har hun hardnakket nektet for at hun redigerer seg tynnere, retter på "feil" i huden osv... Tidligere skrev hun at det bare var sunn kost og trening som gjorde henne så slank, at de kun redigerte lyset på bildene.  Nå innrømmer hun det som mange har påstått lenge: At hun fikser på utseendet sitt ved å redigere bildene. Eller, hun skriver at dette skjedde "før"...  Og unge jenter har strevd for å bli som henne...

Skrevet

Hun er so last year, og må gjøre div stunt som dette for å holde "interessen" for bloggen oppe. Kjedelig....

Anonymous poster hash: ab454...32f
Skrevet

Ligger mange før og etterbilder i denne tråden - http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=892641. Mange av førbildene ble i dag slettet av Fotballfrue eller mannen, men noen ligger der enda og hele bildearkivet hennes ligger åpent:D DET visste de ikke om, hehe, og der kan man se alle bildene før og etter redigeringen. Siste redigerte bilde var for noen dager siden så innrømmelsen hennes er bare jug. Hun lyver og skylder på leserne sine.

Før:

http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2013/03/DSC01888.jpg

Etter: http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2013/03/DSC018881.jpg

De fleste bildene hennes er redigerte. Til og med hunden og babyen redigerer hun.

Anonymous poster hash: c965a...177

Skrevet

Akkurat diskusjonen er fra side 12 og utover. 

Lå masse bildebevis i diskusjonen før, men de satt i går kveld og slettet bevis for harde livet da dette ble oppdaget. Så jeg tror ikke linkene fungerer lengre, desverre.

Det morsomme er at slettingen av bevis og innlegget i dag beviser at fruen og mannen faktisk sitter og leser sladder på  kvinneguiden. Hysterisk morsomt. 

Det innlegget hennes var jo også bare for å ro seg i land. Skylde på leserne sine, og påstår hun ikke redigerer mer etter at hun ble mor. Bullshit. Siste bildebeviset de på kvinneguiden fant var fra 22.desember 2014. Er det langt i fortidne kanskje?

Poenget mitt og til de fleste på kvinneguiden er ikke det at hun redigerer bilder. Akkurat det gjør vel "alle" nå til dags, og de fleste vet nå at både bloggere og de som lager reklame redigerer i hytt og pine.

Problemet er at hun og mannen lyver så det renner om det og har påstått at de kun redigerer lys på bildene sine. Problemet er også at fruen reklamerer for f.eks produkter som gir hvitere tenner når det i realiteten er photoshop. Siste problemet er at redigeringene det er snakk om er minimale. Det er liksom ikke noe vits i å gjøre en arm eller midjen noen millimeter mindre. Hun ser jo flott ut som hun gjør, så hvorfor i all verdens navn skal hun gjøre seg mindre? Etter alt peset hun har fått fordi hun er så tynn og hun skylder på gener og trening, sier hun er sunn som bare det... så må de photoshoppe henne tynnere? Hva i all verden sier dette til dagens unge? At fruen faktisk ikke er tynn nok? Det er jo helt hinsides! 

Jeg har aldri skrevet noe stygt om henne eller noen andre bloggere på nettet, men jeg har lest mye rart. Som oftenst har jeg valgt å holde meg nøytral og har ikke tenkt noe stygt om frua før. Men dette tar virkelig kaka! Å lyve så ekstremt og deretter skylde på leserne er jo bare helt råttent. De har mistet all troverdighet i mine øyne (og jeg er ikke den eneste). 

Det ligger enda mye bildebevis ute for de som gidder å lete i bildearkivet. At frua redigerer seg tynnere er nå en ting, men de redigerer også mannens muskler, babyen, hundene og møblene?! I all verden? Jeg kan ikke skjønne vitsen! De er jo flotte som de er! Forstå det den som kan...

Anonymous poster hash: 90329...ac5
Skrevet

Hohoho, hva skal frua og mannen gjøre når de snart ikke kan ta ut millionlønn lenger?

Skrevet

Hohoho, hva skal frua og mannen gjøre når de snart ikke kan ta ut millionlønn lenger?

Kanskje gå på NAV og finne seg jobb :D

Anonymous poster hash: d6903...7ef

Skrevet

Ler meg skakk av at alle før-bildene er slettet. Så teite de er! 

Anonymous poster hash: ab454...32f
Skrevet

Dette skriver ei på bloggen hennes i dag. Rart den ble publisert... Men det er sant det hun skriver.

Min oppriktige mening, er at du i all hovedsak kan takke deg selv for dette presset du føler. Jeg kan ikke komme på noen andre i norges land som faktisk bidrar til større press enn akkurat deg. Jeg har aldri sett maken til perfeksjonisme i alt fra kosthold, trening og til utseende. Jeg har lest bloggen din i mange år nå, men jeg kjenner meg bare mindre og mindre igjen dessverre… Du er blitt en overklassefrue, og lever ett liv i luksus, noe som er så fjernt fra meg og mitt liv, ergo er det ikke like givende å komme innom bloggen din lenger.

Anonymous poster hash: 211a8...678

Skrevet

For 15 år siden jobbet jeg en periode i nær kontakt med grafikere i noen av landets største ukeblad. Allerede den gang var det mange av våre "kjente og kjære" artister, skuespillere og andre kjendiser som ikke ville stille opp i reportasjer uten at bildene av dem ble retusjert. På samme tid gikk samme personer ut og hevdet at de ALDRI ville akseptert retusjerte bilder, at de stod for sitt uteende og måten de ble eldre på. Jeg ble svært overrasket den gangen hvem som krevde at bildene av dem ble sminket, rynker fjernet, hudfarge glattet ut, ekstra kilo fjernet...

Så det fotballfrue gjør er på ingen måte noen ny ting, tvert imot! Det som er positivt i det er at de nå går ut og bekrefter at bildene blir fikset på!

Anonymous poster hash: 6fe6c...864
Skrevet

For 15 år siden jobbet jeg en periode i nær kontakt med grafikere i noen av landets største ukeblad. Allerede den gang var det mange av våre "kjente og kjære" artister, skuespillere og andre kjendiser som ikke ville stille opp i reportasjer uten at bildene av dem ble retusjert. På samme tid gikk samme personer ut og hevdet at de ALDRI ville akseptert retusjerte bilder, at de stod for sitt uteende og måten de ble eldre på. Jeg ble svært overrasket den gangen hvem som krevde at bildene av dem ble sminket, rynker fjernet, hudfarge glattet ut, ekstra kilo fjernet... Så det fotballfrue gjør er på ingen måte noen ny ting, tvert imot! Det som er positivt i det er at de nå går ut og bekrefter at bildene blir fikset på! Anonymous poster hash: 6fe6c...864

Hehe! Hun går ut fordi tråden på KG la ut masse før- og etterbilder + la ut link til hele det åpne bildearkivet til bloggen. Hun måtte si noe, og hun lyver i den såkalte innrømmelsen. Hun skylder på egne lesere og hun hevder at dette ikke skje ofte og at det var lenge siden sist. Vel, jeg har sett bildene og hun gjør det nesten hele tiden, og hun gjorde det sist for noen dager siden. Hun har tidligere benektet at hun redigerer noe annet enn lyset.

Ingenting av dette er positivt, aller minst for fruen selv. Men hun graver sin grav... Hun hadde nå en mulighet til å være ærlig. Hun velger å fortsette med løgner.

Skrevet

For 15 år siden jobbet jeg en periode i nær kontakt med grafikere i noen av landets største ukeblad. Allerede den gang var det mange av våre "kjente og kjære" artister, skuespillere og andre kjendiser som ikke ville stille opp i reportasjer uten at bildene av dem ble retusjert. På samme tid gikk samme personer ut og hevdet at de ALDRI ville akseptert retusjerte bilder, at de stod for sitt uteende og måten de ble eldre på. Jeg ble svært overrasket den gangen hvem som krevde at bildene av dem ble sminket, rynker fjernet, hudfarge glattet ut, ekstra kilo fjernet... Så det fotballfrue gjør er på ingen måte noen ny ting, tvert imot! Det som er positivt i det er at de nå går ut og bekrefter at bildene blir fikset på! Anonymous poster hash: 6fe6c...864

Hehe! Hun går ut fordi tråden på KG la ut masse før- og etterbilder + la ut link til hele det åpne bildearkivet til bloggen. Hun måtte si noe, og hun lyver i den såkalte innrømmelsen. Hun skylder på egne lesere og hun hevder at dette ikke skje ofte og at det var lenge siden sist. Vel, jeg har sett bildene og hun gjør det nesten hele tiden, og hun gjorde det sist for noen dager siden. Hun har tidligere benektet at hun redigerer noe annet enn lyset.

Ingenting av dette er positivt, aller minst for fruen selv. Men hun graver sin grav... Hun hadde nå en mulighet til å være ærlig. Hun velger å fortsette med løgner.

Jeg forsvarer ikke retusjering i så stor skala. Det jeg prøver å få frem er at dette dessverre er veldig normalt. Jeg har til og med lest siste par årene at kjendiser som allerede for 15 år siden krevde retusjering fremdeles hevder at det er noe de aaaaldri ville gjøre. De benekter det fremdeles, fotballfrue innrømmer det i hvert fall nå.

Jeg forstår uansett ikke denne grafsingen og denne skadefryden mange av dere viser når det kommer til henne og andre bloggere.

Skrevet (endret)

Som sagt tidligere så så jeg fotballfrue og mannen i sommer og hun var ikke til å kjenne igjen fra bloggen. Kjente henne kun igjen pga at jeg kjente igjen LK... Så hun redigerer som en gal.

Og hva har skjedd med at hun plutselig drikker hver dag. Aldri en dag uten det kjære vinglasset. Og ikke nevner hun barnevakt når de har fest med bartender hjemme. Nei huff for ei nitrist dame.

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Som sagt tidligere så så jeg fotballfrue og mannen i sommer og hun var ikke til å kjenne igjen fra bloggen. Kjente henne kun igjen pga at jeg kjente igjen LK... Så hun redigerer som en gal

Og det er viktig fordi...? Har du alltid hatet fotballfrue? Du minner meg sånn om en viss person fra Babyverden.no

Anonymous poster hash: 4c633...088

Skrevet

Som sagt tidligere så så jeg fotballfrue og mannen i sommer og hun var ikke til å kjenne igjen fra bloggen. Kjente henne kun igjen pga at jeg kjente igjen LK... Så hun redigerer som en gal.

Og hva har skjedd med at hun plutselig drikker hver dag. Aldri en dag uten det kjære vinglasset. Og ikke nevner hun barnevakt når de har fest med bartender hjemme. Nei huff for ei nitrist dame.

Det er jo flott at hun skiller mellom jobben sin og privatlivet sitt! Hvorfor i all verden skulle hun gå rundt og se ut som en modell på fritiden sin? Det du og svært mange andre tydeligvis ikke forstår er at bloggen er hennes jobb. På mange måter kan det sammenlignes med en fotomodell, en skuespiller eller artist, de skiller mellom jobb og privatliv og styler seg ikke 24/7.

Og apropos å redigere... når du begynte å slippe opp for argumenter ang. det at hun retusjerer bildene sine... da måtte du plutselig redigere ditt innlegg og finne noe annet ved dama du kunne kritisere :P (De to siste linjene i innlegget ditt stod opprinnelig ikke...)

Pussig hvor utrolig mye du og andre vet om denne bloggen og denne dama til tross for at dere ofte hevder å ikke lese bloggen hennes, ikke bryr dere om henne og hva hun gjør...

Skrevet

Dette fikk meg plutselig til å lure på 4 dagersbilde og bilder mens hun var gravid. Sett flere kommentere at hun egentlig hadde større mage...

Anonymous poster hash: 4ee7e...3f8

Skrevet (endret)

Det er jo flott at hun skiller mellom jobben sin og privatlivet sitt! Hvorfor i all verden skulle hun gå rundt og se ut som en modell på fritiden sin? Det du og svært mange andre tydeligvis ikke forstår er at bloggen er hennes jobb. På mange måter kan det sammenlignes med en fotomodell, en skuespiller eller artist, de skiller mellom jobb og privatliv og styler seg ikke 24/7.

Og apropos å redigere... når du begynte å slippe opp for argumenter ang. det at hun retusjerer bildene sine... da måtte du plutselig redigere ditt innlegg og finne noe annet ved dama du kunne kritisere :P (De to siste linjene i innlegget ditt stod opprinnelig ikke...)

Pussig hvor utrolig mye du og andre vet om denne bloggen og denne dama til tross for at dere ofte hevder å ikke lese bloggen hennes, ikke bryr dere om henne og hva hun gjør...

Hun var like oversminket og stasjet men hun var kortere, tykkere i ben og hofter og rundere i fjeset. Når har jeg påstått at jeg ikke leser bloggen hennes? Har aldri sagt jeg ikke gjør det fordi jeg leste den jevnt før. Nå er jeg bare innom i ny og ne.

Jeg likte henne fram til jeg så henne i virkeligheten i sommer og fram til ungen ble en levende reklameplakat og mannen begynte å true folk som ikke strøk de med håra.

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Dette fikk meg plutselig til å lure på 4 dagersbilde og bilder mens hun var gravid. Sett flere kommentere at hun egentlig hadde større mage...Anonymous poster hash: 4ee7e...3f8

Så flere før- og etterbilder fra graviditeten, før førbildene ble slettet og bildemappen låst, og de fleste var redigert inn i midjen, smalere lår og mindre mage.

Skrevet

Dette fikk meg plutselig til å lure på 4 dagersbilde og bilder mens hun var gravid. Sett flere kommentere at hun egentlig hadde større mage...Anonymous poster hash: 4ee7e...3f8

Så flere før- og etterbilder fra graviditeten, før førbildene ble slettet og bildemappen låst, og de fleste var redigert inn i midjen, smalere lår og mindre mage.

Syns synd på henne for at hun føler hun må redigere såpass.. Tragisk!

Anonymous poster hash: 4ee7e...3f8

Skrevet

Åpne linkene i 2 forskjellige faner, og svitsj mellom dem. Da ser dere forandringene hun har gjort!

Skrevet

Ser ikke forskjell på noen av bildene det er liknet til jeg....Hva er endringene ?

Anonymous poster hash: 43298...fb7

Skrevet

Hun var like oversminket og stasjet men hun var kortere, tykkere i ben og hofter og rundere i fjeset. Når har jeg påstått at jeg ikke leser bloggen hennes? Har aldri sagt jeg ikke gjør det fordi jeg leste den jevnt før. Nå er jeg bare innom i ny og ne.

Jeg likte henne fram til jeg så henne i virkeligheten i sommer og fram til ungen ble en levende reklameplakat og mannen begynte å true folk som ikke strøk de med håra.

Enig med tyven. Det var annerledes Før, men nå har det sporet helt av.

Anonymous poster hash: 7709d...981

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...