Gå til innhold

Proffboksing lovlig i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som mener at dette er trist?

Kan ikke fatte og begripe at man kan se på boksing som en sport. Helt tragisk at det er så mange som mener at boksing er ok, og kan sidestilles med annen idrett.

I mine øyne er det skremmende at mange ser på dette som god underholdning, og at lovgjøringen sannsynligvis vil gjøre at "sporten" trekker til seg mange flere ungdommer.

Noen her som ikke er enig med meg?

Anonymous poster hash: 61b57...3e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig, synes det er på trynet med knockout osv...

Anonymous poster hash: 04544...728

Skrevet

Heia Brækhus!! Jeg er for...det er da voksne mennesker det er snakk om, som frivillig utsetter seg for dette.

Skrevet

Enig, men jeg tenker også på det samfunnsøkonomiske ved dette.

Anonymous poster hash: bd060...6e6
Skrevet

Heia Brækhus!! Jeg er for...det er da voksne mennesker det er snakk om, som frivillig utsetter seg for dette.

Begynte de som voksne også eller? 

Anonymous poster hash: 5dab2...279

Skrevet

Jeg syns det er bra :) Men så driver jeg med kampsport selv da :P

Anonymous poster hash: ad9b8...bac
Skrevet

Nok en skikkelig tung politisk seier for frp.

Skrevet

Begynte de som voksne også eller?

Anonymous poster hash: 5dab2...279

Nei, men de begynte med det til tross for at det ikke var "marked" for det i Norge. Men, ærlig talt, mener du at de ble tvunget til det som barn, og fortsatt med det i voksen alder?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nitrist. Skjønner ikke engang hvorfor det er en egen sportsgren

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det ikke skulle være lov.

Regjeringen har kvittet seg med flere sånne små tulleregler, det er supert.

Anonymous poster hash: cc9ea...210

Skrevet

Nok en skikkelig tung politisk seier for frp.

Med støtte fra Venstre som er for alt som er farlig så lenge det gir enkeltindividet frihet.

Skrevet

Å se tullinger denge løs på hverandre er alltid god underholdning

Anonymous poster hash: f9d73...c74

Skrevet

Enig !

Syns ikke at sjakk er en sport heller

Anonymous poster hash: 794a3...117

Skrevet

Fullstendig idioti. Men det er ikke annet å vente.

Anonymous poster hash: add95...5b9

Skrevet

Jævli dårlig underholdningsverdi.

Hvorfor skal det legaliseres at voksne mennesker med svulma handsker står og denger hverandre?

Brækkhus mot Siv Jensen, DA er jeg med!

Skrevet

Hvis man skal snakke meningsløs sport, så vil jeg gjerne legge kappgang på bordet!

Skrevet

Synes det er tragisk med ein sport der vinnaren er den som klarar å gje motstandaren hjernerystelse.

Skrevet

Kanskje de på sikt håper på flere velgere? Får man nok solide karameller mot topplokket vil vel dømmekraften bli en smule redusert?

Legalisering -> flere proffboksere -> flere velgere

;)

Skrevet

Regner med at alle dere som er negative til dette som underholdning avstår fra voldelige filmer og spill også?

Anonymous poster hash: bd0a1...b02

Skrevet

Jeg har drevet med boksing siden jeg var liten. Kjempegod trening og veldig gøy. Dere forstår tydligvis ikke sporten. Jeg tipper at dere hadde likt det hvis dere hadde prøvd selv. Under trening denger man jo ikke løs på hverandre heller.

Skrevet

Tror dor øvrig super g, skihopp, hestesport og rally er farligere enn boksing.

Skrevet

Regner med at alle dere som er negative til dette som underholdning avstår fra voldelige filmer og spill også?

Anonymous poster hash: bd0a1...b02

Jeg ser aldri, under noe som helst omstendighet, på filmer som har virkelighetsnær vold.

Joda, jeg ser gjerne Bruce Willis svett og jævlig denge rundt på andre og sprette rundt som en frosk etter å ha blitt mørbanka så mye at enhver ville stryki med av det, men jeg ser ikke på filmer som har "virkelig vold".

Jeg forstår ikke underholdningsverdien i det.

Jada, det finnes mye annen sport som og er farlig. Utfør kan jo være livsfarlig, men det er ikke like hjernedødt som å slå løs på hverandre så blodet spruter!

Anonymous poster hash: ab57c...1cc

Skrevet

Synes det er ok jeg, vi MÅ jo ikke se om vi ikke vil og vi MÅ jo heller ikke delta.. Fint at menneskeheten har gått fremover iallfall, før sluttet dem ikke før motstanderen var død :P

Anonymous poster hash: 9c187...56f
Skrevet

Jeg er helt og fullt for proffboksing. Alt her i verden er farlig, man kan få hjernerystelse av å ramle ned trappa og. Dette er voksne mennesker som velger å utsette seg for den risikoen det er å drive med en sånn sport, til min store glede. Jeg elsker å se boksing og håper det blir mange kamper her på hjemmebane for våre flinke boksere :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...