Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #26 Skrevet 20. desember 2014 Det er lov å ønske seg gutt, men ikke lov å ønske seg en jente. Det er hvertfall sikkert Anonymous poster hash: 116b1...eb1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #27 Skrevet 20. desember 2014 "Vi tar det vi får! " sa min gutt da han var fire år og skulle bli storebror, og var drittlei spørsmålet om hva han trodde det ble (gutt/jente). Synes det var veldig fornuftige ord, både med tanke på kjønn og funksjonshemninger/sykdom!!!! Anonymous poster hash: 5af26...9ef
Gjest Antarctica Skrevet 21. desember 2014 #28 Skrevet 21. desember 2014 D er da helt innafor å ønske seg et bestemt kjønn, DERSOM man blir superfornøyd uansett! Og d blir jo de fleste Enig med deg, HI, d er vel selvsagt at ALLE ønsker seg et friskt barn! Tenker at de som er hissigest på dette IKKE har fått kjønnet de i hemmelighet ønsket seg Anonymous poster hash: 82c5a...fac ...eller kanskje tvert i mot er det de som har tre gutter på rad, og er midt i et risikosvangerskap med masse komplikasjoner, og som samtidig er skitleie av at folk hele tida påpeker "nå kommer vel jenta?" Ei jeg kjente fikk gutt nr tre, han overlevde såvidt. Da de viste ham fram i vogna sa en nabo i bygda "dere lykkes vel neste gang!" Hun syntes det var utrolig stygt sagt, de var så overlykkelige over å ha fått ham hjem i fin form, og det å mase om feil kjønn var å gjøre deres mirakel mindre.
Novemberdama Skrevet 21. desember 2014 #29 Skrevet 21. desember 2014 Jeg ønsket meg gutt både med nummer en, to og tre, og det er vel tabu, det da. Jobber med barn med forskjellige diagnoser og ser jo at man burde være glad så lenge barnet man får er friskt, men jeg hadde aldri tatt abort dersom det viste seg at barnet ikke var friskt. Med nummer tre tok alle det for gitt at jeg ønsket meg jente, siden jeg hadde to gutter, men jeg gjorde faktisk ikke det.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #30 Skrevet 21. desember 2014 Jeg ønsket meg gutt både med nummer en, to og tre, og det er vel tabu, det da. Jobber med barn med forskjellige diagnoser og ser jo at man burde være glad så lenge barnet man får er friskt, men jeg hadde aldri tatt abort dersom det viste seg at barnet ikke var friskt. Med nummer tre tok alle det for gitt at jeg ønsket meg jente, siden jeg hadde to gutter, men jeg gjorde faktisk ikke det. Nei å ønske seg gutter det er lov, da er du en super guttemamma ❤️ Ønsker du deg jenter, da blir du uglesett Anonymous poster hash: 116b1...eb1
Novemberdama Skrevet 21. desember 2014 #31 Skrevet 21. desember 2014 (endret) Jeg ønsket meg gutt både med nummer en, to og tre, og det er vel tabu, det da. Jobber med barn med forskjellige diagnoser og ser jo at man burde være glad så lenge barnet man får er friskt, men jeg hadde aldri tatt abort dersom det viste seg at barnet ikke var friskt. Med nummer tre tok alle det for gitt at jeg ønsket meg jente, siden jeg hadde to gutter, men jeg gjorde faktisk ikke det. Nei å ønske seg gutter det er lov, da er du en super guttemamma ❤️ Ønsker du deg jenter, da blir du uglesettAnonymous poster hash: 116b1...eb1 Det tror jeg er pga. grunnen de har for å ønske seg jenter. Veldig ofte hører jeg at de ønsker seg jenter fordi de vil kjøpe søte, rosa klær, pynte de opp og kalle de for prinsesser (spy). Jeg har til og med hørt noen si at de ønsker seg jente så de kan dra på "jente-tur" !? Å ønske seg ett bestemt kjønn for noe så idiotisk blir bare for dumt. Jeg har hatt med meg guttene mine på mange turer, jeg, en og en, så vi skal ha en skikkelig kosetur, det gikk helt utmerket! Kommer sikkert til å gjøre det samme med jenta mi når hun blir større, og det blir nok akkurat like koselig som turene med gutta! Endret 21. desember 2014 av Novemberdama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå