Gå til innhold

Hva gir du dine foreldre til jul? Trenger ideer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hjemmelaget pynt + barnehagebilde, men mangler noe mer å legge i julegaven dems. Er helt tom for ideer, og nesten tom for penger.. Trenger tips til hva jeg kan kjøpe. De har mye ting og tang, og er ikke glad i kino o.l,..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilde fra fotografen av hele familien. Lys lykt. Ungene har blåst hvert sitt glass på hadelandglassverk.

Anonymous poster hash: 43f71...cd2

Skrevet

Jeg gir mange små i år til foreldre og svigerforeldre.

Lysestake i jern, tjukke lys til en spesiell lysestake, lys laget som nisser (da kan de velge å ha de som pynt eller å brenne de og bli kvitt dem :P ), kaffe, kalender, smak til sånn brus maskin/kullsyremaskin eller hva det nå heter.. man har på vann og smak så lager det bobler..

Sjokolade, sokker, ull og vanlige, ullhansker.

Dette er inkl. det barna gir og har kommet på selv.

Skrevet

De får gavekort på teater, en flaske god rødvin og to fine vinglass.

Anonymous poster hash: 21980...73d

Skrevet

Min far får en støvletørker og min mor en kjole.

Anonymous poster hash: 59847...c79
Skrevet

I år får foreldrene mine nespresso kaffemaskin. Er umulig å kjøpe gave til de, men de er veldig glad i kaffe, cappucino osv så da ble det det

Anonymous poster hash: 74e07...66e

Skrevet

Et gavekort til Kulturhuset og ei flaske vin.

Anonymous poster hash: 8d1de...fff

Skrevet

Pappa er selvutnevnt grillsjef, så han får grillboka til Hank von Helvete.

Mamma får belgisk vaffeljern og et smykke.

Så får de sammen noen glass de samler på, hjemmelagede gaver fra barna og hjemmelaget julegodteri

Anonymous poster hash: fe04c...380

Skrevet

Mamma får Kahler jubileumsvase og Kahler juletre lysestakene. Pappa får fleecejakke, bambussokker og kortholder med innebygget mobillader.

Anonymous poster hash: d6026...5b2

Skrevet

Donasjon til Frelsesarmeen, familier med barn som sliter, fra oss voksne.

Fra barna : bilde av dem, blomster, flaske åpner, rygg-kløer og litt div dill

Anonymous poster hash: 8a9b0...1fc

Skrevet

Mamma får glass fra Eva solo. Pappa får bildebok fra Japan photo. Fra barna får de kalender og søskenbilde fra bhg.

Skrevet

Mamma: To skikkelige bakeboller og et halvlitersmål (hennes ønske)

Mamma fra min sønn: Sett med vichy annsiktskrem og nattkrem

Pappa: Skjorte og 3 boksere (hans eget ønske :P

Pappa fra min sønn: Krimbok av Jo Nesbø

Begge fra alle: Dobbe bilderamme med et bilde av sønnen og et illustrasjons bilde av lille i magen som nå er 12 uker (de vet ikke at jeg er gravid enda....)

Anonymous poster hash: e4900...630
Skrevet

pappa ny jakke,som han ønsket seg, dunjakke og mamma ønsket seg et smykke,så da fikk de det :)

Skrevet

Jeg tenner lys på graven dems.

Anonymous poster hash: f0ff4...84c

Skrevet

Mor: Snø øredobber og 2 par ullsokker

Far: Boks til å ha kaffe i, honning og 1 par ullsokker

Er dette de ønsker seg og det får de. Hadde planer om å kjøpe noe mer, men fantasien stoppet.

Anonymous poster hash: 9270d...8a3
Skrevet

Mamma får en Poncho hun har ønsket seg lenge, pappa får en bedre flaske cognac :)

Anonymous poster hash: 727d0...347

Skrevet

Jeg tenner lys på graven dems.

Anonymous poster hash: f0ff4...84c

Uff, trist å lese. Håper du har masse gode minner som du kan ta fram på julaften etter at du har tent lys. Klem til deg.

Anonymous poster hash: 9270d...8a3

Skrevet

Har lagd fotobøker med barnebarna til mine foreldre og svigers :)

Skrevet

Teaterbilletter, 2 DVD-er, pulsvarmere, en bok, fotokalender og bilder av barna.

Anonymous poster hash: 658be...df0

Skrevet

Peispuster sammen, pluss krem og Ittala kopper til mamma og ullgenser til pappa. Pluss hjemmelaget godt.

Anonymous poster hash: 0675c...b2e

Skrevet

Håper ikke barna mine bruker så mye penger på meg når de har småbarn som dere gjør her, hvertfall enkelte av dere. Mamma ønsker seg årets barnehagebilder og hjemmelaget julepynt

Anonymous poster hash: 93613...210

Skrevet

Mamma får gavekort på ansikts- og neglepleie. Pluss en renseserie hun ønsket seg.

Pappa får hansker, treningsdress og løpesokker.

Anonymous poster hash: 55c6c...7f6
Skrevet

Håper ikke barna mine bruker så mye penger på meg når de har småbarn som dere gjør her, hvertfall enkelte av dere. Mamma ønsker seg årets barnehagebilder og hjemmelaget julepynt

Vi bruker ca 1000 på hvert vårt foreldrepar i år. Vi har god råd og vil gi noe tilbake til foreldre som pleier å gi oss mye. I år ble det mer enn det pleier, men vi har liten familie, så vi er langt fra å blakke oss på julegaver. Folk er i forskjellig situasjon, og det er ingen konkurranse der det er om å gjøre å gi mest.

Skrevet

Vi bruker ca 1000 på hvert vårt foreldrepar i år. Vi har god råd og vil gi noe tilbake til foreldre som pleier å gi oss mye. I år ble det mer enn det pleier, men vi har liten familie, så vi er langt fra å blakke oss på julegaver. Folk er i forskjellig situasjon, og det er ingen konkurranse der det er om å gjøre å gi mest.

Skrevet

De får en kurv full av kaffe, te, snop, såper, gryte kluter, kubbelys, Og diverse kjekt og ha dill dall. De ønsker seg ingen ting og siden jeg har litt dårlig fantasi i år ble det forbruks kurv 

Anonymous poster hash: 36dc8...875

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...