Gå til innhold

Hva har mannen ordnet til jul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasket gulv, bad, komfyr og stekeovn, ryddet gjesterommene, handla inn all mat, henta juletre, kjøpt julegaver til sine barn... hm. Bakt krumkaker.

 

Ingen sak med jul når man har en mann som fyker rundt og tar all matlaging og nesten alt husarbeidet ❤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasket hele huset, kjøpt inn og skal lage alt av mat, fiksa juletreet og pyntet det samnen med barnet. Tar all oppvask og kjøper mye av gavene til sin side av familien. Verdens flinkeste mann, i år er jeg litt unnskyldt, siden jeg er en rugemaskin for tiden ;)

 

Anonymous poster hash: 7c692...8ef

Skrevet

Vasket hele huset, kjøpt inn og skal lage alt av mat, fiksa juletreet og pyntet det samnen med barnet. Tar all oppvask og kjøper mye av gavene til sin side av familien. Kjører rundt og levere gaver, og turer hundene våre i tillegg. Verdens flinkeste mann, i år er jeg litt unnskyldt, siden jeg er en rugemaskin for tiden ;).

 

Anonymous poster hash: 7c692...8ef

Skrevet

Kjøpt gaver til meg og laget delfiakake. Juletre kjøpte vi sammen. Skal overtale han til å vaske badene i morgen... Han kunne absolutt gjort mer;)



Anonymous poster hash: 71ee0...e5f
Skrevet

Kjøpt gaver til sin side av slekta og til meg

Støvsuget 1 etasjen

Betalt maten vi handlet idag.

Ryddet opp i stolen sin ( stol han legger klær på)

Skrevet

Han har bestemt seg for å gå fra meg, så han ordnet skilsmisse, han :(

 

Anonymous poster hash: 483aa...0b1

Skrevet

Vasket vinduer og huset inne

Handla inn mat til hele jula

Handla juletre

Ordnet ekstra bord siden vi blir mange

Kjøpt julegaver til sin side av familien

Kjørt rundt med julegaver

 

Oi, han har gjort mer enn jeg trodde merker jeg.. :P

 

Anonymous poster hash: 826f4...aab

Hjelpes. Hva har du gjort?

 

 

Anonymous poster hash: 2abc5...e8e

Skrevet

Han har lagd pepperkakehus med ungene og hentet juletre og satt det inn i stua :-) ellers pusser han opp hus så han er fritatt for å gjøre så mye mer.

 

Anonymous poster hash: 28552...604

Skrevet

Vasket vårt soverom og badet

Vasket klær (hans oppgave til vanlig)

Handlet til sin familie (julegaver, 8 stk inkl meg,jeg har handlet 30)

Han skal handle mat i morgen og ta fram juletreet.

Jeg har gjort en hel del mer..

Han er nå muggen fordi jeg ikke har kommet lengere i jukeforberedelsene enn jeg har.

 

Anonymous poster hash: 4820f...523

Skrevet

-Pakket inn et par gaver(jeg har kjøpt inn alt).

-lagd masse julepynt med datteren

-lagd pepperkaker

-baker til bursdag vi feirer i julen

-handlet all julemat(jeg har skrevet liste).

 

Støvsuging, vask av hus, klær, osv osv tar jeg meg av.

 

Vi er et godt team! 



Anonymous poster hash: 858ad...0de
Skrevet

Ryddet, støvsugd og moppet hus.

Handlet inn alt av mat.

Handlet inn julegaver fra oss til "hans" del av familien+til Nurket og meg, samt organisert overlevering/transport av gaver.

Skrevet

Vasket, ryddet, kjøpt inn nesten alle julegavene. Her er det teamwork, og det er utrolig kjekt!!! :)

 

Anonymous poster hash: 9be38...633

Gjest Antarctica
Skrevet

Laget gaver sammen med meg og ungene (vi lagde snøkuler)

Handlet inn og kjøpt juletre sammen med meg

Laget matliste sammen med meg

Fikset gaver til sin egen familie, samt min mamma og en av ungene mine (jeg kjøpte gave til en av hans, det går litt på inspirasjon)

Ordnet 2 defekte julestjerner og hengt dem opp (sånne med lampe inni)

 

Jeg har sendt julebrev og -kort til alle, gaver til mange, laget en stor julepynt til stua, deltatt på de tingene som er nevnt over. I morgen tar vi resten, det er rengjøring, fikse pepperkakehus og pynte treet.

Skrevet

Handlet det meste til jul, glemt å ta ut kokosmakronene og jobbet.

Det er vel det. Ser at jeg burde krevd mer.

Jeg har:

Bakt

Jobbet

Vasket

Ryddet

Vasket igjen

Bakt mer

Vært med på noe handling

Handlet ferdig alle julegaver og pyntet til jul

 

 

Anonymous poster hash: 76013...7ca

Skrevet

For første gang har han vært med å kjøpe gaver til barna og handlet inn til jul. Han har bestilt julekort og fått treet på fot. Han er flink å ta seg av ungene, mens jeg ordner resten😜

Skrevet

Han jobber utrolig mye for tiden, men har rukket å

 

Lage sylte

Lage juleølet

Laget spekeskinke (ok, det er jo en lang prosess som startet i fjor, men han har stått for det)

I morgen sksl han og datteren vår i skogen og hugge juletre:).

I tillegg til jobben er han i fjøset og tar hånd om alle dyrene våre. Superhelt i disse dager :).

 

Jeg har nyfødt og min mor fikser jula innendørs:).

 

 

Anonymous poster hash: 64922...943

Skrevet

Langt mer enn meg, siden jeg er en melkeku stasjonert i sofaen.

Skrevet

Hengt opp utelys, vasket badet, ordnet juletre.

Jeg er altfor dårlig på å spørre om hjelp. Når jeg spør sier han ja men han får litt martyrblikk og selvlaget glorie over hodet etterpå så jeg synes ikke det er gøy å spørre.

Men barna passer han på da. 100%.

 

 

 

Anonymous poster hash: 138d2...163

Skrevet

Tatt bilder til julekort

Hengt opp julestjerner og ordnet med belysning.

Kjøpt gaver til sin egne foreldre og et par gaver til/fra barna.

 

Ellers er det fint lite, men han sier at hvis jeg gir han detaljert liste, så skal han gjøre alt på den lista. Får vel skrive liste, da.

Skrevet (endret)

Her har mannen stått for det aller meste av forberedelser siden jeg har jobbet mye.

I dag skal jeg ta med to av barna på bytur, for å handle inn siste rest, så da skal han vaske gulv og gjøre resten klart her hjemme.

I morgen må han også stå for det meste av matlagingen fordi jeg må sove litt på dagen for jeg skal på våken nattevakt.

Flink er han!

Nå skal det sies at  flere andre familiemedlemmer har sagt at de kan ha julaften hos de i år, siden jeg skal på jobb og mye lander derfor på mannen, men det er han som på død og liv vil at alle skal komme hit. Vi blir 15 med stort og smått.

Endret av Novemberdama
Skrevet

Min mann har pyntet med utelys, vasket begge badene, trappa

Og kjøkkenet. Pakket inn gaver og ryddet. I dag skal han lage

Hjemmelaget kjøttkaker som vi skal ha sammen med ribba i morgen:-)

Er veldig fornøyd med det min mann gjør, han jobber mye i tillegg

Men gjør alltid det jeg ber han om å ofte tar han tak selv også.

God jul til dere allesammen! 🎅 🎄 😊

 

Anonymous poster hash: 359ab...e1a

Skrevet

Han handlet inn alt vi trenger av mat i romjula, ribbe og kalkun kom han med i går.

Han fant tre og pyntet med ungene.

 

Ellers har vi stort sett gjort ting sammen, men jeg er i permisjon, så jeg har ordnet gaver på dagtid før det blir for fullt i butikkene.

 

Vi stresser ikke med noe, det blir jul uansett. Ungene gleder seg til gavene, de bryr seg ikke om vi har vasket vegger eller ikke.

 

God jul:)

Skrevet

Han har bestemt seg for å gå fra meg, så han ordnet skilsmisse, han :(

 

Anonymous poster hash: 483aa...0b1

Huff så trist!! :(

Klem til deg!

Skrevet

Han ukependler så han har vært med litt når han har vært hjemme.

Kjøpt, tatt inn og pyntet treet sammen med oss andre.

Tjent penger til julegaver.

Skal være med å handle idag.

Skrevet

Kjøpt juletre

Kjøpt gave til sine foreldre (men ingen andre i sin familie, det har jeg ordnet)

Skiftet pærer i et lass av spotlighter som ikke lyste lengre.

Ryddet og vasket sin inngang i huset (har en egen inngang pga lukt og skitt fra arbeid,)

 



Anonymous poster hash: 9882b...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...