Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #51 Skrevet 23. desember 2014 Håper ikke det kommer på over 2500 for jul og nyttårsaften. Vi får gjester begge dagene, blir syv på julaften og syv på nyttårsaften. Og vi skal faktisk spise god mat. Ribbe med tilbehør og dessert, kalkun med tilbehør og dessert. Ingen alkohol da vi ikke drikker. Anonymous poster hash: 7ff0f...7c8
Gjest Antarctica Skrevet 23. desember 2014 #52 Skrevet 23. desember 2014 Ikke en krone. Skal være hos mine foreldre hele jula. Herlig! Anonymous poster hash: 69baf...a6a [/quote Så da bidrar du ikke med noe? Selv om de sier du ikke trenger, så er det da hyggelig med noe. Feks gjenvalgte rundstykker, vinflaske, fenalår eller lignende. Anonymous poster hash: eb08d...07c Hva er gjenvalgte rundstykker om jeg tørr spørre?? Anonymous poster hash: bed05...bd1 Mye bedre enn småpurte brødskiver i alle fall! Nei, her i gården handla vi for 2300 i dag, og jammen skal vi på polet i morgen og kjøpe enda mer. Og da skal vi kjøpe ting som de voksne skal hygge seg med - for uten mor, ingen jul. Og verre enda: hvis mor ikke hygger seg og gjør noe fint for sin EGEN del, får hun et meningsløst liv, og det ønsker ikke ungene hennes for henne. Merkelig nok!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #53 Skrevet 23. desember 2014 Ikke en krone. Skal være hos mine foreldre hele jula. Herlig! Anonymous poster hash: 69baf...a6a [/quote Så da bidrar du ikke med noe? Selv om de sier du ikke trenger, så er det da hyggelig med noe. Feks gjenvalgte rundstykker, vinflaske, fenalår eller lignende. Anonymous poster hash: eb08d...07c Hva er gjenvalgte rundstykker om jeg tørr spørre?? Anonymous poster hash: bed05...bd1 Mye bedre enn småpurte brødskiver i alle fall! Nei, her i gården handla vi for 2300 i dag, og jammen skal vi på polet i morgen og kjøpe enda mer. Og da skal vi kjøpe ting som de voksne skal hygge seg med - for uten mor, ingen jul. Og verre enda: hvis mor ikke hygger seg og gjør noe fint for sin EGEN del, får hun et meningsløst liv, og det ønsker ikke ungene hennes for henne. Merkelig nok! Et meningsløst liv fordi du ikke får gjort noe for din egen del???? Herregud for ett menneske du er! Jeg lever og ånder for mine barn å for min mann. Mannen min lever og ånder for barna våre og for meg. Vi trenger verken alkohol, dra på turer uten barna våre, alkohol elle annet fjas. Vi lever som en familie og setter barna våre først ALLTID! Anonymous poster hash: d4efb...712
*SommerFrisk* Skrevet 23. desember 2014 #54 Skrevet 23. desember 2014 Ikke en krone. Skal være hos mine foreldre hele jula. Herlig! Anonymous poster hash: 69baf...a6a [/quote Så da bidrar du ikke med noe? Selv om de sier du ikke trenger, så er det da hyggelig med noe. Feks gjenvalgte rundstykker, vinflaske, fenalår eller lignende. Anonymous poster hash: eb08d...07c Hva er gjenvalgte rundstykker om jeg tørr spørre?? Anonymous poster hash: bed05...bd1 Mye bedre enn småpurte brødskiver i alle fall! Nei, her i gården handla vi for 2300 i dag, og jammen skal vi på polet i morgen og kjøpe enda mer. Og da skal vi kjøpe ting som de voksne skal hygge seg med - for uten mor, ingen jul. Og verre enda: hvis mor ikke hygger seg og gjør noe fint for sin EGEN del, får hun et meningsløst liv, og det ønsker ikke ungene hennes for henne. Merkelig nok! Et meningsløst liv fordi du ikke får gjort noe for din egen del???? Herregud for ett menneske du er! Jeg lever og ånder for mine barn å for min mann. Mannen min lever og ånder for barna våre og for meg. Vi trenger verken alkohol, dra på turer uten barna våre, alkohol elle annet fjas. Vi lever som en familie og setter barna våre først ALLTID! Anonymous poster hash: d4efb...712 Gaaaaad. Du er IKKE mer glad i barna dine og du er IKKE en bedre mor, selv om du står på huet og driter i vinkel på dib. Relax!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2014 #55 Skrevet 23. desember 2014 Vi skal være 10 til middag her julaften og så blir vi 13 til koldtbord her 1 dag. Kjøpt inn mat for nesten 7000 kr. Skal vare til nyttår. Anonymous poster hash: e3ef0...3f7 Kjøpte ei ribbe på litt over 2 kg som jeg stekte i kveld. 29,90 pr kg. + at jeg har igjen ei medisterpølse fra forrige uke. Det er alt jeg har kjøpt. Skulle kjøpe inn brunost og julelefse, men ble syk på jobben i går og orket ikke dra på butikken etter jobb. Jobber 50% + ekstravakter pga. studier, har lån og en del dyr som MÅ ha mat, derfor ikke så mye ekstra til meg selv. Skal ut og kjøpe et par liter melk og en pose potetgull i morgen. Ellers skal jeg leve på den maten jeg har i huset i jula. Ingen julebesøk eller selskaper her. Skal være alene i morgen, så da blir det ribbe og poteter. Kanskje medisterpølse ved siden av Anonymous poster hash: 40e3d...2dc
Mia_73 Skrevet 23. desember 2014 #56 Skrevet 23. desember 2014 (endret) Anonymous poster hash: d4efb...712 - nå slapper du av, du ødelegger jo julehumøret ditt. Edit: Vi handlet helt vanlig da vi er bedt bort julaften og svigers hadde blitt fornærmet hvis vi tok med noe. Vi skal ha kalkun første juledag og andebryst andre juledag. Andebryst var flaks, den var 50% rabatt på siden den går ut 26. Vin og øl har vi alltid hjemme da vi reiser en del ila året og kjøper kvoten men drikker generelt lite, da har vi alltid noe liggende i vinhylla. Endret 23. desember 2014 av Mia_73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå