mamma til adhd gutt<3 Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Telte over her...12😊 og det kommer ikke flere😊
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 altfor altfor mange.. enda vi har prøvd å kutte ut å bytte gaver med mange av barnas venner.. Anonymous poster hash: 0d498...9a3
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 5 gaver. 4 fra meg til barnet og 1 fra barnet til meg  Anonymous poster hash: 63642...bba
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 Er det meningen man skal klare å telle dem? Anonymous poster hash: 6893e...741
Ooops I did it AGAIN Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 Har aldri talt dem, men var rimelig sjokkert over haugen i fjor. Med 4 voksne og 3 barn blir det jo endel. Åpnet gaver fra kl ca 17.30 til etter kl 21 en gang. .. vi åpner en og en gave. Deler ikke bare ut en haug til hver...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #6 Skrevet 21. desember 2014 Ingen tre ! Ingen gaver  Anonymous poster hash: 22419...8d8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #7 Skrevet 21. desember 2014 Vi er ikke ferdige til å telle over. Det blir nok mer enn 12, men vi er fire stykker. Jeg vet innholdet i de fleste pakkene, men håper jeg får en overaskelse fra min mann, men den bør ikke være for dyr, da vi har kjøpt oss noe "dyrt" sammen, i avtale om at det er julegaven i år. Jeg har kjøpt en ny lommebok til han utenom. Den fikk jeg litt sjokk om, den var dyrere enn hva jeg hadde tenkt. Den kostet 400,- Han får også en ny lader til bilen, da han hele tiden mister den han har ved å flytte den over mellom bilene. Den får være fra en av ungene, og så får han en kortstokk i fint etui. Det er fordi vi ikke har skikkelige spillekort, vi har faktisk ikke spillekort i det heletatt.  Barna får mye småting, som de trenger, blir galde for og som blir mange pakker under treet. Eksempelvis yatzy fra europris ol. Bortsett fra slike småting så blir det gaver for 700,- til hver, vi har to barn. Det var mer enn hva jeg hadde tenkt, men så mye har vi kjøpt til et av dem, så da må jeg finne på noe tilsvarende til andre barnet vårt. Det blir nok mest ting vi hadde kjøpt så uansett. Anonymous poster hash: 07ca0...538
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 Regnet kjapt over av nysgjerrighet... kom til ca 75. Vi blir 8 personer. Anonymous poster hash: 6893e...741
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014  Regnet kjapt over av nysgjerrighet... kom til ca 75. Vi blir 8 personer.  Anonymous poster hash: 6893e...741   Jeg glemte å regne med de til meg, så da blir det nok 85.  Anonymous poster hash: 6893e...741
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 Har fire barn, så blir litt...  Anonymous poster hash: 4342c...c0d
sug lut Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 Fantastisk mange. Bare fra meg er det femten-tjue gaver til den ene ungen, sju-åtte til den andre og fem-seks til foreldrene mine. Og siden mange-gaver-genet er arvet så blir det nok så det holder, tenker jeg, med ti mennesker hvorav bare en er avviker nok til å kjøre "vi voksne skal ikke gi til hverandre"-løpet, og alle har med seg alt av gaver fra alle hold, så gaver fra superkollegaen min og fra venninner og fra nabodama blir også med, de åpnes definitivt ikke i skamfull stillhet hjemme for å unngå å støte noen.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 Fantastisk mange. Bare fra meg er det femten-tjue gaver til den ene ungen, sju-åtte til den andre og fem-seks til foreldrene mine. Og siden mange-gaver-genet er arvet så blir det nok så det holder, tenker jeg, med ti mennesker hvorav bare en er avviker nok til å kjøre "vi voksne skal ikke gi til hverandre"-løpet, og alle har med seg alt av gaver fra alle hold, så gaver fra superkollegaen min og fra venninner og fra nabodama blir også med, de åpnes definitivt ikke i skamfull stillhet hjemme for å unngå å støte noen.  Er det noen som gjør det siste der da? Alle gavene skal jo under treet, ellers er det juks!  Anonymous poster hash: 6893e...741
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #13 Skrevet 21. desember 2014 Å nå gleder jeg meg til jul! Pakker er gøy! Anonymous poster hash: 6893e...741
håperpåvinterbarn Skrevet 21. desember 2014 #14 Skrevet 21. desember 2014 Vi har sparsomt med peng i år (startet ny bedrift 😃) så har avtalt med flere å kutte ut gaver. Derfor er det nok færre enn 20 gaver fordelt på 5 voksne og 2 barn. Ungene får 90% av gavene. Vi har allerede fått våre gaver av foreldre/svigerforeldre (store ting til bedriften 😀). Blir en god jul dette! Gleder oss!
sug lut Skrevet 21. desember 2014 #15 Skrevet 21. desember 2014  Fantastisk mange. Bare fra meg er det femten-tjue gaver til den ene ungen, sju-åtte til den andre og fem-seks til foreldrene mine. Og siden mange-gaver-genet er arvet så blir det nok så det holder, tenker jeg, med ti mennesker hvorav bare en er avviker nok til å kjøre "vi voksne skal ikke gi til hverandre"-løpet, og alle har med seg alt av gaver fra alle hold, så gaver fra superkollegaen min og fra venninner og fra nabodama blir også med, de åpnes definitivt ikke i skamfull stillhet hjemme for å unngå å støte noen.  Er det noen som gjør det siste der da? Alle gavene skal jo under treet, ellers er det juks!  Anonymous poster hash: 6893e...741  Ah, men dette er dib. Her har man hatt sterke meninger om at man ikke skal ha med seg flere gaver bort enn at de kan åpnes på en halv time for hele familien, og aldri flere gaver pr mann enn det den som får minst i forsamlingen får, og voksne trenger ikke gaver, og så videre. Og får man mer får man værs'go åpne dem hjemme. Og helst skamme seg litt.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #16 Skrevet 21. desember 2014 Ca 40 tenker jeg, 1 barn og 7 voksne ( har to barn på 17 og 18 år, sier seg selv at gavemengden har minsket drastisk) :-)  Anonymous poster hash: 19195...8d3
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #17 Skrevet 21. desember 2014   Fantastisk mange. Bare fra meg er det femten-tjue gaver til den ene ungen, sju-åtte til den andre og fem-seks til foreldrene mine. Og siden mange-gaver-genet er arvet så blir det nok så det holder, tenker jeg, med ti mennesker hvorav bare en er avviker nok til å kjøre "vi voksne skal ikke gi til hverandre"-løpet, og alle har med seg alt av gaver fra alle hold, så gaver fra superkollegaen min og fra venninner og fra nabodama blir også med, de åpnes definitivt ikke i skamfull stillhet hjemme for å unngå å støte noen.  Er det noen som gjør det siste der da? Alle gavene skal jo under treet, ellers er det juks!  Anonymous poster hash: 6893e...741  Ah, men dette er dib. Her har man hatt sterke meninger om at man ikke skal ha med seg flere gaver bort enn at de kan åpnes på en halv time for hele familien, og aldri flere gaver pr mann enn det den som får minst i forsamlingen får, og voksne trenger ikke gaver, og så videre. Og får man mer får man værs'go åpne dem hjemme. Og helst skamme seg litt.   Haha ok, dem om det. Jeg digger i alle fall gaver selv om jeg er voksen.  Anonymous poster hash: 6893e...741
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #18 Skrevet 21. desember 2014 Ingen. Hos oss hører juletre og gaver under treet 23/12 til, men har vel hittil 3 IKEAPoser og 5 andre store poser som vi vet om fulle av gaver. Kommer 3 familier med gaver og. Blir 12 stk på julaften da, da blir det fort litt gaver..  Anonymous poster hash: 2a7c4...64a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #19 Skrevet 21. desember 2014 Ca 55. 10 er til oss voksne og resten fordelt på våre to små på 3 og 6 😄 6 /7 hver til dem hver fra oss foreldre. Kun leker og gøy til 2000kr. Sånn skal julen være 😃  Anonymous poster hash: 407e0...93d
Englenemine Skrevet 21. desember 2014 #20 Skrevet 21. desember 2014 Thats the spirit sug lut. Gaver i massevis her og!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #21 Skrevet 21. desember 2014   Fantastisk mange. Bare fra meg er det femten-tjue gaver til den ene ungen, sju-åtte til den andre og fem-seks til foreldrene mine. Og siden mange-gaver-genet er arvet så blir det nok så det holder, tenker jeg, med ti mennesker hvorav bare en er avviker nok til å kjøre "vi voksne skal ikke gi til hverandre"-løpet, og alle har med seg alt av gaver fra alle hold, så gaver fra superkollegaen min og fra venninner og fra nabodama blir også med, de åpnes definitivt ikke i skamfull stillhet hjemme for å unngå å støte noen.   Er det noen som gjør det siste der da? Alle gavene skal jo under treet, ellers er det juks! Anonymous poster hash: 6893e...741 Ah, men dette er dib. Her har man hatt sterke meninger om at man ikke skal ha med seg flere gaver bort enn at de kan åpnes på en halv time for hele familien, og aldri flere gaver pr mann enn det den som får minst i forsamlingen får, og voksne trenger ikke gaver, og så videre. Og får man mer får man værs'go åpne dem hjemme. Og helst skamme seg litt.Er gubben din samme typen som deg? Like uspiselig?  Anonymous poster hash: 2a7c4...64a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #22 Skrevet 21. desember 2014 Alt for mange. Vi sier h ett år at nå må vi kutte ned litt, dette blir for mye Osv. I år har jeg gjort en vri, for hver av gavene jeg har kjøpt til barna, har jeg kjøpt en helt lik og pakket ned og lagt under treet til "ensomt tre søker gaver" aksjonen.  Anonymous poster hash: f9dc9...2bb
sug lut Skrevet 21. desember 2014 #23 Skrevet 21. desember 2014 Ingen. Hos oss hører juletre og gaver under treet 23/12 til, men har vel hittil 3 IKEAPoser og 5 andre store poser som vi vet om fulle av gaver. Kommer 3 familier med gaver og. Blir 12 stk på julaften da, da blir det fort litt gaver..  Anonymous poster hash: 2a7c4...64a Altså, de er ikke under treet ennå her heller, så sånn sett er svaret "ingen".
Økonomor Skrevet 21. desember 2014 #24 Skrevet 21. desember 2014 Vi har foreløpig ikke tatt frem gavene, men forutser et enormt gavehav. Vi har også en familie som kjøper altfor mange (ikke nødvendigvis store eller dyre) gaver. Til og med hunden kjøper gaver til foreldre og barn her.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #25 Skrevet 21. desember 2014 Aner ikke. Treet kommer ikke opp før lille julaften hos oss. Men blir vel noen siden vi blir 5 voksne og 1 barn.  Anonymous poster hash: 124e8...af9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå