Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #26 Skrevet 19. desember 2014 Håper ikke barna mine bruker så mye penger på meg når de har småbarn som dere gjør her, hvertfall enkelte av dere. Mamma ønsker seg årets barnehagebilder og hjemmelaget julepynt Anonymous poster hash: 93613...210 Jeg elsker både å gi og få gaver så jeg ønsker meg halt klart at ungene kommer til å gjøre en innsats for å gi meg gjennomtenkte gaver når de blir voksne. Selvfølgelig ønsker jeg ikke at de skal bruke penger de ikke har på gaver, men jeg håper de blir rause personer som heller prioriterer ned eget forbruk og feriering for å ha noe igjen å bruke på andre. Anonymous poster hash: 59847...c79
guggu Skrevet 19. desember 2014 #27 Skrevet 19. desember 2014 En lammeskrott som ble overlevert etter slakting tidligere i høst :-D Dette er blitt en tradisjon fra oss som er sauebønder ;-) Fra frøkna: kalender med bilder av henne. Virker som de setter pris på begge gavene
Lille- MO Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #28 Skrevet 19. desember 2014 Tusen takk for mange gode ideer! Her var det mye fine gaver. Tenker kanskje en slags forbruks-kurv er det som passer best til mine foreldre.
Lille- MO Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #29 Skrevet 19. desember 2014 Jeg tenner lys på graven dems. Anonymous poster hash: f0ff4...84c <3 klem til deg, skal selv tenne lys for en som var veldig nær og kjær. <3
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #33 Skrevet 19. desember 2014 Jeg har kjøpt trøye og longs i ull/silkeblanding til mor og stefar Pappa ønsket seg raggsokker. så da ble det 5 par av forskjellige typer gode ullsokker. Også bilde tatt av fotograf av barna. Svigers får et eksklusivt ullpledd. + bilde Ja. Jeg er glad i ull. Anonymous poster hash: 88bc4...dcb
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #34 Skrevet 19. desember 2014 Mor: Bøker Far: Gavekort på gartneri Begge: En eller annen veldedighetsgave Anonymous poster hash: 3eb2d...084
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #35 Skrevet 19. desember 2014 De får barnehagebildet på lerret og vannkoker. I tillegg får pappa snøbriller, toalettmappe og sokker, mamma får bøker og øredobber. Anonymous poster hash: d3ec3...11a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå