Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #26 Skrevet 16. desember 2014 Jeg tror mange som ikke har barn med spesielle behov/ utfordringer ikke klarer å sette seg inn i hvordan det er å være mamma til et slikt barn. Det er mange gleder, men bekymringene for barnet og hva fremtiden vil bringe, kan mange ganger være fryktelig tøft! Og det gjør vanvittig vondt i hele sjela... Anonymous poster hash: af992...982 Det gjør vi med barn uten diagnoser og atferdsproblemer også. Hele tiden. Selv om barnet er aldri så høflig, hyggelig og gjør det godt på skole og fritid. I tillegg bruker vi ofte mye tid på å bekymre oss over om barnet vårt blir plaget av det barnet i klassen med spesielle behov og utfordringer..... Jeg bekymrer meg for om mitt barn vil få juling hver eneste dag. Anonymous poster hash: 7822c...9e9
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #27 Skrevet 16. desember 2014 Jeg tror mange som ikke har barn med spesielle behov/ utfordringer ikke klarer å sette seg inn i hvordan det er å være mamma til et slikt barn. Det er mange gleder, men bekymringene for barnet og hva fremtiden vil bringe, kan mange ganger være fryktelig tøft! Og det gjør vanvittig vondt i hele sjela... Anonymous poster hash: af992...982 Det gjør vi med barn uten diagnoser og atferdsproblemer også. Hele tiden. Selv om barnet er aldri så høflig, hyggelig og gjør det godt på skole og fritid. I tillegg bruker vi ofte mye tid på å bekymre oss over om barnet vårt blir plaget av det barnet i klassen med spesielle behov og utfordringer..... Jeg bekymrer meg for om mitt barn vil få juling hver eneste dag. Anonymous poster hash: 7822c...9e9 For et unødvendig innlegg. Selvsagt bekymrer dere dere også for barna, men på en helt annen måte. Dessuten er ikke spesielle behov likestilt med atferdsproblemer, så jeg forstår ikke hvorfor du dro inn det der her. Anonymous poster hash: b4308...9f4
Chl85 Skrevet 16. desember 2014 #28 Skrevet 16. desember 2014 Jeg tenker at ikke alle kan være flink eller god i alt Javel så går det ikke så greit med Norsken eller matte, men det er mange andre ting man kan være god på! Tenker at guttene dine er gode i forskjellige ting;) Husk det er mange gode egenskaper man kan ha som ikke læres på skolebenken Fantasi, bygge vennskap, empati, humor, ydmykhet, stahet/vilje, hjelpsomhet, idrett osv... Alle disse tingene er også gode egenskaper Det går nok bra skal du se
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #29 Skrevet 17. desember 2014 Jeg tenker at ikke alle kan være flink eller god i alt Javel så går det ikke så greit med Norsken eller matte, men det er mange andre ting man kan være god på! Tenker at guttene dine er gode i forskjellige ting;) Husk det er mange gode egenskaper man kan ha som ikke læres på skolebenken Fantasi, bygge vennskap, empati, humor, ydmykhet, stahet/vilje, hjelpsomhet, idrett osv... Alle disse tingene er også gode egenskaper Det går nok bra skal du se Tusen takk💙 han og vi er veldig stolt over at han er klassens beste i matte💕
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #30 Skrevet 17. desember 2014 Jeg forstår deg godt! Men jeg reagerer på at du utleverer deg selv, og ikke minst barnet ditt, veldig her på forumet. Er det ikke slik at noen her vet hvem du er irl? Anonymous poster hash: f87fc...748 Jeg vet hvem HI er og har fortalt henne det. Det var på ingen måte ment som noen trussel. Jeg ønsket bare å gjøre henne klar over det slik at hun kunne ta det med i betraktning for hva hun ønsker å dele. Hvis det er noen trøst så har jeg og mange andre også måttet gjennom noen mindre hyggelige møter angående barna selv om de ikke har noen diagnoser. Veldig mange har noen utfordringer. Alt er ikke like rosenrødt bestandig. På en måte har jo barn med ADHD det værre enn andre, men de har i det minste en "knagg" å henge problemene på. Anonymous poster hash: f2615...9e0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #31 Skrevet 17. desember 2014 Jeg forstår deg godt! Men jeg reagerer på at du utleverer deg selv, og ikke minst barnet ditt, veldig her på forumet. Er det ikke slik at noen her vet hvem du er irl? Anonymous poster hash: f87fc...748 Jeg vet hvem HI er og har fortalt henne det. Det var på ingen måte ment som noen trussel. Jeg ønsket bare å gjøre henne klar over det slik at hun kunne ta det med i betraktning for hva hun ønsker å dele. Hvis det er noen trøst så har jeg og mange andre også måttet gjennom noen mindre hyggelige møter angående barna selv om de ikke har noen diagnoser. Veldig mange har noen utfordringer. Alt er ikke like rosenrødt bestandig. På en måte har jo barn med ADHD det værre enn andre, men de har i det minste en "knagg" å henge problemene på. Anonymous poster hash: f2615...9e0 Sender en klem til alle mammaer som bekymrer seg for sine små💕
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #32 Skrevet 17. desember 2014 Du bare syter og klager! Stakkars barn. Hva med å være litt positv?!! Anonymous poster hash: c2f37...db8 Idiot!! Dersom du har behov for å være kjip her inne anonymt kan du ikke skille det fra den personen du egentlig er. Så da er du nettopp.. Kjip Anonymous poster hash: b77f2...104
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #33 Skrevet 17. desember 2014 Anonymous poster hash: 260c2...d90
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #34 Skrevet 17. desember 2014 Hva er greia med å måtte slenge drit??? Anonymous poster hash: 35896...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå