Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #51 Skrevet 23. desember 2014 Vasket komfyren, pakket inn 3 gaver, ryddet på kjøkkenet. Men jeg er hjemme hele dagen så har gjort mest. Men blir nok sjau idag Anonymous poster hash: cd531...46e
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #52 Skrevet 23. desember 2014 Vasket vinduer og huset inne Handla inn mat til hele jula Handla juletre Ordnet ekstra bord siden vi blir mange Kjøpt julegaver til sin side av familien Kjørt rundt med julegaver Oi, han har gjort mer enn jeg trodde merker jeg.. Anonymous poster hash: 826f4...aab Hjelpes. Hva har du gjort? Anonymous poster hash: 2abc5...e8e Jeg har pynta juletre, bakt julekaker, forebyggende (vaske klær, støvsuge osv), handla julegaver til min side av familien. Og er hjemme med begge barna når han ordner sine ting, han kan ikke gjøre det med begge barna hengende over seg også ammer jeg konstant pga kronisk tette melkeganger Anonymous poster hash: 826f4...aab
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #53 Skrevet 23. desember 2014 Mannen her i huset uttalte før jul at han helst skulle ha boikottet hele jula, så her er det jeg som har stått for forberedelsene. Han har vært med å kjøpe juletre, vært med å pynte pepperkakehus og kjøpt 2-3 gaver. Anonymous poster hash: 66cb3...151
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #54 Skrevet 23. desember 2014 Han har hatt pappaperm til nå, og eneste han har gjort er å kjøpe juletre og hengt opp noen lys ute 🎄 Anonymous poster hash: 11c07...76d
Juks Skrevet 23. desember 2014 #55 Skrevet 23. desember 2014 Ingenting, ble liggende fra 1. November med prolaps i ryggen. Ikke noe å gjøre med det, har ordnet alt selv, både utenomhus og inne, kjenner jeg trenger juleferie nå.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #56 Skrevet 23. desember 2014 Ikke mye, kjøpt gave til meg og noen Tim barna. Han er på jobb i Nordsjøen og er der i to uker. Kommer hjem til helgen. Men vi skal ikke feire hjemme så er ikke så mye som må ordnes Anonymous poster hash: 6d9ec...6e7
Mumua Skrevet 23. desember 2014 #57 Skrevet 23. desember 2014 så langt har han ordnet dårlig stemning, men håper jo han ønsker å bidra med noe litt mer praktisk sånn etterhvert..!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #58 Skrevet 23. desember 2014 Han tok huset og jeg tok handlingen. Så mens jeg handlet juletre, mat og gaver, ordnet han til hjemme med det som måtte ordnes Anonymous poster hash: fd65a...d59
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #59 Skrevet 23. desember 2014 Han har ordnet alt Vasket komfyr, hehe huset, handlet alt av mat, alt av presanger, juletre, bakt kaker osv. Jeg har vært med på litt baking jeg og med barna etter jobb Han er på nordsjøen, og har fire uker fri hver dag, mens jeg jobber fullt dagtid 08-16, så det er naturlig at det er han som steller til jul hjemme hos oss Anonymous poster hash: dbe02...dd8
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #60 Skrevet 23. desember 2014 Han var med å kjøpte gave til sin mor. Og så har han laget de fleste middagene nå i desember, så jeg kan få gjort unna ting i mens. Utenom det, er det jeg som gjør alt, men det hjelper veldig at han står for middagslagingen. Anonymous poster hash: e74fa...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå