Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Jeg fikk fikk en litt merkelig julegave av min mann: billett til en konsert med en favorittartist, i en by langt unna. Flyreise og hotell dekket. Men bare til meg, ingen andre! Jeg må innrømme at jeg synes det bruker litt stusslig å gå på en konsert på en diger konsertarena alene! min første innskytelse var å sjekke om det var mulig å kjøpe en billett til,men den var dessverre utsolgt. Noen som har erfaring med å gå alene på konsert? Synspunkter på en slik julegave? Anonymous poster hash: 2728d...be2
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Ta deg sammen. Du klarer å dra på konsert alene uten å ha med mannen! Hjelpes meg. Anonymous poster hash: b533d...42e
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 <br />Hørtes litt merkleig ut, ja. Sikker på at han ikke har billetter og reise til seg selv i bakhånd som en overraskelse? Anonymous poster hash: f1f85...045
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Det var vel dyrt da. Kanskje han ikke hadde råd til å dekke alt for to. Snilt av ham å spandere på deg. Anonymous poster hash: 2eaca...b82
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Jeg må innrømme at jeg ikke hadde reist. Jeg liker ikke å reise på slik alene og hadde ikke klart å verken kose meg eller i det hele tatt trives. Så ja det var merkelig.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 Ååååå. For en gave!!!! Heldige du. Anonymous poster hash: 6287d...d1a
smiia Skrevet 25. desember 2014 #8 Skrevet 25. desember 2014 Ta deg sammen. Du klarer å dra på konsert alene uten å ha med mannen! Hjelpes meg. Anonymous poster hash: b533d...42e Hvor står det at hun ikke greier å dra uten mannen? Saken handler om at hun ikke ser for seg at det ville være så festlig å dra på dette helt alene. Alene, som i uten mannen, ei venninne, et familiemedlem etc. HI, sikker på at han ikke har avtalt med ei venninne av deg, evt mannen til ei venninne som har gitt samme gaven? Ellers, tanken er jo veldig god, men jeg er helt enig i at dette ikke hadde vært noe stas å dra på mutters alene.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #9 Skrevet 25. desember 2014 Merkelig? Hva er motivasjonen hans? Er han gjerrig? Vil han ha deg ut en stund for å gjøre sin egen business? Missliker han artisten? Klart du klarer å dra alene, men det er ikke det det handler om. Det handler om felles opplevelser og kjærestetid. Anonymous poster hash: a65f8...e42
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #10 Skrevet 25. desember 2014 Merkelig? Hva er motivasjonen hans? Er han gjerrig? Vil han ha deg ut en stund for å gjøre sin egen business? Missliker han artisten? Klart du klarer å dra alene, men det er ikke det det handler om. Det handler om felles opplevelser og kjærestetid. Anonymous poster hash: a65f8...e42 LOL, kun her på dib. Anonymous poster hash: 2eaca...b82
Mumua Skrevet 25. desember 2014 #12 Skrevet 25. desember 2014 Jeg tenker dette er litt typisk mannfolk (for å dra alle over en kam), han har muligens ikke tenkt over at noen synes det er litt merkelig\kjipt\ubehagelig å skulle reise på noe sånt alene. Jeg hadde glatt dratt, siden jeg elsker å gjøre ting for meg selv, men om jeg hadde gitt det i gave til noen ville jeg sørget for 2 billetter så noen kunne blitt med. De fleste liker bedre å gjøre slikt sammen med andre.
Ileus Skrevet 25. desember 2014 #13 Skrevet 25. desember 2014 Hvilken artist? Sjekk om det er noen du kjenner som skal på samme konsert.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #14 Skrevet 25. desember 2014 Da hadde jeg faktisk blitt litt mistenksom. Anonymous poster hash: 48666...ec0
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #15 Skrevet 25. desember 2014 Jeg hadde sikkert reist, men kjipt å dra på konsert uten å ha noen å dele opplevelsen med. Merkelig at han ikke kjøpte billett til seg selv også eller en ekstra så du kunne tatt med en venninne. Anonymous poster hash: 437f3...7a8
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #16 Skrevet 25. desember 2014 Tenk å reise bort helt alene! Fantastisk, hadde jeg syntes det hadde vært. Anonymous poster hash: 503fe...858
MammantilNurket Skrevet 25. desember 2014 #17 Skrevet 25. desember 2014 Høres herlig ut! Kos deg masse og nyt alenetiden
aanonym Skrevet 25. desember 2014 #18 Skrevet 25. desember 2014 Takk for synspunkter. Det pussige er jo at jeg absolutt ikke er noe konsertmenneske i det hele tatt, går nesten aldri på slikt. Men, dere som har vært på de aller største konsertarenaene, hvordan er det å gå dit alene? Er det noen som gjør det, egentlig?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #19 Skrevet 25. desember 2014 Det er merkelig at mannen din ikke kjenner deg så godt som han burde. For da hadde han vel visst at alenetur ikke er helt din stil. Slik er ikke jeg heller, og jeg hadde aldri dratt alene. Så der hadde isåfall bommet kraftig. Anonymous poster hash: 3d831...558
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #20 Skrevet 25. desember 2014 Jeg hadde aldri dratt alene og hadde blitt lei meg for at han ikke kjente meg bedre. Hadde solgt billetten. Anonymous poster hash: c51b1...23d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #21 Skrevet 25. desember 2014 aanonym, on 25 Dec 2014 - 21:30, said: Takk for synspunkter. Det pussige er jo at jeg absolutt ikke er noe konsertmenneske i det hele tatt, går nesten aldri på slikt. Men, dere som har vært på de aller største konsertarenaene, hvordan er det å gå dit alene? Er det noen som gjør det, egentlig? Jeg har vært på en stor konsertareane i en stor by i utlandet. Mye folk og trengsler for å komme inn som kan oppleves litt ubehagelig når en er alene. Også greit å ha selskap når en skal derfra. Jeg var glad jeg hadde ei venninne med og hadde nok ikke bestilt billett alene. Dersom jeg hadde fått billett i gave tror jeg at jeg hadde reist, men jeg synes likevel det er litt merkelig. Det er en opplevelse en helst ville dele. Anonymous poster hash: f1f85...045
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. desember 2014 #22 Skrevet 25. desember 2014 Den hadde jeg solgt glatt videre! Alle klarer å reise på konsert alene og på storby alene, men hvem gidder det? Hadde bestilt EEG asap til min bedre halvdel om jeg hadde fått det. Ut å spise alene, sove på hotell alene og dra på konsert alene? Ikke for at det er en vanskelig prosess men herregud så kjedelig?
Storebror & Lillebror Skrevet 25. desember 2014 #23 Skrevet 25. desember 2014 Da ville jeg booket om til dobbeltrom. Så ville jeg solgt konsertbilletten (om det ikke er mulig å få tak i en til) og lagt pengene fra salget i en ekstra flybillett til ei venninne, og spleiset på resten av flybilletten.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #24 Skrevet 25. desember 2014 Han vil nok ha deg vekk så han kan gjøre hva han vil haha 🙊 Neida 😉 Anonymous poster hash: 18446...1ed
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #25 Skrevet 25. desember 2014 Kleint og kjedelig å dra alene på konsert. Noen opplevelser er mer hyggelig å dele med andre, og dette er en. Jeg syns det var en merkelig gave. Anonymous poster hash: 54a1e...d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå