Gå til innhold

Har fotballfrue...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kan jo ha tatt mange ulike bilder i løpet av en helg og legge dem ut som om de var tatt samme dag.

 

Det gjorde hun jo da hun var gravid, hun hadde mye større mage i virkeligheten enn på "dagens bilde"

 

Anonymous poster hash: 22d16...825

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har poser under øya.. det er eneste forskjellen jeg ser

Skrevet

Herregud hu dama er blitt så innmari boring ... So last year 😂 at folk i det hele tatt bryr seg

 

Anonymous poster hash: ec5eb...cb8

Skrevet

Og forøvrig.....caroline berg eriksen er ikke bedre enn noen andre, hun er ikke mer velykket enn andre, hun har ikke ett bedre ekteskap enn andre.

 

JEG har også verdens vakreste datter. JEG er også gift med verdens beste mann. Rart med det gitt.

 

Ikke er hun penere enn andre heller. Hun er en heilt vanlig dame, hverken mer eller mindre.

 

Men EN ting luter jeg på......det nye salongbordet hennes....ser er blankpolert og lekkert......har du sett det ? Hvordan er det mulig med en ettåring i hus?????

 

Anonymous poster hash: 85b51...72b

Skrevet

Og forøvrig.....caroline berg eriksen er ikke bedre enn noen andre, hun er ikke mer velykket enn andre, hun har ikke ett bedre ekteskap enn andre.

 

JEG har også verdens vakreste datter. JEG er også gift med verdens beste mann. Rart med det gitt.

 

Ikke er hun penere enn andre heller. Hun er en heilt vanlig dame, hverken mer eller mindre.

 

Men EN ting luter jeg på......det nye salongbordet hennes....ser er blankpolert og lekkert......har du sett det ? Hvordan er det mulig med en ettåring i hus?????

 

Anonymous poster hash: 85b51...72b

Salongbordet var grusomt, fy så grusomt det var. 

 

Anonymous poster hash: 9ee33...3b6

Skrevet

På bilde fire i innlegget med overskriften breathe så er handa hennes bare ekkel. Ser ut som hånda til en gammel dame. Har sett henne i virkeligheten og hun er ikke til å kjenne igjen. Kjente henne kun igjen pga at hun var sammen med LK.

Skrevet

Synes oppriktig synd på henne. Hun er bare en liten stakkars pike som lever og ånder for bekreftelse fra andre. Ville ikke byttet, jeg setter pris på å ha et liv for meg selv. 



Anonymous poster hash: 53a0e...979
Skrevet

 

Jenta er utrolig flott, men hvordan er kvaliteten på det som fremstilles? Hvor gøy er det å gjøre ting når mannen eller hun må fly rundt med kamera? Er det ikke pinlig inne på restauranter å ta bilde av matasjetten?

Dokumentere alt du gjør? For bak hvert av disse perfekte bildene er det jo et drøss av ubrukelige bilder.

Lurer på ekte hvordan de gjør det, sier hun ta bilde av meg, ta bilde av meg her, så er det inn med magen, opp med beinet og ut med haka?

 

Han faren der ser virkelig mindre fornøyd ut.

De er sikkert veldig hyggelige, normale mennesker, men det er så oppstilt! Alle ser jo at det der er spill for galleriet!

Tjener hun ikke et par millioner i året da? Tipper mannen synes det er verdt noen oppstilte bilder i døgnet for...

 

Anonymous poster hash: ce2ca...dca

Altså du kan tjene mye på så mangt, men er det verdt det?

Så mye kritikk og sikkert halvparten av leserne gjør det av underholdning, ikke av fascinasjon.

Vet godt hvordan jeg kunne tjent ekstra i året her også, men summen av delene vil da gå i minus.

Skrevet

På bilde fire i innlegget med overskriften breathe så er handa hennes bare ekkel. Ser ut som hånda til en gammel dame. Har sett henne i virkeligheten og hun er ikke til å kjenne igjen. Kjente henne kun igjen pga at hun var sammen med LK.

😮😮

 

Anonymous poster hash: cf67a...754

Skrevet

På bilde fire i innlegget med overskriften breathe så er handa hennes bare ekkel. Ser ut som hånda til en gammel dame. Har sett henne i virkeligheten og hun er ikke til å kjenne igjen. Kjente henne kun igjen pga at hun var sammen med LK.

Merkelig, jeg var naboen deres før og så henne nesten daglig. Syns hun så prikk lik ut. Dette er noen år siden da, og de gamle bildene var hakket mer naturlige enn de hun bruker i dag, men syns fortsatt hun er lik seg selv på bloggen. Litt mindre blanpolert bare. Men så tjener hun jo rimelig fett på å fremstå perfekt også

Skrevet

Hun har operert nesen. Den som ikke ser det er blind!! Men guuuuuuuri så nydelig datteren er :) :)



Anonymous poster hash: faccb...312
Gjest Minnieropptatt
Skrevet

 

Hun har operert nesen. Den som ikke ser det er blind!! Men guuuuuuuri så nydelig datteren er :) :)

 

Anonymous poster hash: faccb...312

Datteren er nydelig ja, like nydelig som andre ettåringer :)

Skrevet

 

 

På bilde fire i innlegget med overskriften breathe så er handa hennes bare ekkel. Ser ut som hånda til en gammel dame. Har sett henne i virkeligheten og hun er ikke til å kjenne igjen. Kjente henne kun igjen pga at hun var sammen med LK.

Merkelig, jeg var naboen deres før og så henne nesten daglig. Syns hun så prikk lik ut. Dette er noen år siden da, og de gamle bildene var hakket mer naturlige enn de hun bruker i dag, men syns fortsatt hun er lik seg selv på bloggen. Litt mindre blanpolert bare. Men så tjener hun jo rimelig fett på å fremstå perfekt også
Så rart, kjente ikke dama igjen når jeg så henne i sommer.
Skrevet

Gi dere med alt drittpratet. Alle oppegående mennesker forstår at hun ikke lever så "perfekt" som på bildene. Bloggen er en utstilling. Hun viser frem det som fenger henne og tusenvis av andre. Hun er opptatt av interiør, trening og mote, og uttrykker det via bloggen. Det blir som glansede blader med vakre modeller. Dama har suksess og er vakker. Blir visst litt for mye å svelge for enkelte…



Anonymous poster hash: 435d0...2e8
Skrevet

 

Gi dere med alt drittpratet. Alle oppegående mennesker forstår at hun ikke lever så "perfekt" som på bildene. Bloggen er en utstilling. Hun viser frem det som fenger henne og tusenvis av andre. Hun er opptatt av interiør, trening og mote, og uttrykker det via bloggen. Det blir som glansede blader med vakre modeller. Dama har suksess og er vakker. Blir visst litt for mye å svelge for enkelte…

 

Anonymous poster hash: 435d0...2e8

Enig med deg her faktisk unntatt en ting og det er at hun kan være alt annet en VAKKER. Det er hun ikke.

 

 

 

Anonymous poster hash: 1f7ea...9ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...