Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #26 Skrevet 19. desember 2014 Jeg hadde mitt første store utbrudd da eg var ca 17. Nå er jeg 32 og har kun hatt et lite utbrudd til. Siden det ligger i kroppen, så er det jo sjans for at jeg får flere utbrudd. Anonymous poster hash: d4abb...29e Det ligger ikke i kroppen din. HPV et ikke et virus som ligger i nervegangliene slik som herpes. Leger er veldig dårlig informert og gir feilinformasjon videre til pasientene. Skremmende!Forklar da jevnlige utbrudd i 25 år? Anonymous poster hash: 2b964...2ba Jeg sier kun at HPV ikke forblir i kroppen resten av livet slik herpes gjør. Normalt så klareres kroppen etter 1 år. Jeg har jobbet med HPV i mange år og har publikasjoner på arbeidet.Enten så er du smittet igjen eller så greier ikke kroppen din å kvitte seg med viruset noe som ikke er så vanlig. Du er smittet av en lavrisiko type som gir kjønnsvorter og ikke nødvendigvis celleforandringer men det er nermalt de som ikke greier å kvitte seg med viruset som må koniseres for celleforandringer. Det du sier stemmer ikke overens med helt ny informasjon. Hos de fleste vil en infeksjon gå over av seg selv, men hos noen blir den kronisk. Anonymous poster hash: 2b964...2ba
Gemini77 Skrevet 19. desember 2014 #27 Skrevet 19. desember 2014 Jeg hadde mitt første store utbrudd da eg var ca 17. Nå er jeg 32 og har kun hatt et lite utbrudd til. Siden det ligger i kroppen, så er det jo sjans for at jeg får flere utbrudd. Anonymous poster hash: d4abb...29e Det ligger ikke i kroppen din. HPV et ikke et virus som ligger i nervegangliene slik som herpes. Leger er veldig dårlig informert og gir feilinformasjon videre til pasientene. Skremmende!Forklar da jevnlige utbrudd i 25 år? Anonymous poster hash: 2b964...2ba Jeg sier kun at HPV ikke forblir i kroppen resten av livet slik herpes gjør. Normalt så klareres kroppen etter 1 år. Jeg har jobbet med HPV i mange år og har publikasjoner på arbeidet.Enten så er du smittet igjen eller så greier ikke kroppen din å kvitte seg med viruset noe som ikke er så vanlig. Du er smittet av en lavrisiko type som gir kjønnsvorter og ikke nødvendigvis celleforandringer men det er nermalt de som ikke greier å kvitte seg med viruset som må koniseres for celleforandringer. Det du sier stemmer ikke overens med helt ny informasjon.Hos de fleste vil en infeksjon gå over av seg selv, men hos noen blir den kronisk. Anonymous poster hash: 2b964...2ba Hos de færreste mener du.. Noen kan viruset forbli i men det er ikke mange med tanke på hvor mange som blir smittet av HPV i løpet av sitt seksuelt aktive liv.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #28 Skrevet 19. desember 2014 Jeg hadde mitt første store utbrudd da eg var ca 17. Nå er jeg 32 og har kun hatt et lite utbrudd til. Siden det ligger i kroppen, så er det jo sjans for at jeg får flere utbrudd. Anonymous poster hash: d4abb...29e Det ligger ikke i kroppen din. HPV et ikke et virus som ligger i nervegangliene slik som herpes. Leger er veldig dårlig informert og gir feilinformasjon videre til pasientene. Skremmende!Forklar da jevnlige utbrudd i 25 år? Anonymous poster hash: 2b964...2ba Jeg sier kun at HPV ikke forblir i kroppen resten av livet slik herpes gjør. Normalt så klareres kroppen etter 1 år. Jeg har jobbet med HPV i mange år og har publikasjoner på arbeidet.Enten så er du smittet igjen eller så greier ikke kroppen din å kvitte seg med viruset noe som ikke er så vanlig. Du er smittet av en lavrisiko type som gir kjønnsvorter og ikke nødvendigvis celleforandringer men det er nermalt de som ikke greier å kvitte seg med viruset som må koniseres for celleforandringer. Det du sier stemmer ikke overens med helt ny informasjon.Hos de fleste vil en infeksjon gå over av seg selv, men hos noen blir den kronisk. Anonymous poster hash: 2b964...2ba Hos de færreste mener du.. Noen kan viruset forbli i men det er ikke mange med tanke på hvor mange som blir smittet av HPV i løpet av sitt seksuelt aktive liv. Nei. Jeg mente det jeg skrev. Anonymous poster hash: 2b964...2ba
Gemini77 Skrevet 19. desember 2014 #29 Skrevet 19. desember 2014 Jeg hadde mitt første store utbrudd da eg var ca 17. Nå er jeg 32 og har kun hatt et lite utbrudd til. Siden det ligger i kroppen, så er det jo sjans for at jeg får flere utbrudd. Anonymous poster hash: d4abb...29e Det ligger ikke i kroppen din. HPV et ikke et virus som ligger i nervegangliene slik som herpes. Leger er veldig dårlig informert og gir feilinformasjon videre til pasientene. Skremmende!Forklar da jevnlige utbrudd i 25 år? Anonymous poster hash: 2b964...2ba Jeg sier kun at HPV ikke forblir i kroppen resten av livet slik herpes gjør. Normalt så klareres kroppen etter 1 år. Jeg har jobbet med HPV i mange år og har publikasjoner på arbeidet.Enten så er du smittet igjen eller så greier ikke kroppen din å kvitte seg med viruset noe som ikke er så vanlig. Du er smittet av en lavrisiko type som gir kjønnsvorter og ikke nødvendigvis celleforandringer men det er nermalt de som ikke greier å kvitte seg med viruset som må koniseres for celleforandringer. Det du sier stemmer ikke overens med helt ny informasjon.Hos de fleste vil en infeksjon gå over av seg selv, men hos noen blir den kronisk. Anonymous poster hash: 2b964...2ba Hos de færreste mener du.. Noen kan viruset forbli i men det er ikke mange med tanke på hvor mange som blir smittet av HPV i løpet av sitt seksuelt aktive liv.Nei. Jeg mente det jeg skrev. Anonymous poster hash: 2b964...2ba Ok, så vi diskuterer forskjellen på "noen" og "de færreste"? De færreste betyr at noen kan slite med å kvitte seg med det, men at i majoriteten av tilfellene så ordner immunforsvaret opp. Hva legger du i noen? Majoriteten?
<3 mine søte små<3 Skrevet 20. desember 2014 #30 Skrevet 20. desember 2014 Kjønnsvorter og herpes kan ligge latent i kroppen i mange år før de bryter ut ( om de bryter ut) Ikke alle som legger merke til vortene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå