Gå til innhold

Jøss. Er jeg unormal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ledd hjertelig og godt av fordi jeg fortalte venninner at jeg stryker alt til barnet mitt. Gulpegluter, vaskekluter, sengetøy og klær.

Er jeg unormal?

Mine venninner har ikke barn så de er vel ikke representative.

Stryker du til de små?

Anonymous poster hash: f497f...24a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha nei det kunne ikke falt meg inn. Hvorfor lage seg ekstra arbeid? :P

Anonymous poster hash: b84fc...dd3
Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAA! Nei, her strykes bunadskjorter til syttendemai og juleduker, ferdig.

Skrevet

Jeg stryker bare skjorter. Men hun har bare 1 da :)

Skrevet

Ææææææ. Er jeg unormal?

Liker ikke at de små tingene ser krøllete ut. Jeg er ikke sånn med mine ting. 😳

Skrevet

Her strykes kun pentøy. Har bedre ting å gjøre enn å stryke kluter. Hva er poenget?

Anonymous poster hash: f80a2...564

Skrevet

Haha! Nei, hjelpes meg vel! Det gidder jeg ikke og jeg ser virkelig ikke hensikten med merarbeid.

Anonymous poster hash: a4cbc...374

Skrevet

Stryker ikke noe, kjøper aldri klær som må strykes.

Skrevet

Hvor gammelt er barnet? Vedder på at du kommer til å gå lei snart. Ellers er du virkelig unormal. :P

Skrevet

Stryke ? Hva er det ?

Anonymous poster hash: d8717...140

Skrevet

Hvor gammelt er barnet? Vedder på at du kommer til å gå lei snart. Ellers er du virkelig unormal. :P

Hihi. Tre måneder gammel. :P

Fra nå av skal jeg holde denne skittende hemmeligheten for meg selv. :D

Skrevet

Regner med du kun har et barn?

Anonymous poster hash: a08dc...531

Skrevet

Det er unormalt. Stryker minst mulig. Det er helst skjorter til bunader og dresser som strykes. Noen av mannens skjorter må også strykes, men som oftest brukes de under en genser på denne tiden av året, så de får være som de er.

Skrevet

Huff hihi. Jeg har 4 barn og har alltid stryket klærene deres fram til de er 12 år. Så har de begynt å stryke selv🙊.

Skrevet

Vasker, tromler og legger fint sammen med EN GANG, da ser alt fint og glatt ut! ;)

Kunne ikke ramle meg inn å stryke!! Eldstejentene mine har strykefrie bunadsskjorter, jeg har d ikke, så min blir levert på rens ;)

Stryker så godt som ALDRI!!!

Tanten min derimot stryker alt, unntatt sokker, og jeg mener ALT!! Hun mener stryking er avslapning.. ;)

Hun har dog bodd i Storbritannua siden hun var 19 (er 64 nå), og der er stryking mye mer vanlig. Galskap ;)

Anonymous poster hash: 8ec25...925

Skrevet

Ehh...Når noe må strykes her, tar jeg det hjem til mamma :P Dvs bunadskjorten hvert 3. år eller noe sånt ;)

Skrevet

Ikke normalt her i gården hvertfall:-)

Stryker kun bunadsskjorter, og mannens skjorter (og duker om de ikke legger seg sånn noenlunde bra på bordet), men that's it!

Haaaater å stryke!

Skrevet

Hjelpes, nei.

Stryke kluter, som du krøller sammen under rennende vann når du skal bruke den?

Har fire barn, og vasker uhyggelige mengder klær hver dag, synes jeg ser meg selv stryke alt sammen på toppen av det hele ;)

Stryker bare skjorter som skal brukes til pent.

Hadde en tante som var som deg, selv vi barna fniste og lo av henne der hun "alltid" sto på kjøkkenet og strøk tøy, selv dongeribukser og strømpebukser måtte hun dra strykejernet over. Må jo være noe manisk?

Anonymous poster hash: 197e1...79c
Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Jeg HATER å stryke :P

Her strykes kun penskjorter og duker. Henger heller opp klærne på en slik måte at de ikke trenger å strykes :)

Unormal er du nok ikke, men du lager nok litt unødvendig mye ekstrajobb for deg selv ;):P

Skrevet

Jeg eier ikke engang strykejern eller strykebrett 😂😂

Skrevet

Her strykes kun det som strykes må ;) og kun det :) men vet om flere som er som deg så du er ikke alene

Skrevet

Ja, du er unormal!

Anonymous poster hash: c9e99...20d

Skrevet

Hvorfor?

Anonymous poster hash: bbde8...601

Skrevet

Da jeg fikk min første, så var jeg lik som deg. Strøk alt av sengetøy, kluter m.m Men etterhvert som jeg har fått flere unger, så er det nå kun julaften og 17.mai tøy som blir strøket :D

Skrevet

Unormalt er det ihvertfall, tipper du er ganske alene om å gjøre det. Ikke gløm at den lille setter nok større pris på oppmerksomhet fra mamma enn strøkent tøy.

Anonymous poster hash: a7a67...ae2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...