Ooops I did it AGAIN Skrevet 21. desember 2014 #26 Skrevet 21. desember 2014 Hehe. Med førstemann hadde jeg all tid i verden ig strøk det neste. Men det har dabbet av med prene (og barna). Tenker at når sistemann kommer så tar jeg dukene ut av trommelen og vurderer om jeg er helt NØDT å stryke eller om den er glatt nok;-)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #27 Skrevet 21. desember 2014 Ble ledd hjertelig og godt av fordi jeg fortalte venninner at jeg stryker alt til barnet mitt. Gulpegluter, vaskekluter, sengetøy og klær. Er jeg unormal? Mine venninner har ikke barn så de er vel ikke representative. Stryker du til de små?Anonymous poster hash: f497f...24a Du tuller? Stryker gulpekluter??? Nei, her i huset strykes ikke noen klær, aldri. Du har tydeligvis for mye fritid, og nei, det er ikke normalt. Anonymous poster hash: 0cfe1...8ea
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #28 Skrevet 21. desember 2014 Unormalt er det ihvertfall, tipper du er ganske alene om å gjøre det. Ikke gløm at den lille setter nok større pris på oppmerksomhet fra mamma enn strøkent tøy. Anonymous poster hash: a7a67...ae2 Seriøst? Tror du det strykes mens den lille ligger og gråter etter mamma? Rimelig fjollete kommentar. Anonymous poster hash: f497f...24a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #29 Skrevet 21. desember 2014 Ble ledd hjertelig og godt av fordi jeg fortalte venninner at jeg stryker alt til barnet mitt. Gulpegluter, vaskekluter, sengetøy og klær. Er jeg unormal? Mine venninner har ikke barn så de er vel ikke representative. Stryker du til de små?Anonymous poster hash: f497f...24a Du tuller? Stryker gulpekluter??? Nei, her i huset strykes ikke noen klær, aldri. Du har tydeligvis for mye fritid, og nei, det er ikke normalt. Anonymous poster hash: 0cfe1...8ea Hvorfor skulle jeg lage en tulletråd om dette? NEI! Jeg tuller ikke. Anonymous poster hash: f497f...24a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #30 Skrevet 21. desember 2014 Da jeg fikk min første, så var jeg lik som deg. Strøk alt av sengetøy, kluter m.m Men etterhvert som jeg har fått flere unger, så er det nå kun julaften og 17.mai tøy som blir strøket Hehe. Min første. Satser på at galskapen gir seg. Anonymous poster hash: f497f...24a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #31 Skrevet 21. desember 2014 Hvorfor? Anonymous poster hash: bbde8...601 Hvis du gidder lese mitt første innlegg vil du se hvorfor. Vær så snill å lese alt da. Anonymous poster hash: f497f...24a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #32 Skrevet 21. desember 2014 Min første tanke er at du alt for lite å fylle dagene dine med! Her i huset strykes kun det som strykes må, og det er stort sett kun bunadskjorter, 17. mai-sløyfer og småflaggene til 17. mai, og bunadskjorter til konfirmasjoner og sånt. Jeg mener det er unormalt å stryke alt sånn som du gjør. Det er jo fullstendig unødvendig! Anonymous poster hash: 382d6...3f3
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #34 Skrevet 21. desember 2014 Stryker alle klærne til barna. Blir mye mykere og ser nyere og finere ut. Anonymous poster hash: 7e3bb...466
Englenemine Skrevet 21. desember 2014 #35 Skrevet 21. desember 2014 Ja du er unormal 😃stryker kun duk og barnas skjorter om jeg må. Mannen stryker sine skjorter selv. Men så lenge du er happy 😃 men må spørre , du har kun et lite barn ikke sant? Det spørs om du gjør det samme med 3. Barnet .
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #36 Skrevet 21. desember 2014 Ja du er unormal 😃stryker kun duk og barnas skjorter om jeg må. Mannen stryker sine skjorter selv. Men så lenge du er happy 😃 men må spørre , du har kun et lite barn ikke sant? Det spørs om du gjør det samme med 3. Barnet .Jeg har riktignok bare to barn (3 og 7 år), og har alltid strøket klærne dems. Jeg tar all klesvask i løpet av helgen, tipper strykingen tar meg 15-20 min. Fine, myke klær er verdt den tiden i min verden, men skjønner at alle ikke er enige i det Anonymous poster hash: 7e3bb...466
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #37 Skrevet 21. desember 2014 Ja du er unormal 😃stryker kun duk og barnas skjorter om jeg må. Mannen stryker sine skjorter selv. Men så lenge du er happy 😃 men må spørre , du har kun et lite barn ikke sant? Det spørs om du gjør det samme med 3. Barnet . Ja. Første. Og jeg er faktisk en ganske avslappet person og kjøper aldri klær som må strykes til meg selv. Nå skal det sies at dagene er rolige her. Litt kaldt ute så får ikke gått så mye tur da. Lille sover og jeg stryker (og baker) Anonymous poster hash: f497f...24a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #38 Skrevet 21. desember 2014 Min far gjorde også det, og han hadde det alltid svært travelt på jobben, allikevel skulle ALT strykes. Husker jeg en eller annen gang da jeg var 13-14 år sa at han kunne la være å stryke trusene mine (jeg syntes det var pinlig), men neida, ingen skulle gå med skrukkete truser Anonymous poster hash: d3caf...285
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #39 Skrevet 21. desember 2014 Huff hihi. Jeg har 4 barn og har alltid stryket klærene deres fram til de er 12 år. Så har de begynt å stryke selv🙊. Hihihihi, enda verre🙊😂 Men ikke så ulik en slektning, til og med kopphåndduker strykes😱😂 Anonymous poster hash: 3e92b...ddf
pifi med tre nurk Skrevet 21. desember 2014 #40 Skrevet 21. desember 2014 Wow! Jeg har strøket fem ganger i mitt liv tror jeg. Har tre barn! Skulle jeg strøket gulpekluter hadde det ikke blitt mye tid igjen til annet.
*Lissi* Skrevet 21. desember 2014 #41 Skrevet 21. desember 2014 Mine venninner kommenterer meg også Er ikke så ekstrem som deg da. Vaskekluter/gulpekluter stryker jeg ikke. De siste årene har jeg droppet å stryke en god del da. 5 barn forresten.
Isola&Lille+julegave Skrevet 21. desember 2014 #42 Skrevet 21. desember 2014 Jeg stryker ikke. Eller det er ikke helt sant. Jeg stryker perler for datteren min. Pleier å brette ting sammen med en gang fra tørketrommelen, og da blir det glatt og fint (nok) hvis jeg gnir på det med håndflaten.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #43 Skrevet 21. desember 2014 Nei kun strøket finklærna til dåpen, ja og dåpskjolen. Men ei venninne stryker alt, når hun fikk rier kom hun på at babyklærne ikke var strøket så da gjorde hun det. At hun gidder! Anonymous poster hash: 7de99...a9a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #44 Skrevet 21. desember 2014 Har du fritidsproblemer? Du må få deg en ny hobby slik at du slutter å kaste bort livet ditt på stryking. Totalt bortkastet tid unntatt på duker og penskjorter/penkjoler. Anonymous poster hash: e48bf...c20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå