Gå til innhold

Merkelig julegave


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Da hadde jeg faktisk blitt litt mistenksom.

 

Anonymous poster hash: 48666...ec0

For her inne må det jo bety at han er utro...? Eller?

 

 

Anonymous poster hash: 45fd1...ba4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke dratt, men det er meg..

 

Anonymous poster hash: 65c91...5d7

Skrevet

Hadde aldri dratt



Anonymous poster hash: 8842d...1fa
Skrevet

Perfekt gave etter min mening. Er jeg nok merkelig å ;)

 

Anonymous poster hash: ce988...df5

Skrevet

Jeg har vært på veldig mange konserter.

Både med mindre artister her i landet og verdensstjerner i utlandet med hotell og full pakke.

 

Hadde aldri giddet å dra på noe sånt alene.

 



Anonymous poster hash: 9217f...79a
Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg hadde dratt, jeg liker å gjøre sånt både alene og med andre.

Skrevet

Hadde aldri dratt alene, med mindre han vet at du liker det er det en skikkelig merkelig gave!

Skrevet

Jeg var på wembley alene.

Det var "tribute to Freddie Mercury "minne for livet.

Skrevet

Noen liker å gjøre ting alene, andre ikke. Det som er litt rart er at mannen din ikke vet at du tilhører sistnevnte kategori.

Jeg er uansett sikker på at det var godt ment.

 

Anonymous poster hash: 175f9...61d

Skrevet

Hehe, omtrent samme gaven som elskeren min kjøpte til konen sin.

Alenetid til oss :)

 

Anonymous poster hash: 54d9f...097

Skrevet

Det er jo aleine det er vits i å dra på konsert, du er jo ikke der for å være sosial.

Skrevet

Vi kan godt bytte: jeg fikk en automatisk visp!



Anonymous poster hash: f85c6...18c
Skrevet

Det er jo aleine det er vits i å dra på konsert, du er jo ikke der for å være sosial.

Men det å ha noen å dele opplevelsen med er viktig for meg. Noen å glede seg sammen med og dele begeistring med i ettertid.

 

Jeg hadde ikke reist alene på konsert. Men jeg hadde heller ikke hatt problemer med å si det til mannen. Han er bare ein mann og trenger litt veiledning avogtil 😝

Skrevet

 

Det er jo aleine det er vits i å dra på konsert, du er jo ikke der for å være sosial.

Men det å ha noen å dele opplevelsen med er viktig for meg. Noen å glede seg sammen med og dele begeistring med i ettertid.

 

Jeg hadde ikke reist alene på konsert. Men jeg hadde heller ikke hatt problemer med å si det til mannen. Han er bare ein mann og trenger litt veiledning avogtil

 

Jeg vil gjerne slippe å dele - dvs jeg kan gå i nødsfall gå på konsert med et par mennesker som jeg vet er akkurat like fan som meg, og på akkurat samme måte - det vil i praksis si enten en spesiell venninne, eller guttungen - men da med avtale om ikke å ha noe med hverandre å gjøre underveis (jeg går ikke på konsert med sitteplasser).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...