Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #51 Skrevet 26. desember 2014 Hun ene ble mest glad for en pysj. Ei anna ble mest glad for ett instrument. Hun eldste ble mest glad for en pakkelapp. Helt i ekstase da hun leste pakkelappen. Innholdet i pakken falt ikke helt i smak da hun ikke liker sjokolade, men da jeg sa hun kunne ha den på rommet og tilby vennene sine så var det en super gave. Hun siste ble mest glad for ett smykke jeg hadde funnet til 5kr som en av søsknene gav. Gubben ble litt snurt da, for tv han og bestemor hadde kjøpt fikk ikke like stort gledeshyl. Så nå har han bestemt seg for å finne små gaver gjennom hele året, små ting som kan treffe slik som smykket jeg fant blandt annet. Og glemte igrunn lue mannen og de to eldste fikk. De hylte så høye at kattene løp og gjemte seg. Anonymous poster hash: 7a97d...7ba
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #52 Skrevet 26. desember 2014 Drømmefanger. 5 åring. Anonymous poster hash: 79697...f83
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #53 Skrevet 26. desember 2014 Min fikk ett askepottslott som ble veldig populært og "let it go" ting som hun så fint kaller det Anonymous poster hash: 9c33f...92d Haha.. det sier min treåring også. Kaller filmen, musikken, sengetøy og dukker fir 'let it go!' Har kun filmen sjøl da... Anonymous poster hash: d35ce...a00 Min lille jente kaller også alt "let it go". Hun fikk let it go-truser, let it go-spill og let it go-lue Anonymous poster hash: b3871...d48
prekæs Skrevet 26. desember 2014 #55 Skrevet 26. desember 2014 Keyboard til å koble til macen, regner jeg med, siden han lagde musikk i hele går, var også fornøyd med Kaptein supertruse bøkene han fikk.
Anonym bruker 1000 Skrevet 26. desember 2014 #56 Skrevet 26. desember 2014 han ble veldig glad for alt med jake fra disney junior og en bil til 100kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå