Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 tatt en plastisk operasjon, eller er det bare restylane og botox gone baaaaaaaaaad.....?? Hun ser så annerledes ut. Anonymous poster hash: 66116...592
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Link please?? Anonymous poster hash: 5b5bc...c0d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Ja kjente hun ikke igjen på nærbilde. Anonymous poster hash: 1f7ea...9ab
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Hun sier nei selv, og beviser det med at vi ser bilder av henne hver dag. Vel, på lørdag(?) la hun ikke ut et eneste innlegg på hele dagen. Tipper Danmarksturen egentlig var en plastic-fantastic-tur. Ikke noe galt i det altså, jeg sier det ikke for i kritisere. Anonymous poster hash: 6a588...5ca
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Jeg syns hun forandret sett under sydenturen. Noe har hun i alle fall gjort. Anonymous poster hash: 66671...a96
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Ja hun ser veldig annerledes ut. Men det er vel noe med smilet og? Smiler på en helt annen måte. Anonymous poster hash: 01a37...82f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Ja kjente hun ikke igjen på nærbilde. Anonymous poster hash: 1f7ea...9ab Jeg kjente HENNE ikke igjen.... Anonymous poster hash: d33bc...a4a
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #8 Skrevet 23. desember 2014 Hun smiler jo ikke lenger, lager bare en rar grimase. Ser ut som hun har smerter... Anonymous poster hash: ce2ca...dca
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #9 Skrevet 23. desember 2014 Hun har lagt på seg og hun sminker seg som en vansiret.. Sikkert ikke mer som skal til. Hun ser ut som hun er 40 år,stakkars! Anonymous poster hash: ad3a6...c50
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #10 Skrevet 23. desember 2014 Synes heller det ser ut som hun har gått ned litt og er sliten.. Som så mange andre småbarnsmødre også kan være. Hvis jeg skulle fartet så mye og vært så sosial som henne hadde jeg nok sett sliten og "dratt" ut i ansiktet sjæl gitt Anonymous poster hash: 0936f...685
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #11 Skrevet 23. desember 2014 Link please?? Anonymous poster hash: 5b5bc...c0d http://carolinebergeriksen.no/ Anonymous poster hash: ce2ca...dca
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #12 Skrevet 23. desember 2014 Hun har begynt å ta bilder forfra ;) Anonymous poster hash: 3b2f2...ce6
Issues Skrevet 23. desember 2014 #13 Skrevet 23. desember 2014 Jeg syns hun er nydelig! <3 hun er ikke 20 lengre og har et lite barn og mye jobb, hun er ikke en vanlig rosablogger lengre, deal with it. Hun ser voksen og levende ut.
SophiesMum<3 Skrevet 23. desember 2014 #14 Skrevet 23. desember 2014 Jeg liker denne nye stilen hennes mye bedre enn den hu hadde tidligere. Hun ser voksen ut og har en langt bedre klesstil også. Synes hun kler forandringen jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #15 Skrevet 23. desember 2014 Litt uheldig med lyset på det ene bildet, men slikt kan skje den beste. Syns det er kjempepositivt at hun ikke er nazi på akkurat det, det må jo være et sunnhetstegn? Syns hun ser flott ut Veldig fin stil! Anonymous poster hash: e8805...81a
Englenemine Skrevet 23. desember 2014 #16 Skrevet 23. desember 2014 Hun ser mye bedre ut enn før. Modnere stil ja. Å ha blitt mamma kler henne.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #17 Skrevet 23. desember 2014 Synes synd på gubben som må springe rundt å ta alle de bildene av henne i alle slags mulige vinkler og fasonger... Meeen... sikkert kjekt med litt trim når man ellers sitter på benken... Anonymous poster hash: 06098...5a9
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #18 Skrevet 23. desember 2014 Synes synd på gubben som må springe rundt å ta alle de bildene av henne i alle slags mulige vinkler og fasonger... Meeen... sikkert kjekt med litt trim når man ellers sitter på benken... Anonymous poster hash: 06098...5a9 Syns mer synd på datteren som kommer bak i rekken etter bildetaking av mamma. Kommer til å bli en utrolig selvopptatt jente det der som må leve opp til morens stander Anonymous poster hash: c5ed9...e8b
*SommerFrisk* Skrevet 23. desember 2014 #19 Skrevet 23. desember 2014 Det er nesa! Jeg så det med en gang. Sukk, hun som er så vakker. Jaja, vi har vel alle våre ting....q
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. desember 2014 #20 Skrevet 23. desember 2014 Jenta er utrolig flott, men hvordan er kvaliteten på det som fremstilles? Hvor gøy er det å gjøre ting når mannen eller hun må fly rundt med kamera? Er det ikke pinlig inne på restauranter å ta bilde av matasjetten? Dokumentere alt du gjør? For bak hvert av disse perfekte bildene er det jo et drøss av ubrukelige bilder. Lurer på ekte hvordan de gjør det, sier hun ta bilde av meg, ta bilde av meg her, så er det inn med magen, opp med beinet og ut med haka? Han faren der ser virkelig mindre fornøyd ut. De er sikkert veldig hyggelige, normale mennesker, men det er så oppstilt! Alle ser jo at det der er spill for galleriet!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #21 Skrevet 23. desember 2014 Jenta er utrolig flott, men hvordan er kvaliteten på det som fremstilles? Hvor gøy er det å gjøre ting når mannen eller hun må fly rundt med kamera? Er det ikke pinlig inne på restauranter å ta bilde av matasjetten? Dokumentere alt du gjør? For bak hvert av disse perfekte bildene er det jo et drøss av ubrukelige bilder. Lurer på ekte hvordan de gjør det, sier hun ta bilde av meg, ta bilde av meg her, så er det inn med magen, opp med beinet og ut med haka? Han faren der ser virkelig mindre fornøyd ut. De er sikkert veldig hyggelige, normale mennesker, men det er så oppstilt! Alle ser jo at det der er spill for galleriet! Tjener hun ikke et par millioner i året da? Tipper mannen synes det er verdt noen oppstilte bilder i døgnet for... Anonymous poster hash: ce2ca...dca
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #22 Skrevet 23. desember 2014 Det er nesa! Jeg så det med en gang. Sukk, hun som er så vakker. Jaja, vi har vel alle våre ting....q Nesa?.. Synes ikke hun er særlig vakker. Anonymous poster hash: 3b2f2...ce6
*SommerFrisk* Skrevet 23. desember 2014 #23 Skrevet 23. desember 2014 Det er nesa! Jeg så det med en gang. Sukk, hun som er så vakker. Jaja, vi har vel alle våre ting....q Nesa?.. Synes ikke hun er særlig vakker. Anonymous poster hash: 3b2f2...ce6 Ja nesa er helt annerledes? Jeg synes hun er svært søt. Men jeg unner henne ikke presset hun lever under.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #24 Skrevet 23. desember 2014 Det er nesa! Jeg så det med en gang. Sukk, hun som er så vakker. Jaja, vi har vel alle våre ting....q Jeg kjenner folk som har fikset nesa og da holder det ikke med en eneste dag uten fotografering altså. De er bandasjert, hovne, gule og blå i lang tid etterpå... Tviler på at hun har hatt en "nose-job" Anonymous poster hash: ce2ca...dca
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #25 Skrevet 23. desember 2014 Har aldri sett bloggen hennes, men hun er jo pen! Ser IKKE noe nevneverdig forskjell... Anonymous poster hash: c2009...1f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå