Gå til innhold

Interiøret til fotballfrue...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes hun har et flott hjem! Veldig lekkert og stilrent.

Digger sofabordet, men herregud for et mareritt det kommer til å bli å holde rent når datteren blir litt større...

Men fint har hun det! Anonymous poster hash: 13dfb...1c5

Hun skal jo være en pyntedukke, ett tilbehør, hun skal ikke grise hunAnonymous poster hash: f1426...18d

Hvorfor er du så slem og bitter? Kjenner du Caroline Berg Eriksen personlig eller har du for vane å dømme mennesker du ikke kjenner?

Anonymous poster hash: 3c072...df4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del blir det alt for ensfarget og kjedelig, elsker noen av møblene hennes, men det ser alt for sterilt ut for meg. :)

Skrevet

Stilen er ok, er jo ikke stygt. Mange har det rotete og direkte stygt hjemme, det har jo ikke hun. Men kjedelig er jeg veldig enig i at det er. Veldig intetsigende. Er liksom ikke noe man virkelig legger merke til, alt er litt blast. Beige og anonymt.

Anonymous poster hash: c5a5a...4f4

Skrevet

... hvor mange her ville ha kopiert stilen? Jeg syns det er en ganske gammelmodig stil som jeg forbinder med folk som har bikka 70-årsalderen. Litt rart å se en så ung familie i et slikt interiør. (Og det er ikke noe galt m det, jeg er bare nysgjerrig på hva dere andre som er innom bloggen syns)

Anonymous poster hash: 279c5...1fd

Ikke jeg, men hurra for at vi alle ikke har lik stil.

Tenk å komme inn i naboen sin stue som hadde vært prikk lik din da? Nei det hadde ikke vært noe særlig ;)

Skrevet

Syns interiøret er litt kjedelig, det er ingen wow effekter. Mest sannsynlig i mangel på bruk av andre farger enn hvitt og beige. Med litt flere farger i interiøret, noe oppfriskende kunst på veggene og noen antikke møbler kunne interiøret blitt veldig likt slik jeg liker det. ( men det er jo hun som skal like det, ikke jeg ;) )

Anonymous poster hash: f7895...579

Skrevet

Lite klikk på bloggen din i dag, Caroline? Nice try.

Anonymous poster hash: d689c...e9d

Hehe, ditto;-) jeg er nok så langt unna Caroline som det går an å komme. Hun hadde vel heller ikke kalt sitt eget interiør gammelmodig? Litt festlig at man knapt kan kommentere en blogg her uten å mistenkes for å være bloggeren selv. Eller kanskje du er Caroline og prøver å parkere hele innlegget mitt? ;-)

Men lurer fortsatt på hva andre syns, jeg syns det er snodig med sølvpotter, trestatuer og pynteputer av den typen når du ikke en gang har fylt 30.

Tror hun prøver å få det til å se litt herskapsaktig ut, med moderne amerikans touch. Funker veldig dårlig og ser rett og slett smakløst og billig ut. Nå har jeg endel år på meg innenfor interiørbransjen, og det blir ikke hun som vinner prisen for "mest spennende og personlig stil" for å si det sånn. Sannheten er at mange ler litt av stilen hennes, særlig i Danmark, der de er mye lengre fremme på interiør enn oss;)

Anonymous poster hash: 6160c...dfe

Og jeg ler litt av de i Danmark som sitter å ler av andres stilvalg. Tåpelig!

Anonymous poster hash: 1f69b...7b6

Skrevet

Hvis jeg hadde lagt ut bilder av hjemmet mitt på nettet hadde jeg tatt det for gitt at stilen min ikke hadde falt i smak hos alle. Vi mennesker har nå en gang ulike preferanser, og godt er det. Så jeg syns det bør være innafor å diskutere om noe man har sett på nett er pent eller ei. Jeg syns fotballfrua har god stilsans når det gjelder klær og da forundrer det meg oppriktig at hjemmet hennes ser ut som hjemmet til grandtante Gunda.

Skrevet

De siste bildene fra fotballfrues hjem viser et iskaldt og sterilt kataloghjem. Fy fader, noe så upersonlig. 

Jeg kunne ikke bodd i noe sånt. 

Anonymous poster hash: d689c...e9d
Skrevet

Jeg elsker stilen hennes og kopierer nå etter henne😊 tror dere som kritiserer henne er misunnelige jeg....

Anonymous poster hash: 810da...7f7

Skrevet

Og sjekk hoppet hun gjorde på antall lesere siste døgn... Dere er lettlurte! 

Anonymous poster hash: e76aa...a9d
Skrevet

Likte det bedre sånn som det så ut før! Det nye sølvfargede salongbordet er, i mine øyne, grusomt stygt! Det samme er skrivebordet hennes.

Anonymous poster hash: 75d2a...1d3
Skrevet

Pleier ikke kommentere innlegg om blogger.

Men synes hun har det fint jeg. Det jeg synes er litt morsomt er at huset ser så stort ut på bildene.

Har sett det på tv. Husker ikke om det var på 'dama til...' eller 4 stjerners middag. Men der ser en at huset ikke er så stort, faktisk ganske lite.

Litt som boligannonser som bruker vidvinkel og forstørrer rommene.

Anonymous poster hash: 4af77...dc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...