Gå til innhold

Sjokkert over barns oppførsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stopper unger om de utøver vold mot andre på sekundet jeg. Har jeg også gjort ett par ganger. Og ikke med mild stemme og smil akuratt. De eneste som reagerer på det er looser mødrene til drittungemobberne! Oppdra ungene til greie unger så slipper dere at andre må gjøre det!

Anonymous poster hash: d4b68...ee6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DU har ingenting med å blande deg inn i hva et barn i barnehagen gjør, så sant det ikke var mot ditt barn. Hadde du snakket slik til mitt barn skal jeg love deg jeg hadde laget et helvete for deg! Makan til kjerring som skal blande seg inn i ting du absolutt ikke har noe med!

Anonymous poster hash: c2369...5d9 [/acronym

For noe tull! Jeg snakker til andres barn, og håper andre snakker til mitt også! Og om noen foreldre tar det tungt, så blir ikke det mitt problem. Barn skal oppdras.

Anonymous poster hash: d0023...5d4

Skrevet

Du anonyme får lage et helvete for meg også da om jeg må blande meg inn i at du oppdrar drittunger. Bring it on :) helvete altså.... Im ready jeg hehe.

Anonymous poster hash: d4b68...ee6

Skrevet

Jeg har også for noen år siden tatt tak i en slik sak i bhg hvor et par barn var slemt mot et trede.

Fikk også høre at jeg ikke bestemte over de for jeg ikke jobbet der men jeg ga bare beskjed at når noen gjør noe galt har jeg all rett til å snakke til de, og de hadde ikke lov å være slem med andre.

Jeg snakket også med de i bhg så de var klar over  hele episoden.

Takk og lov for at her i bygda så tar de fleste av oss foreldre tak i ting når vi ser uavhengig av hvilke unger som er involvert.

Anonymous poster hash: ffc47...851
Skrevet

DU har ingenting med å blande deg inn i hva et barn i barnehagen gjør, så sant det ikke var mot ditt barn. Hadde du snakket slik til mitt barn skal jeg love deg jeg hadde laget et helvete for deg! Makan til kjerring som skal blande seg inn i ting du absolutt ikke har noe med!

Anonymous poster hash: c2369...5d9

Jeg håper dette er tull, men det finnes dessverre foreldre som deg. Jeg har møtt unger som 4-åringen og noen av dem har hatt mødre som deg. Jeg mener fortsatt at det er viktig at voksne stopper barn når det skjer noe og jeg mener fortsatt at det er viktig at barn lærer at det ikke kun er mamma som bestemmer. Jeg håper virkelig noen sier fra til mine barn hvis de gjør noe de ikke burde gjøre og verken lærer eller vi foreldre er til stede. It takes a village to raise a child, synes det er et godt ordtak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...