Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 ... hvor mange her ville ha kopiert stilen? Jeg syns det er en ganske gammelmodig stil som jeg forbinder med folk som har bikka 70-årsalderen. Litt rart å se en så ung familie i et slikt interiør. (Og det er ikke noe galt m det, jeg er bare nysgjerrig på hva dere andre som er innom bloggen syns) Anonymous poster hash: 279c5...1fd
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Lite klikk på bloggen din i dag, Caroline? Nice try. Anonymous poster hash: d689c...e9d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Lite klikk på bloggen din i dag, Caroline? Nice try. Anonymous poster hash: d689c...e9d Hehe, ditto;-) jeg er nok så langt unna Caroline som det går an å komme. Hun hadde vel heller ikke kalt sitt eget interiør gammelmodig? Litt festlig at man knapt kan kommentere en blogg her uten å mistenkes for å være bloggeren selv. Eller kanskje du er Caroline og prøver å parkere hele innlegget mitt? ;-) Men lurer fortsatt på hva andre syns, jeg syns det er snodig med sølvpotter, trestatuer og pynteputer av den typen når du ikke en gang har fylt 30. Anonymous poster hash: 279c5...1fd
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 tacky Anonymous poster hash: e76aa...a9d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Lite klikk på bloggen din i dag, Caroline? Nice try. Anonymous poster hash: d689c...e9d Hehe, ditto;-) jeg er nok så langt unna Caroline som det går an å komme. Hun hadde vel heller ikke kalt sitt eget interiør gammelmodig? Litt festlig at man knapt kan kommentere en blogg her uten å mistenkes for å være bloggeren selv. Eller kanskje du er Caroline og prøver å parkere hele innlegget mitt? ;-) Men lurer fortsatt på hva andre syns, jeg syns det er snodig med sølvpotter, trestatuer og pynteputer av den typen når du ikke en gang har fylt 30. Anonymous poster hash: 279c5...1fd Tror hun prøver å få det til å se litt herskapsaktig ut, med moderne amerikans touch. Funker veldig dårlig og ser rett og slett smakløst og billig ut. Nå har jeg endel år på meg innenfor interiørbransjen, og det blir ikke hun som vinner prisen for "mest spennende og personlig stil" for å si det sånn. Sannheten er at mange ler litt av stilen hennes, særlig i Danmark, der de er mye lengre fremme på interiør enn oss;) Anonymous poster hash: 6160c...dfe
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 Ser smakløst og billig ut ja. Men hun fikk det jo sponset, og hun elsker jo alt som er gratis så daaaa så. Anonymous poster hash: c5530...874
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #7 Skrevet 25. desember 2014 Jeg syntes hun har en fin stil, og jeg syntes det er dårlig gjort av dere å disse stilen hennes. Hun er et menneske bak bloggen og et medmenneske. Hvis du ikke kunne sagt det til din venninne, så kan du holde deg for god til å si det her inne også. Respekter andre og fei for din egen dør. Anonymous poster hash: b07eb...f28
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #8 Skrevet 25. desember 2014 Hvorfor gjøre narr av stilen til andre? Det sies at folk som prater slik om andre gjør det for å hevde seg selv. De som har behov for å hevde seg selv ved å tråkke på andre…ja, de har ofte lav selvfølelse. Anonymous poster hash: 1494b...b77
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #9 Skrevet 25. desember 2014 Det er jo "stilfult", selv om det er veldig langt fra min stil. Interiøret passer sammen, og det ser ut som et "pent og ordentlig" hjem. Altfor pent og ordentlig til å bli koselig, men det er min mening. Jeg synes stilen er forferdelig, men det er jo en smaksak. Anonymous poster hash: 915a0...0b5
*Miss Marple* Skrevet 25. desember 2014 #10 Skrevet 25. desember 2014 Jeg syns de har det koselig selv om det ikke er min stil. Vil ikke kalle det gammelmodig da, fine lyse farger og fine detaljer. Og hva slags mennesker er det egentlig som ler av andres hjem (ref hun 'interiørbevisste' over her)? Det syns jeg høres virkelig umodent ut.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #11 Skrevet 25. desember 2014 Hvorfor gjøre narr av stilen til andre? Det sies at folk som prater slik om andre gjør det for å hevde seg selv. De som har behov for å hevde seg selv ved å tråkke på andre…ja, de har ofte lav selvfølelse. Anonymous poster hash: 1494b...b77 Hun driver en blogg med interiør, mote og trening, da må det da være lov å diskutere interiøret hennes og ha en mening om hvorvidt det er fint, gammelmodig, herskapelig, moderne, umoderne, personlig, upersonlig osv. Når vi diskuterer en sofa fra Bohus, en kjole fra HM, eller hva det måtte være så er det jo smak og behag det går på. Er ikke mobbing eller å gjøre narr av når noen mener noe annet. Og slike diskusjoner må en blogger tåle altså. Anonymous poster hash: 9c8ed...54f
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #12 Skrevet 25. desember 2014 Jeg liker å ha det pent, men har ikke funnet noen ideer derfra for å si det sånn. Kjerring for alderen, likt de som nærmer seg 50. Anonymous poster hash: 5f08f...4e0
Gjest Minnieropptatt Skrevet 25. desember 2014 #13 Skrevet 25. desember 2014 Hvorfor gjøre narr av stilen til andre? Det sies at folk som prater slik om andre gjør det for å hevde seg selv. De som har behov for å hevde seg selv ved å tråkke på andre…ja, de har ofte lav selvfølelse. Anonymous poster hash: 1494b...b77 Hun driver en blogg med interiør, mote og trening, da må det da være lov å diskutere interiøret hennes og ha en mening om hvorvidt det er fint, gammelmodig, herskapelig, moderne, umoderne, personlig, upersonlig osv. Når vi diskuterer en sofa fra Bohus, en kjole fra HM, eller hva det måtte være så er det jo smak og behag det går på. Er ikke mobbing eller å gjøre narr av når noen mener noe annet. Og slike diskusjoner må en blogger tåle altså. Anonymous poster hash: 9c8ed...54f At bloggen blant annet er en interiørblogg, er å ta litt vel hardt i synes jeg. Det er sannelig ikke ofte vi ser huset og møblene på den måten som var i innlegget her om dagen. Synes det er fint i huset hennes jeg. Men hvordan hun skal klare å holde det hvite hvitt, er for meg en gåte. Kan hende det går bra å vaske det.
Elsker livet Skrevet 25. desember 2014 #14 Skrevet 25. desember 2014 Jeg syns det er stiltfult, rent og pent, men ikke min smak. Den er mer i min mors gate, men der er det litt flere ting, og det syns jeg den type interiør krever.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #15 Skrevet 25. desember 2014 Lite klikk på bloggen din i dag, Caroline? Nice try. Anonymous poster hash: d689c...e9d Hehe, ditto;-) jeg er nok så langt unna Caroline som det går an å komme. Hun hadde vel heller ikke kalt sitt eget interiør gammelmodig? Litt festlig at man knapt kan kommentere en blogg her uten å mistenkes for å være bloggeren selv. Eller kanskje du er Caroline og prøver å parkere hele innlegget mitt? ;-) Men lurer fortsatt på hva andre syns, jeg syns det er snodig med sølvpotter, trestatuer og pynteputer av den typen når du ikke en gang har fylt 30. Anonymous poster hash: 279c5...1fd Tror hun prøver å få det til å se litt herskapsaktig ut, med moderne amerikans touch. Funker veldig dårlig og ser rett og slett smakløst og billig ut. Nå har jeg endel år på meg innenfor interiørbransjen, og det blir ikke hun som vinner prisen for "mest spennende og personlig stil" for å si det sånn. Sannheten er at mange ler litt av stilen hennes, særlig i Danmark, der de er mye lengre fremme på interiør enn oss;) Anonymous poster hash: 6160c...dfe Hva menes med "lenger fremme innen interiør "? Synte bare det hørtes veldig rart ut. Interiør er vel mye smak og behag og det endrer seg ofte. Kan liksom ikke skjønne hvorfor Danmark skulle være lenger fremme innen det. Det er ikke snakk om at de har kommet lenger enn oss i forskning på sykdommer, miljø osv, men at de ha endret stil raskere/før det som er normalt her.. Anonymous poster hash: cce05...427
smurfis Skrevet 25. desember 2014 #16 Skrevet 25. desember 2014 Herregud, klart det er fint der! Er vel ikke veldig mange som vinner priser for ineriøret sitt! Ikke min stil, jeg liker det (er nok) litt mer tilfeldig enn hva de har det, litt arvet, litt ikea, mye barnekunst og noe kjøpt på finn. Men jeg må si at jeg synes stuebordet hennes er forferdelig, helt grusomt, men så hater jeg glatte flater, og med de beina så ser det ut som en kjempestor bille. men sitter her selv med en gammelt furubord fra åttitallet, så regner med at mange vil synes mitt er grusomt også. I tillegg liker jeg ikke spisestuestolene hennes. Ellers, rent, pent og mange fine ting og tang :-)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #17 Skrevet 25. desember 2014 Jeg syntes hun har en fin stil, og jeg syntes det er dårlig gjort av dere å disse stilen hennes. Hun er et menneske bak bloggen og et medmenneske. Hvis du ikke kunne sagt det til din venninne, så kan du holde deg for god til å si det her inne også. Respekter andre og fei for din egen dør. Anonymous poster hash: b07eb...f28 Jeg har aldri hatt noe imot fotballfrue, digger klesstilen. men kunne aldri hatt det sånn hjemme. Og det hadde jeg ikke hatt noe problem med å si til en venninne. Har faktisk en venninne med samme stil som henne, og vi sier det til hverandre at vi har helt forskjellig stil. men syns jo hun hr det fint likevel.. hennes stil er jo gjennomført selv om jeg ikke ville hatt det sånn selv Anonymous poster hash: ed959...e6f
Miss Honey Skrevet 25. desember 2014 #18 Skrevet 25. desember 2014 Herregud, klart det er fint der! Er vel ikke veldig mange som vinner priser for ineriøret sitt! Ikke min stil, jeg liker det (er nok) litt mer tilfeldig enn hva de har det, litt arvet, litt ikea, mye barnekunst og noe kjøpt på finn. Men jeg må si at jeg synes stuebordet hennes er forferdelig, helt grusomt, men så hater jeg glatte flater, og med de beina så ser det ut som en kjempestor bille. men sitter her selv med en gammelt furubord fra åttitallet, så regner med at mange vil synes mitt er grusomt også. I tillegg liker jeg ikke spisestuestolene hennes. Ellers, rent, pent og mange fine ting og tang :-) Enig! Hun har det fint, men kunne aldri hatt den stilen selv. Og det stuebordet er grusomt Men altså nå er stilen min helt motsatt fra hennes. Jeg har et gammelt teak-bord fra hytta som ingen ville ha lenger. Litt retro med litt design. liker ikke de blanke og lyse tingene
BareMas Skrevet 25. desember 2014 #19 Skrevet 25. desember 2014 Jeg synes det er blast og kjedelig, upersonlig. Og det stuebordet hun nå har er i mine øyne ett bomkjøp. MEN hun er veldig flink med styling, f.eks dekking av bord til selskap, da er det pent, stilrent, personlig og helt i tråd med hva slags selskap det er.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #20 Skrevet 25. desember 2014 Når absolutt ALT på bloggen, fra Nelias ettårsgave, alle møblene, alle antrekkene hun viser frem til alt hun tipser om som man måååå ha til babyen er sponset. Altså ikke hennes personlige ring, men ting hun får betalt for å vise frem. Da må det jammen være lov å diskutere det man presenteres for. Anonymous poster hash: c5530...874
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #21 Skrevet 25. desember 2014 Jeg synes det er blast og kjedelig, upersonlig. Og det stuebordet hun nå har er i mine øyne ett bomkjøp. MEN hun er veldig flink med styling, f.eks dekking av bord til selskap, da er det pent, stilrent, personlig og helt i tråd med hva slags selskap det er. Kjøp? Full spons fra TM design. Anonymous poster hash: c5530...874
BareMas Skrevet 25. desember 2014 #22 Skrevet 25. desember 2014 Jeg synes det er blast og kjedelig, upersonlig. Og det stuebordet hun nå har er i mine øyne ett bomkjøp. MEN hun er veldig flink med styling, f.eks dekking av bord til selskap, da er det pent, stilrent, personlig og helt i tråd med hva slags selskap det er. Kjøp? Full spons fra TM design. Anonymous poster hash: c5530...874 Samme det vel, bordet er likefullt grelt!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #23 Skrevet 25. desember 2014 Lite klikk på bloggen din i dag, Caroline? Nice try.Anonymous poster hash: d689c...e9d Hehe, ditto;-) jeg er nok så langt unna Caroline som det går an å komme. Hun hadde vel heller ikke kalt sitt eget interiør gammelmodig? Litt festlig at man knapt kan kommentere en blogg her uten å mistenkes for å være bloggeren selv. Eller kanskje du er Caroline og prøver å parkere hele innlegget mitt? ;-) Men lurer fortsatt på hva andre syns, jeg syns det er snodig med sølvpotter, trestatuer og pynteputer av den typen når du ikke en gang har fylt 30. Anonymous poster hash: 279c5...1fd Tror hun prøver å få det til å se litt herskapsaktig ut, med moderne amerikans touch. Funker veldig dårlig og ser rett og slett smakløst og billig ut. Nå har jeg endel år på meg innenfor interiørbransjen, og det blir ikke hun som vinner prisen for "mest spennende og personlig stil" for å si det sånn. Sannheten er at mange ler litt av stilen hennes, særlig i Danmark, der de er mye lengre fremme på interiør enn oss;)Anonymous poster hash: 6160c...dfe Lengre fremme på interiør enn oss? Det må være dagens kommentar...handler det ikke mer om å ha sin egen stil og å like den, enn å tenke til hva som er in og moderne? Fy fader så uselvstendige mange er. Anonymous poster hash: 2f7f4...b70
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #24 Skrevet 25. desember 2014 Jeg synes hun har et flott hjem! Veldig lekkert og stilrent. Digger sofabordet, men herregud for et mareritt det kommer til å bli å holde rent når datteren blir litt større... Men fint har hun det! Anonymous poster hash: 13dfb...1c5
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #25 Skrevet 25. desember 2014 Jeg synes hun har et flott hjem! Veldig lekkert og stilrent. Digger sofabordet, men herregud for et mareritt det kommer til å bli å holde rent når datteren blir litt større... Men fint har hun det! Anonymous poster hash: 13dfb...1c5 Hun skal jo være en pyntedukke, ett tilbehør, hun skal ikke grise hun Anonymous poster hash: f1426...18d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå