Gå til innhold

Hvor mye har dere på konto når jula ringer inn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På mine kontoer står det disse summene. Regningskonto 37000 kr, spare/bufferkonto 255000 kr, brukskontoen 56.000 kr.

 

Anonymous poster hash: 8c1ef...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Tenkte brukskonto..

 

Føler vi har mye, men ble betuttet da en kollega nevnte i forbifarten at de hadde 30 000 igjen :/

 

Hi

 

Anonymous poster hash: cd5aa...f34

 

Det er jo samme hvilken konto man har pengene på. Er det tomt på brukskontoen overfører vi jo bare fra en av de andre kontoene.

 

Anonymous poster hash: 0e234...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 000 på brukskonto,mannen har ca 20 000 tipper jeg. Også har vi 15000 på budsjettkonto,som brukes til regninger. 300 000 på sparekonto.

Men vi er ikke ferdige med julegaver og innkjøp enda.

 

 

Anonymous poster hash: b5ebd...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det folk har igjen på brukskonto er mer enn hva jeg har idet lønna kommer inn FØR regninger ! God jul :)

 

Anonymous poster hash: 742bd...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 400kr på konto,helt forferdelig å ikke kunne spise ordentlig middag og kose oss når det er jul. Er alene med 3 og jeg får så dårlig samvittighet. Min eldste på 9 ser jo at mamma sliter og jeg føler også henne går med dårlig samvittighet ovenfor meg fordi hun ser hvordan jeg sliter og at vi ikke har det vi trenger til jul. I går satt vi og tegnet julegaver til de nærmeste.

 

Anonymous poster hash: 50f50...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsja. . 60 000kr på sparing og 10-15000kr ellers. 100 000 på bsu men det regnes ikke med.

 

Anonymous poster hash: 3b42a...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 400kr på konto,helt forferdelig å ikke kunne spise ordentlig middag og kose oss når det er jul. Er alene med 3 og jeg får så dårlig samvittighet. Min eldste på 9 ser jo at mamma sliter og jeg føler også henne går med dårlig samvittighet ovenfor meg fordi hun ser hvordan jeg sliter og at vi ikke har det vi trenger til jul. I går satt vi og tegnet julegaver til de nærmeste.

 

Anonymous poster hash: 50f50...c88

Jobber du ikke?

 

Anonymous poster hash: db085...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fra hånd til munn når vi har handlet inn alt. Det kommer til å bli beintøft de tre første mnd av året når alle avgifter kommer. Jeg hår med en konstant klump i magen.

 

Jeg jobber fulltid og har en høy stilling, men mannen er langtidssykemeldt og over på AAP.

 

Heg er dønn sliten av å tenke ut løsninger for at endene skal møtes.

 

 

Anonymous poster hash: 23b63...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag står det 68 000,- har igjen litt julegaver og mat. Så reiser vi på ferie i romjula.



Anonymous poster hash: bb453...ffb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null.strengt talt minus .. Men er vant til det så det er ikke no nytt! :) men smiler hver dag forde om! Har to vakre små som lyser min hverdag! Som jeg skal klemme og kose på hele tiden i julen ! God jul!:)

 

Anonymous poster hash: b7f2d...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her er det 400kr på konto,helt forferdelig å ikke kunne spise ordentlig middag og kose oss når det er jul. Er alene med 3 og jeg får så dårlig samvittighet. Min eldste på 9 ser jo at mamma sliter og jeg føler også henne går med dårlig samvittighet ovenfor meg fordi hun ser hvordan jeg sliter og at vi ikke har det vi trenger til jul. I går satt vi og tegnet julegaver til de nærmeste.

 

Anonymous poster hash: 50f50...c88

Jobber du ikke?

 

Anonymous poster hash: db085...988

Nei jeg er kronisk syk så klarer desverre ikke jobbe.

 

 

 

Anonymous poster hash: 50f50...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På brukskontoen har jeg vel for øyeblikket rundt 25.000,-, tror mannen har rundt 20.000,-
Det vi har igjen av mat og regninger frem til neste lønning tas av regningskontoen..
Jeg mangler ingen gaver, men mannen har igjen et par stykker..

 

Sparekontoer kommer i tillegg.



Anonymous poster hash: e56f4...776
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel 18 000 nå, men 10 av dem skal spares, så er det fortsatt 4500 i regninger i romjula. Har satt av 4000 kr til mat og diverse de neste 2 ukene. Bruker som regel ikke så mye, men skal ta en storhandel på mandag, og litt skal vi "sløse" med å kose oss på kino og kanskje spise ute en dag i romjula siden vi er uten barn i jula og skal feire jul alene. Har spart som en helt siden sommeren med tanke på alle regninger som kommer på nyåret, men takket være at vi ønsket oss bare penger til jul i år så har vi råd til å koste på oss en del kos i jula i tillegg :)



Anonymous poster hash: 5aaba...c23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 10 000, noe på annen konto men de skal ikke røres :-)

 

Anonymous poster hash: f7e32...7ee

Samme her, pluss åtte i feriebudsjett (reiser til Syden hele julen). Har seksti på sparekonto og full bsu. Aldri hatt så mye før. Endelig ferdig som student :)

 

 

Anonymous poster hash: 21d42...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lønn i dag, så rett over 42000.

Skal handle mat, og betale litt regninger..ellers er alt som vanlig frem til neste lønning. Gubben får vell lønn rett over nyttår.

 

Greit å ha litt på konto og ikke blakke seg fullstendig i dette kjøpekaoset.



Anonymous poster hash: a412d...742
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 5700,- på brukskonto nå, skal handle mat imorgen som skal holde hele jula, satser på at mannen betaler mesteparten da jeg har kjøpt 90% av julegaver, julekort, frimerker mm. Handle inn litt til julestrømper etc lille julaften, så penga flyr! Greit vi ikke har for store planer i jul og nyttår. Vi jobber begge to, men høye bo-, bensin- og husholdningsutgifter sluker det meste av inntekten!

 

Anonymous poster hash: df250...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi ca 14 000 på konto (da teller jeg ikke med matkontoen det er satt av 10 000 kr på). Så 14 000 kr har vi til overs denne mnd nå som alt av regninger, mat for mnd, julegaver osv er betalt og kjøpt. 



Anonymous poster hash: fb04b...46d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel et par tusen igjen på brukskonto... Har skapene smekkfulle av alt vi kan ønske oss og alle regningene er betalt. Vi lider absolutt null niks nød. Har i dag vært på julehandel og svidd av en del tusenlapper. Til jul så kjøper vi alt vi ønsker oss!

Får lønn i romjula, men de har vi ikke noe å bruke på så det skal spares.

 

Anonymous poster hash: 0104b...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...