Gå til innhold

Hva ble barna deres mest glade for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 åringen ble glad for alt. Men mest fornøyd med alle klærne hun fikk. Alle som hadde kjøpt klær hadde truffet 100 % på stilen hennes.

Anonymous poster hash: 1521e...c01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fikk ett askepottslott som ble veldig populært og "let it go" ting som hun så fint kaller det

Anonymous poster hash: 9c33f...92d

Haha.. det sier min treåring også.

Kaller filmen, musikken, sengetøy og dukker fir 'let it go!'

Har kun filmen sjøl da...

Anonymous poster hash: d35ce...a00

Skrevet

Elsakjolen + hansker + sko. Hun ville gjerne sove i det :)

Hun ble glad for alt hun fikk da :)

Anonymous poster hash: 8b89e...8d7
Skrevet

Fugl Fønix chima lego og Den storr minecraft pakken. Ble også veldig veldig glad for spidermanlego, stor agentlegobuss, skylanders startpakke, supermario wii u spill , lego ds spill. Det andre barnet. Prinsessekjole og krone , kaptein sabeltannskute med langemann og kaptein sabeltann, politilego, playmobil brannstasjon og stor brannbil , lego duplo hus. De ble gladd for alt da selvfølgelig. Klær og annet og men disse tingene her hadde vært store ønsker 💜

Anonymous poster hash: f01fc...ee8

Skrevet

Jentungen fikk enorme mengder looms som hu omtrent besvimte av. Sønnen fikk masse lego som han sitter å bygger nå :)

Nøyaktig det samme som mine! Var så mye looms at farmoren måtte ha den ene Stord boksen stående - hadde blitt for mye å ha hjemme.

Og Lego har blitt bygget siden han fikk i går, he he.

Skrevet

Ikke Stord, men STORE.

Skrevet

Her ble gutten mest glad for et brettspill. Jenta en pysj, taurielkostyme og en pil og bue, selvom begge viste glede for alt de fikk.

Anonymous poster hash: bcf4a...fc2

De var veldig fornøyd med alt! 7-åringen fikk nettbrett, noe han har ønsket seg lenge, så han er iallfall mest fornøyd med den! 4-åringen ble mer fornøyd med ny vinterdress enn den store legopakka han fikk! Haha!;)

Anonymous poster hash: dfdc3...6a1

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jentungen fikk enorme mengder looms som hu omtrent besvimte av. Sønnen fikk masse lego som han sitter å bygger nå :)

Nøyaktig det samme som mine! Var så mye looms at farmoren måtte ha den ene Stord boksen stående - hadde blitt for mye å ha hjemme.

Og Lego har blitt bygget siden han fikk i går, he he.

Tenk at gummistrikk kan gjøre så mye :-) det bygges her og :-) Så deilig å se så glade barn som koser seg med det de har fått :-)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Robothunden og en sånn Xenoskapning :)  Men han ble veldig glad for det andre han fikk også :)

Skrevet

Gavene som begeistret mest hos jenta på 5,5 år var en fjernstyrt bil og et armbåndsur 😄

Anonymous poster hash: b528f...d29

Skrevet

Begge mine ble veldig glad for absolutt alt de fikk! Og jeg er veldig fornøyd med alt de fikk. Forholdsvis få gaver men kun ting som var ønsket. Det som slo best an var en playmoborg som 7 åringen fikk og jenta på 4 var i himmelen etter å ha fått det hun ønsket seg aller aller mest, de blå hanskene til Elsa fra Frost:-)

Skrevet

11-åringen ble mest glad for lekehunden og 8-åringen bøe mest glad for FIFA 15 :)

Minsten er 1,5 år og ble glad for alt, men har lekt mest med et aktivitetsbord og en xylofon.

Anonymous poster hash: 6b571...ed3

Var det du som spurte tidligere om en 11-åring kunne få en lekehund? Isåfall - superkoselig å lese at hun fikk den og at det ble favoritten :-)

Skrevet

8 åringen nettbrett og 14 åringen Man United drakt.

Anonymous poster hash: bc15f...7df

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Fellesgaver faktisk. Ishockeybordet elsker de.:)

Skrevet

4åringen gikk i taket av en 200-lapp...hahaha...

...ellers var d vel Elsa-kjole & parykk som var sværest :)

Anonymous poster hash: 7074c...327

Skrevet

13 åringen ble mest glad for headsett med mikrofon.

11 åringen jublet vilt for Ronaldo sokker, men ble nok mest glad for keeperhansker og fotballkort.

9 åringen fikk Barcelona drakt, og den har sitti på siden i går kveld. Fotballene var også en stor hit.

Minste på 2 la seg med gule fotballsko og kuryggesekk i går kveld. Tok det av da han hadde sovnet. :-)

Anonymous poster hash: 5b6ff...ed8

Skrevet

De to eldste fikk brann og politistasjon, så i dag har jeg bygget lego og spist. Vi har sittet sammen og kost oss. Minste fikk playmobilpolitistasjon som han har lekt med i hele dag!

Veldig fornøyd med at gavene fra oss traff så godt!

Anonymous poster hash: db60f...745

Skrevet

Duplo tog som går på batterier, toget toget! ! Er 22 mnd

Anonymous poster hash: 1df98...ddd

Skrevet

Briodeler og lego city et eller annet:)

Anonymous poster hash: 0e52c...d05

Skrevet

Gutten vår på 4,5 har lekt utrolig mye med leken som fulgte med Donaldbladet han fikk i julestrømpen... ;-)

Han er også veldig fornøyd med en heisekran med fjernkontroll og et rollercopter

Anonymous poster hash: 79455...d36

Skrevet

Eldste ble utrolig glad for en FurReal hund hun fikk! Og yngste ble kjempeglad for en dukke. :)

Anonymous poster hash: 04054...4a6

Skrevet

IPad, iPhone og dockingstasjon,

Skrevet

De to eldste fikk brann og politistasjon, så i dag har jeg bygget lego og spist. Vi har sittet sammen og kost oss. Minste fikk playmobilpolitistasjon som han har lekt med i hele dag!

Veldig fornøyd med at gavene fra oss traff så godt!

Anonymous poster hash: db60f...745

Det bør jo ikke komme som noen overraskelse at gavene du har kjøpt til dine egne barn slår an...

Anonymous poster hash: e3de1...db0

Skrevet

Jenta mi på 4 år sa at det beste med julekvelden var at hun fant mandelen i riskremen og vant marsipangrisen.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...