Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Jeg kjøper en ting de ønsker seg. Også fyller jeg på med ting de trenger, f.eks. klær. Mannen synes jeg kjøper for mye, selv om de trenger nye klær. Anonymous poster hash: 3f060...6c8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 De får ikke ting de trenger til jul. De får ting de ønsker seg, leker osv til jul. Sengetøy og klær osv får de da det blir kjøpt (uten at de får med seg at de går det..) 5-10 gaver hver. Anonymous poster hash: 9afa9...887
Ooops I did it AGAIN Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Varierer. Men i år har vi vel blitt enige om å ikke overdrive gavene. Så da blir det en gave med noe de ønsker seg og kanskje en med klær. Har blitt mange små gaver tidligere for å få flere gaver, men det trenger vi av erfaring ikke å tenke på... blir evig nok gaver til alle:)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 En gave hver, noe de ønsker seg. Eller får en gave av oss foreldre, også får de en liten ting fra søsknene, jeg har jo kjøpt begge presangene. Trenger de klær tar vi det på salget i januar. Anonymous poster hash: 01479...d0a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 Kjøper tre. En fra meg, en liten fra søsken og en liten til julestrømpa. Anonymous poster hash: 5c6c5...d9d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #6 Skrevet 21. desember 2014 En gave som er hovedgaven, en liten som er fra nissen, og en liten overraskelse som morgengave alt kom på under 350, så flere gaver betyr ikke at det er dyrt da Og siden nissen faktisk ikke leverer gaver, må jeg kjøpe inn den selv Anonymous poster hash: 2e2fa...a28
Englenemine Skrevet 21. desember 2014 #7 Skrevet 21. desember 2014 6 , Kun leker og ønsker ,ikke noe de trenger men ikke ønsker seg. Det er min plikt som mamma å holde dem med klær og sengetøy ol.
sug lut Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 Så mange jeg overhodet kan. Mye de trenger, mye de ønsker seg, mye de ikke vet at de ønsker seg.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Kjøper bare en gave. Skal man kjøpe flere gaver? Jeg syns det blir alt for mange gaver selv om en bare kjøper en gave pr unge. Tanter, onkler, besteforeldre, naboer kjøper jo gave også. Kanskje det blir 10 gaver pr unge da. Anonymous poster hash: 6a080...791
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 Jeg har kjøpt 3 gaver for 1000kr tilsammen. Anonymous poster hash: 0f29a...ebc
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 Kjøper bare en gave. Skal man kjøpe flere gaver? Jeg syns det blir alt for mange gaver selv om en bare kjøper en gave pr unge. Tanter, onkler, besteforeldre, naboer kjøper jo gave også. Kanskje det blir 10 gaver pr unge da. Anonymous poster hash: 6a080...791 Gave fra naboer??? Ikke her. Anonymous poster hash: 0f29a...ebc
Ooops I did it AGAIN Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 6 , Kun leker og ønsker ,ikke noe de trenger men ikke ønsker seg. Det er min plikt som mamma å holde dem med klær og sengetøy ol. Beklager, der kommer jeg aldri til å bli enig med folk... Ungene mine lærer å sette pris på det de får, enden det er sokker eller leker. Og de gjør det. Om de kun skulle fått det de ønsker seg til enhver tid, da forventer de jo å få alt de vil. Og det ender med surmuling om den spesielle duppedingsen ikke ligger under treet. Har en venninne som har gjort den "feilen"
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #13 Skrevet 21. desember 2014 I år får de nyttige ting også, mest fordi de har så mange leker. De får 3 gaver hver med verdi på 1500kr og 2 sammen med verdi på 3000kr. De kjøper også gave til hverandre (leke), får leker av et hav med onkler og tanter, venner, naboer og besteforeldre. Det blir nok. Anonymous poster hash: 96e4d...386
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #14 Skrevet 21. desember 2014 I år tenker jeg han får en bondegård. Glad i dyr 1 1/2 år gammel Ang. Plikt til å kjøpe; jo det er mitt ansvar Men når økonomien ikke tillater å kjøpe før jul,så får han faktisk ting han trenger til jul! Anonymous poster hash: 6f0b1...150
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #15 Skrevet 21. desember 2014 6 , Kun leker og ønsker ,ikke noe de trenger men ikke ønsker seg. Det er min plikt som mamma å holde dem med klær og sengetøy ol. Beklager, der kommer jeg aldri til å bli enig med folk... Ungene mine lærer å sette pris på det de får, enden det er sokker eller leker. Og de gjør det. Om de kun skulle fått det de ønsker seg til enhver tid, da forventer de jo å få alt de vil. Og det ender med surmuling om den spesielle duppedingsen ikke ligger under treet. Har en venninne som har gjort den "feilen" Til enhver tid? Vi snakker jul her, en gang per år! Du er smålig! Anonymous poster hash: 9afa9...887
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #16 Skrevet 21. desember 2014 2 pakker fra oss og 2 fra nissen. En av de fra oss inneholder flere ting; mange bøker og et par filmer. Synes det blir litt for mye å pakke hver ting i en pakke, han er 3 år og blir jo lei. Men bokhyllen hans trenger påfyll ettersom det er sørgelig tomt der etter at vi har pakket vekk pekebøkene. Anonymous poster hash: ba619...a7d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #17 Skrevet 21. desember 2014 6 , Kun leker og ønsker ,ikke noe de trenger men ikke ønsker seg. Det er min plikt som mamma å holde dem med klær og sengetøy ol.Beklager, der kommer jeg aldri til å bli enig med folk... Ungene mine lærer å sette pris på det de får, enden det er sokker eller leker. Og de gjør det. Om de kun skulle fått det de ønsker seg til enhver tid, da forventer de jo å få alt de vil. Og det ender med surmuling om den spesielle duppedingsen ikke ligger under treet. Har en venninne som har gjort den "feilen" Til enhver tid? Vi snakker jul her, en gang per år! Du er smålig! Anonymous poster hash: 9afa9...887 Jeg går ut fra at "plikten" til å holde sine barn med det de trenger også strekker seg til bursdagen. Hvorfor skulle den være annerledes? Anonymous poster hash: 0f8da...3d5
Ooops I did it AGAIN Skrevet 21. desember 2014 #18 Skrevet 21. desember 2014 Vet ikke hvorfor den siste der ble anonym.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #19 Skrevet 21. desember 2014 6 , Kun leker og ønsker ,ikke noe de trenger men ikke ønsker seg. Det er min plikt som mamma å holde dem med klær og sengetøy ol.Beklager, der kommer jeg aldri til å bli enig med folk... Ungene mine lærer å sette pris på det de får, enden det er sokker eller leker. Og de gjør det. Om de kun skulle fått det de ønsker seg til enhver tid, da forventer de jo å få alt de vil. Og det ender med surmuling om den spesielle duppedingsen ikke ligger under treet. Har en venninne som har gjort den "feilen" Til enhver tid? Vi snakker jul her, en gang per år! Du er smålig!Anonymous poster hash: 9afa9...887 Jeg går ut fra at "plikten" til å holde sine barn med det de trenger også strekker seg til bursdagen. Hvorfor skulle den være annerledes? Anonymous poster hash: 0f8da...3d5 To ganger per år da. Blir barna dine ødelagte av pakker to hele ganger per år er det vel mer enn pakker som er problemet... Anonymous poster hash: 9afa9...887
Ooops I did it AGAIN Skrevet 21. desember 2014 #20 Skrevet 21. desember 2014 6 , Kun leker og ønsker ,ikke noe de trenger men ikke ønsker seg. Det er min plikt som mamma å holde dem med klær og sengetøy ol.Beklager, der kommer jeg aldri til å bli enig med folk... Ungene mine lærer å sette pris på det de får, enden det er sokker eller leker. Og de gjør det. Om de kun skulle fått det de ønsker seg til enhver tid, da forventer de jo å få alt de vil. Og det ender med surmuling om den spesielle duppedingsen ikke ligger under treet. Har en venninne som har gjort den "feilen" Til enhver tid? Vi snakker jul her, en gang per år! Du er smålig!Anonymous poster hash: 9afa9...887 Jeg går ut fra at "plikten" til å holde sine barn med det de trenger også strekker seg til bursdagen. Hvorfor skulle den være annerledes? Anonymous poster hash: 0f8da...3d5 To ganger per år da. Blir barna dine ødelagte av pakker to hele ganger per år er det vel mer enn pakker som er problemet... Anonymous poster hash: 9afa9...887 Nei, mine blir som sagt ikke ødelagte😊
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. desember 2014 #21 Skrevet 21. desember 2014 Her kjøper vi 10- 15 gaver til hver av de 😃
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #23 Skrevet 21. desember 2014 Hun får 3 gaver. En liten på morgenen så hun slipper å vente på alt helt til kvelden, også får hun et jake og sjørøverne skip hun ønsket seg så veldig. I tillegg vant jeg en barnetv med Cars motiver som hun også får Anonymous poster hash: 47ada...4f3
*Smiley* Skrevet 21. desember 2014 #24 Skrevet 21. desember 2014 6 , Kun leker og ønsker ,ikke noe de trenger men ikke ønsker seg. Det er min plikt som mamma å holde dem med klær og sengetøy ol.Beklager, der kommer jeg aldri til å bli enig med folk... Ungene mine lærer å sette pris på det de får, enden det er sokker eller leker. Og de gjør det. Om de kun skulle fått det de ønsker seg til enhver tid, da forventer de jo å få alt de vil. Og det ender med surmuling om den spesielle duppedingsen ikke ligger under treet. Har en venninne som har gjort den "feilen" Mine får også klær , noe de blir utrolig glade for:) De får leker også.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #25 Skrevet 21. desember 2014 Her kjøper vi 10- 15 gaver til hver av de 😃 Greit å leve på NAV Anonymous poster hash: 95b19...8c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå