Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #26 Skrevet 18. desember 2014 Nei, det er du ikke. Man kan ikke gråte for hver eneste tragiske ting som skjer er i verden. Da hadde man bare sittet å grått hele dagen. De fleste tenker jo at det er grusomt, trist, forferdelig osv selvom de ikke gråter, men hvis du derimot ikke føler noen ting, bare tenker jaja shit happens så vil jeg si at du er følelsesmessig avstumpet Anonymous poster hash: 71b81...121
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #27 Skrevet 18. desember 2014 Gråter aldri over ting som skjer fremmede. Den eneste personen/saken som beveger meg slik at jeg må svelge litt ekstra er Christoffer saken. Øynene på den gutten treffer meg midt i hjertet. Får bare lyst å holde rundt han slik at ingen kan skade han. Anonymous poster hash: 4782b...64c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. desember 2014 Forfatter #28 Skrevet 18. desember 2014 Takk alle sammen. Det ser ut som at vi er flere som meg Det er litt godt å høre når det tidvis ser ut som at det er en konkurranse i å sørge mest mulig når tragedier inntreffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå