Gå til innhold

I dag har jeg EKSPLODERT! (j.... langt!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen på tide at noen sier ifra om slik urett. Stå opp for mannen og barnet ditt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hørt noe fra dem?

Anonymous poster hash: a563e...5d8

• 4 uker senere...
Skrevet

Ja har du fått noen respons? ?

Anonymous poster hash: ab827...f0a

Skrevet

Har ikke hørt noe som helst. Ikke ett ord!

Anonymous poster hash: a1f07...1fa
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Nå har det skjedd noe, til de som lurte. Jeg sendte jo denne mailen til søsteren (den eldste). Rett etter at jeg sendte den skrev jeg en til hvor jeg skrev at ikke noe av det jeg skrev gjaldt den yngste søsteren til mannen. (De har aldri gjort noe som helst "galt"), og nå har gode storesøster sendt kopi av KUN den første mailen til sin yngre søster slik at det virker som om de også er inkludert i det jeg er forbanna på! 

Takk gud for at det finnes screenshot! Jeg har ihvertfall bevis på at jeg ikke har skrevet noe som helst om den andre søsteren hans.

Ei venninne av den yngre søsteren har også kjent igjen denne tråden, så det jeg tenker da er at hadde det jeg skrev bare vært bull, hadde det vel heller ikke vært gjenkjenbart.   ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvis den yngste søsteren ikke har vært blant dem, vet hun det vel selv. Du kan jo prate med henne en annen gang, og si hvordan dette har blitt opplevd av dere. Sannsynligvis syns hun ikke heller det er OK.

Skrevet

Dæven, dette er jo enda mer såpeopera enn dramaet i min familie!

Anonymous poster hash: e1ae6...5f9

Skrevet

for en kjip situasjon! Hvis målet var å avreagere og få ut frustrasjon og sinne, så var vel den mailen midt i blinken! Hvis du ønsket at familien skulle høre på det du sa, og muligens ta noe til seg for å endre seg, så tror jeg den mailen lukker muligheten for det desverre! For de fleste, så lukker de vel ørene ganske fort når de får fortalt hvor syk familien deres er, osv. uavhengig av om det er sant eller ikke, og den krasse tonen vil vel putte dem rett i forsvarsposisjon og klar til å angripe tilbake, fremfor refleksjon over om du har rett i det du sier! 

Anonymous poster hash: 3652c...9c8
Skrevet

Denne blir intern men jeg har prøvd å sende melding på tlf. uten respons. Du vil altså ta det på et forum!! Så vær så god:

Jeg har aldri sagt noe galt om min svigermor( som ikke lenger er her) og siden du stalker meg kan du lese en av de mange svigermor-fra-helvete trådene her hvor jeg ALLTID skriver det samme: min svigermor var suveren med mine barn, og det var aldri noe skille på mitt første barn ( med en ennen far) enn hennes ekte barnebarn. Jeg har alltid skrevet at jeg hadde et bedre forhold til henne enn jeg hadde til min egen mor. En gang sa hun til meg at hun syntes det var så godt å se at min mann tok seg like godt av sin stesønn som sin ekte sønn. For det gjør han selv om han aldri ble behandlet slik når han var liten. Min mann har åpnet seg helt og forklart for deg hvordan han hadde det fra han var liten og hva kommer du med? At JEG skriver syke ting på forum! Vel, det er en sannhet med modifikasjoner! Det jeg forklarer i hovedinnlegget er sykt! Det har du helt rett i, men det er sannheten! Slik har det vært for mannen min fra han var liten! Han prøver å forklare deg det og du henger deg opp i EN ting; at jeg skriver det på nett!

Hvorfor kan du ikke gjøre som et vanlig menneske ville gjort? Lest hva din bror faktisk skriver! Prat med han og HØR om hvordan han ble behandlet fra han var liten av! Han var faen meg ute og måkte i 30 minus, dere satt inne og tanta hans måtte ta han inn til seg! Han måtte pelle stein fra potetåkeren hver sommer og kløyvet ved fra han var en neve stor! Hva fikk han for det? Dere fikk nye ting, han (som den uekte slaven) fikk gammelt og brukt. Han fikk aldri ukelønn, som alle andre enda han jobbet på "gården" mer enn noen andre. Han panelerte ei jævla kjellerstue når han var 12 (?) år, for en "bestemor" som hatet han fordi han ikke var hennes ekte barnebarn, han gjorde det fordi han måtte! Han fikk ikke engang ukelønn for det! Hvilken 12 åring gjør noe slikt? Og når han sier slikt til deg svarer du med at det er JEG som er syk, som skriver ting på nett! Du svarer jo ikke på meldinger! Jeg ba deg vise meg alt jeg har skrevet, men du svarer ikke og går til mannen min og sier han skal lese innleggene jeg skriver her for de er så syyyke! Han har lest de. De er syke, men det er sannheten!

Du kom også med to brukernavn jeg har hatt her inne, og sier jeg har de på andre forum også. Vel på f. eks Kvinneguiden og diskusjon.no er det ikke jeg som har de brukernavnene. Det er ganske lett å se da jeg ikke jobber med data og aldri kunne kommet med så intelligente svar som på diskusjon. Ett av navnene hadde jeg på Kvinneguiden, men så meldte jeg meg ut og noen andre tok det. Nå har jeg fått det igjen men er ikke aktiv bortsett fra en tråd om downs og abort! Jeg syntes det er trist at alle som får vite de har fostre som har downs tar abort! Fy skamme meg! Mye bedre å hause opp om det en at din egen bror har blitt behandlet som en slave fra han kunne gå!

Du prøver også å sette han opp mot meg, ved å sende meldinger som : "Hun har skrevet løgner på dette forumet" og du linket til DENNE tråden! Veeeeel, det backfired for han har lest den da jeg la den ut og han har lest alle kommentarene og vi er begge VELDIG glade for at det vi skriver ikke blir sett på som normalt i den "normale" familie! For det var derfor jeg la den ut. Jeg ville høre om andre hadde reagert dersom noe slikt hadde skjedd med deres barn.

Siden du bare kommer med sleivspark til meg på meldinger til han, og nekter å backe opp det du slenger om meg på telefon så tar jeg det her. Vil du ikke det så send heller en melding eller kom innom men slutt å lyv, komme med trussler og prøv å ødelegg mitt forhold til min mann fordi DU ikke takler å høre om hvordan han har hatt det hele tiden! Det er DET saken handler om, ikke om jeg liker bsrn med downs, ikke har sansen for mammabloggere, eller om jeg kommer med ett og annet sleivspark for å få igang en debatt om barneoppdragelse! (Som da er disse syyyyke innleggene du mener han sikkert burde dra fra meg for)!

Skrevet

Må også legge til at : NEI, man tar ikke skittentøysvasken sitt på et anonymforum, men jeg har prøvd å ta kontakt på tlf og alt du gjør er å prøve å sverte meg for mannen min. Jeg ber deg vise hva det er jeg har skrevet som er løgn, og du svarer ikke. Du fortsetter bare å slenge falske anklager mot meg gjennom han. Har du noe å si til meg så ta det med MEG! På telefon, eller kom innom og vis oss hva som er løgn! Jeg står for ALT jeg har skrevet, da får du stå for ditt. Og at du snur dette til å handle om meg er respektløst overfor mannen min, som har åpnet seg opp og fortalt deg hvordan han har hatt det! DET burde du konsentrere deg om, ikke lese gamle innlegg jeg har skrevet om barnegrøt og unge mødre!

Skrevet

Wow! Bare wow!

Anonymous poster hash: 4a4a3...ef8

Skrevet

Hva med å blokkere denne delen av "familien" borte fra alt, ikke oppsøk dem, ikke forvent en dritt, aldri ta kontakt...visk dem ut fra følelsespanelet så godt det lar seg være. Forventer man ingenting er det lettere å håndtere skuffelser..

Anonymous poster hash: 09dac...fc1
Skrevet

Høres ut som at det beste for deg og din familie er å kutte kontakten med disse folkene, HI. De vil dere ikke noe godt. Og livet er ikke verdt å bruke på folk som behandler dere dårlig.

Kutt kontakten og fokuser på din familie som behandler dere som likeverdige <3 Derr trenger ikke all denne dritten i livet deres!

Anonymous poster hash: 39148...792

Skrevet

Helt enig med deg hi. Søsteren høres jo helt skrudd ut og håper hun leser dette og ser at absolutt ingen er enig med at måten de oppfører seg på er normalt!

De burde skamme seg, men det beste for dere er vel å kutte søsteren. Hun er jo helt på bærtur

Anonymous poster hash: 09df6...83e

Skrevet

De er kuttet nå. Helt klart!

En liten smakebit på hva hun forsvarer denne forskjellsbehandlingen med:

Vi var gravide nesten likt. Min egen mor og min svigermor (som jeg aldri har sagt noe negativt om) vasket en del i huset vårt siden jeg hadde kraftige blødninger i svangerskapet og måtte ligge store deler av det. Siste månedene lå jeg hel tiden. Han ble født med ks 5 uker før tiden.

Hun presterer altså å si at MIN mor og hennes mor ikke hjalp henne med sitt hus før hun fødte! DET er forskjellsbehandlingen sin det tenker jeg!!!! 

Skrevet

De er kuttet nå. Helt klart!

En liten smakebit på hva hun forsvarer denne forskjellsbehandlingen med:

Vi var gravide nesten likt. Min egen mor og min svigermor (som jeg aldri har sagt noe negativt om) vasket en del i huset vårt siden jeg hadde kraftige blødninger i svangerskapet og måtte ligge store deler av det. Siste månedene lå jeg hel tiden. Han ble født med ks 5 uker før tiden.

Hun presterer altså å si at MIN mor og hennes mor ikke hjalp henne med sitt hus før hun fødte! DET er forskjellsbehandlingen sin det tenker jeg!!!!

Hvorfor skulle din mor hjelpe henne?

Anonymous poster hash: 39148...792

Skrevet

Skjønner godt at du skrev til de. Og det din mann ble utsatt for er grusomt. Men synes du skal holde deg for god til å fortsette å skrive om de her inne, når de vet om tråden og kanskje andre.

Bare kutt de fullstendig ut. Sånne mennesker vil ikke forstå det, og alle andre har feil. Det spiller ingen rolle hva de sier. Men du får vise at du er bedre enn de, og ikke gå ned på deres nivå.

Anonymous poster hash: b9782...e3b
Skrevet

Skjønner godt at du skrev til de. Og det din mann ble utsatt for er grusomt. Men synes du skal holde deg for god til å fortsette å skrive om de her inne, når de vet om tråden og kanskje andre.

Bare kutt de fullstendig ut. Sånne mennesker vil ikke forstå det, og alle andre har feil. Det spiller ingen rolle hva de sier. Men du får vise at du er bedre enn de, og ikke gå ned på deres nivå.

Anonymous poster hash: b9782...e3b

Jeg vet at jeg ikke burde ta det opp her. Og det skriver jeg også. 

Det er hun som velger å ikke svare på meldingene mine. Jeg har bedt henne ta opp det som gjelder meg med MEG, men hun gjør det ikke. Hun fortsetter å slenge dritt om meg til mannen min og når jeg ber om en forklaring så svarer hun ikke. Dette er det stedet hun tydeligvis bare vil lese det på, så da får hun det som hun vil!

Vil hun ikke er det bare å svare på sms jeg har sendt eller stikke innom en tur! 

Skrevet

Herregud, søsteren hans må jo være klin gal!

Synes du er tøff jeg! Stå opp for mannen din og familien din- står respekt av at du tørr å være så tøff mot klin gale mennesker!

Vær stolt av at du tar denne kampen!

Anonymous poster hash: 8ed70...c93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...