Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #26 Skrevet 25. desember 2014 Da hadde jeg faktisk blitt litt mistenksom. Anonymous poster hash: 48666...ec0 For her inne må det jo bety at han er utro...? Eller? Anonymous poster hash: 45fd1...ba4
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #27 Skrevet 25. desember 2014 Jeg hadde ikke dratt, men det er meg.. Anonymous poster hash: 65c91...5d7
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #28 Skrevet 25. desember 2014 Hadde aldri dratt Anonymous poster hash: 8842d...1fa
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #29 Skrevet 25. desember 2014 Perfekt gave etter min mening. Er jeg nok merkelig å Anonymous poster hash: ce988...df5
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #30 Skrevet 27. desember 2014 Jeg har vært på veldig mange konserter. Både med mindre artister her i landet og verdensstjerner i utlandet med hotell og full pakke. Hadde aldri giddet å dra på noe sånt alene. Anonymous poster hash: 9217f...79a
Gjest Antarctica Skrevet 27. desember 2014 #31 Skrevet 27. desember 2014 Jeg hadde dratt, jeg liker å gjøre sånt både alene og med andre.
Miamimom Skrevet 27. desember 2014 #32 Skrevet 27. desember 2014 Hadde aldri dratt alene, med mindre han vet at du liker det er det en skikkelig merkelig gave!
Ster IL Skrevet 28. desember 2014 #33 Skrevet 28. desember 2014 Jeg var på wembley alene. Det var "tribute to Freddie Mercury "minne for livet.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #34 Skrevet 28. desember 2014 Noen liker å gjøre ting alene, andre ikke. Det som er litt rart er at mannen din ikke vet at du tilhører sistnevnte kategori. Jeg er uansett sikker på at det var godt ment. Anonymous poster hash: 175f9...61d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #35 Skrevet 28. desember 2014 Hehe, omtrent samme gaven som elskeren min kjøpte til konen sin. Alenetid til oss Anonymous poster hash: 54d9f...097
sug lut Skrevet 28. desember 2014 #36 Skrevet 28. desember 2014 Det er jo aleine det er vits i å dra på konsert, du er jo ikke der for å være sosial.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #37 Skrevet 28. desember 2014 Vi kan godt bytte: jeg fikk en automatisk visp! Anonymous poster hash: f85c6...18c
*Miss Marple* Skrevet 28. desember 2014 #38 Skrevet 28. desember 2014 Det er jo aleine det er vits i å dra på konsert, du er jo ikke der for å være sosial. Men det å ha noen å dele opplevelsen med er viktig for meg. Noen å glede seg sammen med og dele begeistring med i ettertid. Jeg hadde ikke reist alene på konsert. Men jeg hadde heller ikke hatt problemer med å si det til mannen. Han er bare ein mann og trenger litt veiledning avogtil 😝
sug lut Skrevet 28. desember 2014 #39 Skrevet 28. desember 2014 Det er jo aleine det er vits i å dra på konsert, du er jo ikke der for å være sosial. Men det å ha noen å dele opplevelsen med er viktig for meg. Noen å glede seg sammen med og dele begeistring med i ettertid. Jeg hadde ikke reist alene på konsert. Men jeg hadde heller ikke hatt problemer med å si det til mannen. Han er bare ein mann og trenger litt veiledning avogtil Jeg vil gjerne slippe å dele - dvs jeg kan gå i nødsfall gå på konsert med et par mennesker som jeg vet er akkurat like fan som meg, og på akkurat samme måte - det vil i praksis si enten en spesiell venninne, eller guttungen - men da med avtale om ikke å ha noe med hverandre å gjøre underveis (jeg går ikke på konsert med sitteplasser).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå